Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najbardziej przydatna na początek jednostka?

lol772 - 2008-04-04, 14:50
: Temat postu: Najbardziej przydatna na początek jednostka?
Jaka jest według was najbardziejprzydatna jednostka na początek gry.
Według mnie rozbójnik!
[GA]Kamil39 - 2008-04-04, 14:54
:
strzelok jakis (obojetne) i centaury .
Shakti - 2008-04-04, 15:01
:
Kusznik -vszybki, tani i strzela dwa razy.
mcin - 2008-04-04, 16:01
:
jak się gra cytadelą i sie weźmie brona to bazyliszki są na początek
Lord Kloszardes - 2008-04-04, 16:35
:
Bron jest bardzo dobry na początek, a jak jeszcze jacyś rozbójnicy dołączą, to ho ho!
nick194 - 2008-04-04, 21:04
:
Dużo większych gremlinów, chociaż wolę bardziej 5 strzelców.
Paweł - 2008-04-05, 08:04
:
Na początku każda jednostka jest dobra!
nick194 - 2008-04-05, 09:28
:
No, dla mnie to golemy i krasnoludy wydają się mało przydatne, chyba że mam ich ok. 15. Po za tym to zrezygnowałbym z walki nimfami (za duże straty).
Morgan-Ghost - 2008-04-05, 11:19
:
To co ja stosuje poszczególnymi zamkami:

Dla Zamku: Pikinier i kusznik. Kusznika ustawia się na środku lub w rogu gdy walczymy z czymś szybko latającym. Główną liczbę pikienierów ustawia obok kuszników. Pozostałe sloty zapłenia się pojedynczymi pikienierami. Podczas walki zasłania się nimi kusznika. Posłużą oni również do obierania kontrataku atakowanym jednostkom, aby później główny oddział pikienierów mógł go zaatakować bez strat. Oczywiście nie zawsze się to udaje, zależy to od szybkości atakowanych przeciwników. Później w miarę rozwoju donosi się gryfy i mieczników do obstawy kusznika.

Dla Fortecy: Sytuacja identyczna jak poprzednio, tyle że tutaj mamy większego gremlina w obstawie gargulców, których dzieli się tak samo jak pikienierów. Dokłada się potem magów i ulepszonych golemów.

Dla Cytadeli: Praktycznie to samo. Jaszurów na środek i obstawa podzielonych gnolii. Przydatna będzie też nieulepszona ważka. Później dokłada się bazyliszki i wiwerny.

Dla Inferno: To samo. Gogi w obstawie podzielonych chowańców. Później dokłada się cerbery i demony.

Dla Bastionu: Tutaj chyba oczywiste. Ulepsza sie elfy, obstawia sie podzielonymi centaurami, później dokłada się ulepszonych krasnali i pegazy.

Dla Twierdzy: Orków obstawia sie goblinami. Wilki służą do ataku. Obowiązkowo dostawia się ptaki, jako główna siła ofensywna. Po ulepszeniu wilków warto zrobić z nich dwa oddziały po jednej jednostce. Są szybcy więc posłużą do zdejmowania kontrataku z jednostek przed atakiem ptaków.

Dla Nekropolii: Tutaj jest niezbyt ciekawie. Dobrze jest zrobić wampiry jak główną siłę uderzenia, zjawy wykorzystać jako przynęty. Zombich wykorzystywać tylko ulepszonych.

Dla Wrót żywiołów: Ulepszone rusałki i żywiołaki burzy jako główna siła uderzenia. Potem wzmocnić drugim strzelcem żywiołakiem lodu. Rusałki podzielić i wykorzystywać do blokowania strzelców.

Dla lochów: Złe oka w obstawie podzielonych trologdytów. Harpie jako dodatkowa siła uderzenia. Potem dostawia sie meduzy.
Skwer - 2008-04-05, 15:56
:
duża dostawa troglogdytów w lochach
Majer - 2008-04-06, 09:35
:
Morgan-Ghost napisał/a:
Dla Bastionu: Tutaj chyba oczywiste. Ulepsza sie elfy, obstawia sie podzielonymi centaurami, później dokłada się ulepszonych krasnali i pegazy.


No niby mozna sie zgodzić ale na poczatek a
1.dzien elfy
2. dzien ul.elfy

I co dopiero ruszać ?? Zwłaszcza że duzo drewna ubedzie a jak mapa bedzie biedna to nie mamy co myslec na poczatek nawed o wybudowaniu ratuszu w 2-3 zamku dlatego ja wole

1 dzien Ul.Centki mam ich z 50-60 jak mam tylko centki i kilka krasnali to ich nie biore bo spowalniaja ruch ale jak mi sie tez elfy trafia to wtedy zawsze jako dodatkowa oslona i szczerze wole podzielic krasanli bo w walce nie sa za dobre a glowna sila ofensywna sa centki i np. mam 50 centkow podziele je to mam z 45 po kilku walkach 40 itp. to sie oplaca jak naprawde dobry potwor lub strzelok. No i krasnal ma ta opcje ze odbija czary jak obstaiwe elfa i np. mielibysmy sie szybko spotkac to np. piorun moze nie trafic w mojego elfika :)

No i jeszcze jedna rzecz ul. elf to jest jeden dzien budowania do tylu no chyba ze nie budujesz ul. centkow to wychodzi na 0 ale jak dla mnie 1 tydz to tylko ul. centki i potem juz kazdy wie
nick194 - 2008-04-08, 19:22
:
W fortecy dobrze na początku jest mieć Solmyra i mnóstwo ul. gremlinów wraz z gargulami do obstawy. Od początku można rozwalać wrogów bez mniejszych strat.
[GA]Kamil39 - 2008-04-08, 19:25
:
Majer napisał/a:
No i jeszcze jedna rzecz ul. elf to jest jeden dzien budowania do tylu no chyba ze nie budujesz ul. centkow to wychodzi na 0 ale jak dla mnie 1 tydz to tylko ul. centki i potem juz kazdy wie
Ulepszenie centkow to tez strata jednego dnia. 1 dnia wole kupic elfy(7 bedzie+z hirka ofc),nie trace wtedy tury a strzelok przydaje sie zwlaszcza ze gram ivorem.
Michał3103 - 2008-04-08, 19:33
:
Rozbójnicy są nieźli, ale czasem się w swoich szpiegowskich powinnościach mylą :-) Miałem sytuacje, że powiedzieli, że ten oddział ucieknie, a oddział się przyłączył :lol: Nie spodziewałem się.
Majer - 2008-04-08, 20:02
:
Oj bardziej moim zdaniem przydaja sie ul. centki a elfy zawsze mozna pobocznnym hirkiem podac na 2 dzien :)