Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najbardziej przydatna na początek jednostka?

maksym - 2011-01-12, 17:16
:
Ajdzors napisał/a:
Dla mnie gargulce z "podstawowego" (nie licząc Wrót) składu są chyba najlepszą i najprzydatniejszą jednostką 2 poziomu

No gdzie :-P a o żywiołaku powietrza i burzy nie pomyślałeś... dla mnie to jest świetna jednostka
yarzapp - 2011-01-12, 17:32
:
Ajdzors napisał/a:
Wilczy jeźdźcy nie lepsi, dużo obrażeń zadają ale kładą się pierwsi, jak pionki bez ulepszenia są gó*no warci.

Nauczysz się ich używać to poczujesz ich moc, poza tym zwykle się je ulepsza w 1 tygodniu.
Cytat:
Jaszczuroczłeki to też nieporozumienie, co z tego że strzelają jak nic nie zadają obrażeń.

Jak wyżej
Ajdzors napisał/a:
Gogi też żadna rewelka

Gogi w 1 tygodniu robią dobrą robotę, później to już tylko materiał na demony.
Ajdzors napisał/a:
o Magogach nawet nie piszę bo to sabotażyści i tyle :-P

Tutaj akurat nie mogę się nie zgodzić. Ale rozwiązanie jest proste: Nie ulepszać.
Ajdzors napisał/a:
Krasnoludy potrafią uderzyć, obronić się, ale przy ich szybkości to jak dla mnie jednostka przydatna tylko jak wybiją nam resztę zamku

Krasnoludy mają tą zaletę, że kompletnie nie musisz się przejmować, czy zaczynasz z drugim levelem na start, czy nie
Ajdzors napisał/a:
Dla mnie gargulce z "podstawowego" (nie licząc Wrót) składu są chyba najlepszą i najprzydatniejszą jednostką 2 poziomu, po za tym przebijają inne jednostki przyrostem (nie wiem jak tutaj z ceną). Na pewno najbardziej przydatny drugi poziom na początek ;-)

Zrobisz gargulcami chociaż max kryptę w 1 tygodniu? Nie wspominam o nagarni czy krasnalarni.

Ajdzors napisał/a:
piszcie co chcecie gram w to trzecią dekadę i tutaj swojego zdania nie zmienię. :roll:

Grasz trzecią dekadę, a tak mało wiesz o tej grze.
Skwer - 2011-01-12, 19:07
:
yarzapp napisał/a:
Gargulce to totalny syf, przydają się tylko do ściągania na siebie wrogów i obstawy gremlinów.

Patrząc na statystyki gargulec nie jest taki słaby. Jego główną wadą jest koszt, ale reszta nie jest zła. Dmg mogłoby być tylko większe.
Set - 2011-01-12, 19:29
:
Wilczki są bardzo mocne na początek.Dawniej uważałem je za syf,ale teraz to jest potęga w walce z neutralami.Gorzej jest na początku gdy nie masz haste na mistrza,ale 2x obrażenia robią swoje.Ogólnie to wilczków aż tak bardzo się nie zauważa ponieważ w twierdzy jest od ataku również ptak gromu oraz behemot które występują praktycznie od początku rozgrywki :) .Również dla mnie dobrą jednostką jest ifryt,chociaż go ma się dopiero na końcu 1 tygodnia,ale daje kopa,ogólnie dla mnie inferno jest dobrym miastem na początek(jeżeli masz surowce).
LaEa - 2011-01-13, 15:23
:
Wilczki są słabe? Są główną siłą Twierdzy. Na początku ulepszamy je i farmimy. Toż to niszczy wszystkie neutrale, więc jak mogą być nieprzydatne..
Set - 2011-01-13, 19:35
:
Nieprzydatne?Gdzie ja to napisałem?Po prostu pózniej w walce z jakimś silniejszym bohaterem mogą one szybko paść,i przez to potem walą gorzej,ale i tak ładnie.Główną siłą twierdzy jest również ptak oraz beh ze względu na to że ma się je szybko,i od razu szaleją.
A gdy walczysz na strzeloków i nie masz takty?zjadą ci trochę życia,a u wilczka jest ono ważne.
tylkoontamstoi - 2011-01-13, 19:37
:
Ajdzors napisał/a:
gram w to trzecią dekadę i tutaj swojego zdania nie zmienię.


