Świat Heroes 3 - Dowodzenie czy szczęście? Majer - 2008-08-26, 16:44 :
co im po piciu jak sie nie nawala hehe Morhad - 2008-08-26, 17:29 :
Kubki smakowe nie są potrzebne do picia. Na dobrą sprawę żołądek też nie . Anonymous - 2008-08-26, 18:53 :
Morhar napisał/a:
Kubki smakowe nie są potrzebne do picia.
Ale jak się ich nie ma to nie ma sensu pić.
Majer napisał/a:
co im po piciu jak sie nie nawala hehe
Kto wie, w świecie MM wszystko jest możliwe Michał3103 - 2008-08-30, 13:47 :
Bo...? Malekith - 2008-08-30, 15:06 :
...jest lepsze babyilike - 2008-08-30, 16:01 :
właśnie ;P Michał3103 - 2008-08-30, 17:53 :
Tyle to siedmioletnie dziecko napiszę... weźcie chociaż udawajcie, że prowadzimy dyskusję na argumenty, a nie małpie wyliczanki babyilike - 2008-08-30, 18:53 :
no dobra :) ja wolę dowodzenie bo podnosi morale a one są wg mnie ważniejsze bo można miec dodatkowy ruch w bitwie, a jednostka nie zdrętwieje ze strachu :] Może byc?;) Michał3103 - 2008-08-30, 19:08 :
Brawo! I tylko tak dalej
Ja uważam, że ani dowodzenie ani szczęście nie jest dobre. Dlaczego? Bo obie umiejętności łatwo zastąpić ogólnie dostępnymi artefaktami. I wolę brać coś czego arty nie zmienią. Znajdę gdzieś oko smoka, koniczynkę, glejt męstwa czy coś podobnego i mam dowodzenie \ szczęście i tak na plusie. A jeśli wcześniej brałem którąś z wymienionych umiejętności artefakt nic mi nie da, bo suma szczęścia \ dowodzenia wyniesie max + 3
Może być?
Witam na forum Majer - 2008-08-30, 20:14 :
Chcesz przez to powiedzieć że nie weżmiesz łucznictwa,nekromacji bo są od tego arty? Anonymous - 2008-08-30, 21:10 :
Nie, bo te arty nie dodają tych umiejętności, tylko je ulepszają. Michał3103 - 2008-08-30, 21:45 :
Łucznictwo to zły przykład bo bez umiejętności arty to śmieć. Ale nekromancja pasuje do wyjaśnienia. Mam expert nekromancy i znajduje buty trupa. Do necromancji dodawane są kolejne procenty. Daje lepsze efekty Mam expert luck i znajduje statuetkę szczęścia. I co wtedy? Nic. Art niczego nie wzmacnia, bo szczęście może być tylko na trójce i wyżej niż te 3 punkty nie podskoczy. Dlatego art moim zdaniem opłaca się w tym przypadku bardziej. Zamiast szczęścia biorę odporność. Mam i dobre szczęście i szanse na uniknięcie implozji. Inaczej by się zdublowało. Majer - 2008-08-30, 21:56 :
I tutaj sam sie wkopałeś przykład prosze bardzo
jed z 5 roznych miast - chyba 2 morale
jed nieumarłe (chyba umarłe hehe) - 1 morale
razem - 3 morale i co ci po arcie + 3 morale razem ci sie 0 a kilka artow tego typu jest trudno znalesc no i szkoda miejsca w skawie ale tutaj mozna miec rozne zdanie Michał3103 - 2008-08-30, 22:34 :
Dałeś swój własny przykład.
Ja mówiłem już nie raz, że nie mieszam armii u głównego bohatera Nie po to wybieram Cytadelę żeby mieć w niej połowę jednostek z Bastionu, a drugą połowę z Nekropolis. Mieszane armie zdarzają się drugiemu bohaterowi. I on zawsze dowodzenie bierze. Brak miejsca bywa problemem, ale niezbyt często zdarzają mi się takie gry żeby znaleźć masę dobrych artów. Na taki order męstwa (także z uwagi na ukryte właściwości) czy oko smoka miejsca się zazwyczaj znajdzie. Majer - 2008-08-30, 23:56 :
Zalezy czy rozmawiamy tutaj o wlasnych grach. Bo napisanie ze te umiejetnosci nie sa dobre i niepotrzebne to nie prawda lecz jak napisalem zalezy jak kto gra ja osobiscie jak juz biore jakas umiejtnosc to dowodzenie i przydaje mi sie bo na M z plikami latwo nie jest zdobyc takie arty chodz jak gram mephala to dowodzenie mam na starcie