Akademia Wojny - forum

Jednostki - Brak kasy - co kupujesz do obrony zamku?

bartman - 2008-06-04, 19:51
: Temat postu: Brak kasy - co kupujesz do obrony zamku?
Masz 10-15tys. złota, wróg u bram. Jakie 2 max 3 jednostki kupisz do obrony zamku?
Inaczej mówiąc jak najbardziej efektywnie wydać kasę?
Trzy Behemoty czy sześć cyklopów i ogry... Trzy Tytany czy Dżiny i Arcymagowie?

PS Przy słabym bohaterze.. bo wiadomo co kupimy Vokialowi na 20lvl ;-)
Bartas - 2008-06-04, 19:58
:
A chodzi o Player vs Comp czy PvP??
bartman - 2008-06-04, 20:05
:
Human vs Comp żeby nie komplikować.. :-)
Bartas - 2008-06-04, 20:13
:
Łokey ;-)
Na 95% komp nie będzie mial balistyki więc możesz:
-a rozwalić mu katapulte [słynne]
- b czekasz i strzelającymi rozwalasz wszytkie LATAJąCE jednostki wroga potem strzelakó
- c Obrona,obrona i czekasz aż wróg dojdzie do murów-zasłaniasz czyms mur np ogrami a kiedy wró straci najszybsze jednostki i nie ma katapulty to latasz ptakiem gromu po całej mapie-wieże zrobię swoje;]

Wykupić radziłbym Ci ogry,Behy,ptaki gromu za reszte wilczki.
bartman - 2008-06-04, 20:22
:
Bartas napisał/a:
b czekasz i strzelającymi rozwalasz wszytkie


Bartas napisał/a:
Wykupić radziłbym Ci ogry,Behy,ptaki gromu za reszte wilczki.


no właśnie brak kasy ;-)

...mam sentyment do Bastionu, a więc smoki bym odpuścił - za drogie, ze 4 jednorożce dobre do blokowania murów, enty jw, no i elfy, żeby się jakoś odgryzać:)

przy słabszym i wolnym przeciwniku ew kilka pegazów do latania po kątach, a wieżyczki niech robią swoje :mrgreen:
Majer - 2008-06-04, 20:28
:
Slabosc do Bastionu tez mam i ja bym na jednorozce nie tracil siana za drogie sa chodz dobre wolalbym kupic Enty podstawa Elfy krasnali i pegazy.

Enty,krasnale - zaslona dziur w murze
Pegazy - wybijanie np. strzelokow wroga
Elfy - strzelok
Serafin - 2008-06-04, 22:41
:
Mój uniwersalny schemat:
1 jakis strzelec co by przerzedzić szeregi opa
2 tank który zwiąże walka jednostki przeciwnika które przedarły się przez mury
3 szybki latacz którym zasieczemy miotaczy opa i/lub załatwimy katapultę. Potem słóży to "skakania" po mapie i ściągania uwagi jednostek opa żeby nasze wierze/zaklęcia/strzelcy mogły ich dziesiątkować a w końcu dać nam zwycięstwo miażdżąc najeźców(ale mi patos wyskoczył ;-) )
Morgan-Ghost - 2008-06-04, 23:40
:
Kupić drugiego herosa i postawić przed zamkiem, po to aby komp pierwszy go zaatakował i stracił na nim wszelkie premie do morale i szczęście jakie dostał na planszy. Kupić strzelającą jednostkę, pozostałe sloty wypełnić wytrzymałą jednostką którą rozdzielić na wolne sloty. Ewentulanie kupić jeszcze jedną i też podzielić.
bartman - 2008-06-04, 23:57
:
Morgan-Ghost napisał/a:
Kupić drugiego herosa i postawić przed zamkiem, po to aby komp pierwszy go zaatakował i stracił na nim wszelkie premie do morale i szczęście jakie dostał na planszy.


oprócz tego wypluje trochę many ;-)
Bartas - 2008-06-05, 07:55
:
w drugim hirku mozesz podzielić wojo po 1 odzidzial na slot i naparzać jakimiś czarami desktrukcyjnymi w n elfy
bartman - 2008-06-07, 23:28
:
..trochę off-topic, ale mając WIĘCEj kasy, można kupić z pięciu kamikadze i ograbić kompa z many, waląc jednocześnie np. błyskawicą..
Wivernus - 2008-06-08, 21:56
:
A ja jak widzę, że mam utracić jakieś miasto i nie dam rady go żadną siłą wybronić, to kupuje tam taką armię, jaką przeciwnik najbardziej chciałby widzieć u siebie, a żeby tego wyszło więcej, kupuję je w formie nieulepszonej, np. giganci zamiast tytanów, potem oczywiście staram się wrogowi wyciąć jak najwięcej armii, gdy się już bronię to chyba logiczne.
bartman - 2008-06-20, 23:55
:
zakup nieulepszonych jednostek jest dobrym pomysłem - taktyka spalonej ziemi
Michał3103 - 2008-06-21, 02:45
:
W takich momentach wykupuje ile wlezie. Zasada psa ogrodnika :lol: A niech ten zamek wybije. Straci np. 50 jednostek i 50 nie będzie mógł kupić to razem ma 100 mniej. W pierwszej kolejności oczywiście jednostki wolne i wytrzymałe. Żeby stały w wyłomie. Poza konkurencją w takim momencie jest Ent. I przyda się jeszcze jakiś lotnik. Żeby po wait wyskoczył za mury i kogoś pacnął. Najlepiej chyba strzelca. A po ataku niech wraca za mury, najlepiej w jakąś wyrwę. Lubię motyw kiedy wszystkie jednostki podejdą i stoją w fosie, a lotnik leci na koniec planszy trzasnąć słabych w walce "wręcz" łuczników
Anonymous - 2008-08-18, 17:08
:
W Rampie koniecznie drzewce.

Ogólnie jakieś ciężkie mięso, bo czas i wieżyczki działają na naszą korzyść. Do tego trochę szczurów z mocnymi czarami na start (jak Starożytni pozwolą to Aislinn albo Solmyr). No i obowiązkowo coś szybkolotnego, najlepiej podzielone na jeden silny i kilka słabych slotów (słabe tłumią kontrę, silny atakuje strzeloków).