Grasz w Heroes'y od 30 lat? Nie wiedziałem, że wyszły w 1980...
Player - 2011-01-13, 20:21
:
tylkoontamstoi napisał/a:
Grasz w Heroes'y od 30 lat? Nie wiedziałem, że wyszły w 1980...
Mam dla Ciebie złą wiadomość wg PWN:
dekada
1. «okres dziesięciu dni, tygodni, miesięcy lub lat»

PS 1 Dobrze się dowiedzieć, bo sam nie wiedziałem. :P
Play Station 2 Licząc dekadę w latach, wydaje mi się, że od tego roku zaczęła się kolejna, więc ten HoMM 3 miałby rzekomo istnieć od 1990 r, co i tak jest nieprawdziwe.
Leance - 2011-01-13, 22:30
:
Lol, tu chodzi o to, że lata 91-00 to pierwsza dekada, 01-10 - druga, a 2 tygodnie temu zaczęła się kolejna. Chodziło tu o to, że gra w tę grę w czasie zahaczającym o 3 takie przedziały czasowe.
Hex - 2011-01-13, 23:16
:
.
Cytat:
Również dla mnie dobrą jednostką jest ifryt,chociaż go ma się dopiero na końcu 1 tygodnia


Czasem gram inferno, ale nie pamiętam, żebym miał ifryty w pierwszym tygodniu, osobiście uważam budowanie siedlisk w jak najszybszym tempie za niezbyt mądre, (zwłaszcza, że inferno jest drogie) lepiej więc jest wcześniej zatroszczyć się o finanse budując kapitol. A jeśli chodzi o jednostki, które warto kupić, żeby się nie wykosztować, a przy okazji móc nimi nieźle powalczyć na początku, to stawiam na centaury, harpie, żywiołaki (choć ich nie lubię). Jeszcze warto dodać jednostki walczące na dystans, chodzi mi o elfy i oczka.
Hektor - 2011-01-14, 15:28
:
Budowanie siedlisk jest bardzo mądre. Mi jednak zazwyczaj brakuje surki i koncze na 5 lvlu
Leance - 2011-01-14, 16:47
:
Cytat:
Budowanie siedlisk jest bardzo mądre. Mi jednak zazwyczaj brakuje surki i koncze na 5 lvlu

Bo trzeba bazować na tym, co się na mapie znajdzie.
Tormentor - 2011-01-14, 18:20
:
Jednostki strzelające, obojętnie jakie najlepiej od razu po upgrade. Jak gram Zamkiem to Kusznik najlepiej się sprawdza.
Skwer - 2011-01-14, 19:57
:
Tormentor napisał/a:
Jednostki strzelające, obojętnie jakie najlepiej od razu po upgrade. Jak gram Zamkiem to Kusznik najlepiej się sprawdza.

Pod warunkiem, że masz Kusze na start i nie grasz na Anioły w pierwszym tygodniu. Można też próbować grać bez Zamku.
Hex napisał/a:
Czasem gram inferno, ale nie pamiętam, żebym miał ifryty w pierwszym tygodniu, osobiście uważam budowanie siedlisk w jak najszybszym tempie za niezbyt mądre, (zwłaszcza, że inferno jest drogie) lepiej więc jest wcześniej zatroszczyć się o finanse budując kapitol.

Oczywiście grając na wojsko trzeba umieć je wykorzystać i w 1 tygodniu dobrze eksplorować mapę, rozwalać strażników i obrabiać banki. Ogólnie trzeba dobrze walczyć i poruszać się po mapie. 2 tydzień gra się często na kasę (szczególnie Infernem).
Zadar - 2011-01-14, 21:07
:
ja ja gram strongiem
to zakladajac ze mam od poczatku wilki

to
1.ptaki
2.behy
i biore jednego beha, a reszte zostawiam w zamku
i tylko behami czyszcze mape (w 1 tyg. jeden starcza do przejecia kopalni, a potem 3 to juz czyszcze wiekszosc, a jak 5 juz wszystko)
i na fb mam pełna armie