Akademia Wojny - forum

Jednostki - Brak kasy - co kupujesz do obrony zamku?

Gnacik - 2010-07-23, 12:19
:
Do obrony zamku Enty są dużo skuteczniejsze niż krasnale
Akolita - 2010-07-23, 12:27
:
Gnacik napisał/a:
Do obrony zamku Enty są dużo skuteczniejsze niż krasnale

Dlaczego? Ja sobie cenię krasnale za dobrą obronę, wytrzymałość i umiejętność-odporności na magie. Ponadto są tańsze od entów i będziemy ich mieli napewno więcej. :-)
Pioter ziom - 2010-07-23, 12:30
:
Ty wolisz 40% procent na trafienie się odporności na magię, a my wolimy największego twardziela w heroes 3, jak na swój poziom, który potrafi zatrzymać wroga i pozwolić odejść elfom na bezpieczniejszą odległość.

BTW Często grasz bastionem?
Gnacik - 2010-07-23, 12:33
:
Tak krasnale są dobre bo mają chyba najwięcej wytrzymałości na swoim poziomie i procentową odporność na magię, ale enty też mają dość dobrą wytrzymałość i obronę.


Krasnoludzki żołnierz
Atak:
7
Obrona:
7

Ent
Atak:
9
Obrona:
12

Lubię bastion z kilku powodów:

1. Skarbiec
2. Dobre jednostki obronne
3. Gildia magów 5 lv.
Akolita - 2010-07-23, 12:34
:
Pioter ziom napisał/a:
a my wolimy największego twardziela w heroes 3

Zależy w którym momencie gry cię zaatakują, jeśli na początku to entów nie będziesz miał-przynajmniej nie za dużo (wiem, że to dobra jednostka, ale nie obniżajcie wartości krasnala).
Kiedyś grałem Bastionem często, teraz prawie wcale. ;-)
Pioter ziom - 2010-07-23, 12:35
:
Gnacik napisał/a:
Tak krasnale są dobre bo mają chyba najwięcej wytrzymałości na swoim poziomie i procentową odporność na magię, ale enty też mają dość dobrą wytrzymałość i obronę.




Tak, to też największy twardziel, jak na swój poziom.

No dobra, w początkowej fazie gry krasnale są lepsze od drzewców.
Gnacik - 2010-07-23, 12:45
:
A tak do tematu to w każdym zamku co innego według mnie

Zamek:
Gryfy i Kapłani

Bastion:
Enty i Elfy

Forteca:
Golemy i arcymagowie

Inferno:
Ifryty i Czarcie Lordy

Nekropolia:
W walce z żywymi: Wampirze Lordy i Arcylisze
W walce z umarłymi: Rycerze i Arcylisze

Cytadela:
Gorgony i Bazyliszki

Twierdza:
Ogry i Urkowie

Lochy:
Harpie wiedźmy oraz złe oczy

Wrota Żywiołaków:
Zywiołaki magmy oraz Żywiołaki magii
Xeno - 2010-07-23, 14:56
:
Pioter ziom napisał/a:
Tak, to też największy twardziel, jak na swój poziom.

Największym twardzielem jest gorgona na tym poziomie.
Gandalf - 2010-07-23, 15:03
:
Gnacik napisał/a:
Tak krasnale są dobre bo mają chyba najwięcej wytrzymałości na swoim poziomie
Nie. Więcej (25) mają żywiołaki burzy. ;-)
Pioter ziom napisał/a:
40% procent
Albo 40%, albo 40 procent. Nie jedno i drugie, gdyż to bez sensu. ;-)
A enty nadają się niemal tylko do obrony zamku. Straszne z nich kloce. :-)
Leance - 2010-07-23, 19:04
:
Gnacik, dlaczego pominąłeś jednostki 7 lvla? Miśki w obronie twierdzy to podstawa. Dobrze by też zainwestować w diabły w Inferno (jak nie ma kasy, to chociaż nieulepszone - zawsze cos bijące bez kontry więcej). W lochach wybrałbym meduzy, zamiast oczu, minoski tez by się przydały. A WŻ to jakiś żart chyba - ostatnie, co bym do obrony brał to up ziemniaki - feniksy/strzeloki to podstawa.
Pioter ziom - 2010-07-23, 19:30
:
Leance napisał/a:
Gnacik, dlaczego pominąłeś jednostki 7 lvla? Miśki w obronie twierdzy to podstawa. Dobrze by też zainwestować w diabły w Inferno (jak nie ma kasy, to chociaż nieulepszone - zawsze cos bijące bez kontry więcej). W lochach wybrałbym meduzy, zamiast oczu, minoski tez by się przydały. A WŻ to jakiś żart chyba - ostatnie, co bym do obrony brał to up ziemniaki - feniksy/strzeloki to podstawa.


Feniek zawsze zaczyna turę i to jest plus. (chyba, że we wrogiej armii jest feniks)
Gnacik - 2010-07-23, 19:43
:
Magmiaki są mocne do obrony(najwięcej obrony oprócz feniksów oraz żywiołaków magii) i żywiołaki magii odporne na czary oraz atakują wszystkich przyległych wrogów, a co do lochów ja wybrałbym złe oczy(obserwatorów) dlaczego? I tak racja ominąłem minosy które są zarąbiste do obrony jak i do ataku :) i za to zwracam honor ;) Ale Harpie jeśli ma się przyśpieszenie lub modlitwę latają bardzo daleko i wracają co jest ich bonusem w obronie zamku.

Obserwator:
Atak:
10
Obrona:
8

Królewska Meduza:
Atak:
10
Obrona:
10

Różnica niewielka, a liczebność jest większa ;)
Leance - 2010-07-23, 19:51
:
Gnacik napisał/a:
Ale Harpie jeśli ma się przyśpieszenie lub modlitwę latają bardzo daleko i wracają co jest ich bonusem w obronie zamku.


Owszel, ale jednostki latające zawsze jako jeden z pierwszych celów obierają sobie właśnie harpie, które ilością życia nie powalają. Poza tym do obrony zamku raczej będziesz miał więcej niż 2 typy jednostek.
Gnacik - 2010-07-23, 19:59
:
Tak wiem ale ktoś kto założył ten temat napisał 2 jednostki no max. 3 ale ja chciałem podać tylko 2 i popełniłem błąd wymieniając Harpie bo tak szczerzę zapomniałem o minosach ;/
Gandalf - 2010-07-24, 14:27
:
Magma jest tania (i klocowata :lol: ), a do tego odporna na wiele czarów, więc to może nie taki tragiczny pomysł...Myślę jednak, że najlepiej wykupić takie jednostki, jakich posiadanie dałoby najwięcej przeciwnikowi (choćby nawet nieulepszonych, żeby oszczędzić na kasie).
Leance napisał/a:
Poza tym do obrony zamku raczej będziesz miał więcej niż 2 typy jednostek.
Zależy od kasy - zaś założyciel tematu sprecyzował, że nie mamy jej dużo. ;-) Zwykle kupuję coś wytrzymałego/powstrzymującego kontratak (częściej to pierwsze; odporność na magię też jest mile widziana), a za resztę kasy badziewie, które dzielę po 1. ;-) Główne obrażenia zadają zwykle wieżyczki, więc trzeba dać im jak najwięcej tur na ostrzał.