Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Szeptanki

Michał3103 - 2008-11-26, 18:26
: Temat postu: Szeptanki
Sandra napisał/a:
Hej, mam pomysła. Wydaje mi się, że ktoś już wcześniej musiał na to wpaść, ale i tak zaproponuję- czy jest już temat, w którym umieszczone by zostały wszystkie szeptanki właściciela karczmy?
No i voila :-)

"Gdzie diabeł nie może tam babę poślę"- na początek zapamiętałem tę :lol: Ale jest tam więcej ciekawych ;-) Na treść szeptanek może oczywiście wpływać każdy twórca mapy więc zobaczymy jaką mają inwencję ;-)
mbehemot - 2008-11-26, 19:06
:
Strzeż się Kreegan przynoszących podarki.
Pamiętaj, Czarny smok przeciwstawi się każdemu zakęciu - poważnie zranisz go jedynie przy pomocy czaru Pogromca...
Widziałem kiedyś, jak czarci lord wskrzeszał poległych pobratymców na polu bitwy.
Stwórca świata jest na tyle potężny, że oswoił żmiję i jeździ na niej po niebie.
Artefakt ostateczny można znaleźć w kipiącej lawie.
Magia wody nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Dzięki Portalowi Przyzwania władca lochów może rekrutować istoty mieszkające na powierzchni.
Magia ziemi nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Magia ognia nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Magia powietrza nie zaszkodzi temu, kto mistrzowsko ją opanował.
Podobno nic i nikt nie powstrzyma ataku Starożytnego behemota.
Słyszałem, iż na cześć bohatera, który przyniesie gralla, mieszkańcy Bastionu skonstruują Duchowego strażnika.
Podobno ptaki gromu przyzywają pioruny z nieba.
W droższych posiadłościach znajdują się lepsze garnizony.
Erathiańskie konie najlepiej sobie radzą na normalnym gruncie.
Pewien mędrzec rzekł niegdyś: „Nie dziel się z nikim swoją mądrością”.
Słyszałem, że bohaterowie mogą podróżować między miastami Inferno nie ruszając się z miejsca.
Anioły nienawidzą diabłów i walczą z nimi wyjątkowo skutecznie.
Gdy atakujesz Inferno, strzeż się Chmur siarki. Czarnoksiężnicy czerpią z nich swoją moc.
Szukaj kamieni wiedzy, które rozsiane są po całej krainie. Z każdego możesz skorzystać tylko raz, ale wiele się z niego nauczysz.
Używając odpowiedniego zaklęcia możesz zniszczyć swój okręt, aby nie wpadł on w ręce wrogów.
Ifrity są naturalnymi wrogami dżinów.
Dżiny atakują Ifriry z rzadko widzianą zaciekłością.
Słyszałem, iż na cześć bohatera, który przyniesie gralla, mieszkańcy Lochów wezwą Strażnika ziemi.
Czarne smoki to najpotężniejsi mieszkańcy Lochów.
Widziałem jak krasnoludy oparły się zaklęciu, które na nie rzucono.
Na magicznej ziemi nawet zwykły człowiek może rzucać zaklęcia niczym wielki czarodziej.
tej porze roku woda wokół wyspy Vori zamarza.
Chcesz pomnożyć swoje pieniądze? Zdeponuj je w krasnoludzkim skarbcu, który można znaleźć w bastionach.
Magia ognia jest bezużyteczna przeciw Ifrytom.
Strzelcy erathiańscy mogą wystrzelić dwie strzały w czasie, gdy wróg wystrzeli jedną.
Przyśpieszenie i spowolnienie to dwa zaklęcia bardzo przydatne podczas walki.
Podczas bitwy upiorne i kościane smoki sieją strach i przerażenie w szeregach przeciwników
Słyszałem, że elfy z Vori mają skórę białą jak śnieg
Atak lisza rani żywe istoty nie czyniąc krzywdy nieumarłym
Atakuj słabe punkty przeciwnika
Krzyżowiec może zadać dwa ciosy w czasie, gdy przeciwnik zdąży zadać tylko jeden
W małym jeziorze pływa szkarłatny łabędź
Golemy są ożywiane przez magię, która stanowi tajemnicę dla większości ludzi
Słyszałem, że pewien mag odkrył ostatnio zaklęcie, które pozwala latać całej armii.
Może czarny smok jest potężniejszy od tytana, ale nawet tytan nie pokona bez pomocy archanioła
Strzeż się jadu wiwerny królewskiej. W mgnieniu oka może wyssać z ciebie wszystkie siły
Chociaż chowance są słabe fizycznie, nadrabiają to swoją liczebnością
Gdy atakujesz Inferno, strzeż się Chmur Siarki. Czarnoksiężnicy czerpią z nich swoją moc
Upiory żywią się magiczną energią. W ich obecności zanika mana.
Zielone smoki, chociaż nie tak silne jak złote, oprą się większości zaklęć
Niewiele wiadomo na temat gorgon, ale ich spojrzenie może ponoć zabić na miejscu
Całun ciemności z pewnością pomoże ci oszukać twych wrogów
Lepiej nie mieszaj się w lokalne wojny
Jeżeli chcesz obronić się przed zaklęciami, stań w pobliżu jednorożca
W niektórych Twierdzach znajdują się tunele, którymi można uciec z oblężonego miasta


W karczmie masz tego więcej :)
Sandra - 2008-11-26, 19:23
:
oh... jej... nie wiem co powiedzieć... dziękuję :->

"Atak nag to prawdziwy pokaz sztuki szermierki"...
Anonymous - 2008-11-26, 19:26
:
Nie bardzo rozumiem - do czego służy karczma na stronie? czy to prawda, że był kiedyś tam shoutbox?
j@kubek - 2008-11-26, 20:10
:
,,golemy nie mają własnego rozumu,,
Xeno - 2008-11-26, 20:25
:
"Słyszałem,że w podziemiach żerują tysiące bazyliszków,pilnują jakiejś księgi i chełmu"
Majer - 2008-11-26, 20:48
:
Ja mam takie "Majer ma najwięcej i tutaj ataku,oborrny,złota itp."
Michał3103 - 2008-11-27, 08:06
:
"Słyszałem, że na cześć bohatera, który przyniesie Graala mieszkańcy Nekropolis skonstruują więzienie dusz"

Napisali przez "k"
Nigdy nie widziałem Graala w Nekro :-|

[ Dodano: 2008-11-27, 08:27 ]
"Ech, nie mam nic do powiedzenie, bo tacy jak TY nie przynoszą ciekawych wieści"

:-D
Anonymous - 2008-11-27, 08:42
:
Michał3103 napisał/a:

Nigdy nie widziałem Graala w Nekro :-|

To wejdź na portal, zakładkę "miasta" i zobaczysz sobie :-) Taki obelisk ze świecącym czymś na szczycie.
Michał3103 - 2008-11-27, 08:46
:
Mam fazę :-D
"Diabły podróżują przez otchłanie swojego piekielnego świata".
Karczmarz jakiś wybrakowany no bo podobno świecie Heroes of Might & Magic diabłów nie ma 8-)

Ale zobaczyć obrazek, a samemu zbudować to nie to samo ;-)
ziajok - 2008-11-27, 13:53
:
W Heroes III of Might & Magic nigdy nie wiadomo jakie licho wędruje po mapach. ;-)
Acmilanista - 2008-11-27, 16:08
:
"Tylko archanioł pokona skorpenę na miecze"
lol772 - 2008-11-27, 16:12
:
lol772 - najpotężniejszy gracz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Acmilanista - 2008-11-27, 16:14
:
" gral jest ukryty w jakiejs czesci swiata lub podziemi"
lol772 - 2008-11-27, 16:15
:
Przez jeden z pierwszych tygodni na jakiejś mapie pisało w karczmie "nie od razu Rzym zbudowano"