Akademia Wojny - forum

Jednostki - Jednostki 7. poziomu

Eliasz Bąk - 2016-05-03, 18:32
: Temat postu: Wtf
Moim zdaniem najlepszy jest czarny smok, a szczególnie w połączeniu z armagedonem...
Begrezen - 2016-05-03, 20:00
:
Skwer napisał/a:
Begrezen napisał/a:
A Zamek? Imo jest pozbawiony słabych jednostek <3 Przy takich archaniołach, czempionach, krzyżowcach nie ma kogoś kto by balansował :P
Zamek jest drogi, a bez archaniołów dupy nie urywa.

forteca też jest droga, a nawet bardziej i co z tego?
są zamki tańsze i droższe, wiadomo na ubogich mapach łatwiej bedzie grać tańszym zamkiem, co nie zmienia faktu, że jednostka jest silniejsza/przydatniejsza niż inne. tak jak archanioł
Skwer - 2016-05-03, 21:53
:
Zamek bez archow nie ma strategii ani jednostek na ktorych moze sie oprzec w fb. Mozna wchodzic w niego jak w maslo
Ravciozo - 2016-05-03, 22:16
:
A bunkier albo feed na krzyżowców? Fakt, archy to 90% tego miasta, ale dlaczego odrzucasz możliwość postawienia bunkra?
Skwer - 2016-05-03, 22:20
:
bo zazwyczaj go nie ma
Ravciozo - 2016-05-03, 22:26
:
No to już ich problem. Chociaż na turniejach pewnie większość ma taktykę, a najszybsza jednostka o szybkości 9 (odliczając archanioły) nie jest zbyt skora do zaczynania bitwy, żeby rzucić mass haste/slow (ew. prayer) i zrobić bunkier. Już lepiej jest grając sir Mullichem, wtedy gryfy/czempioni mają większą szansę na zaczynanie bitwy i zrobienie bunkra.
heroes3 - 2016-05-04, 00:23
:
Ravciozo napisał/a:
A bunkier albo feed na krzyżowców?

Bo ja nie zawsze jeszcze łapię ten slang. Będzie ktoś uprzejmy wytłumaczyć mi "bunkier" i "feed" z powyższego zdania? :roll:
Ravciozo - 2016-05-04, 08:54
:
Bunkier:
Stawianie (najczęściej w rogu) strzelców i ochrona ich wszystkim, co mamy. Koniecznie obstawiając wszystkie pola, z których można zaatakować strzelców. Na przykład stawiamy kuszników do rogu i obstawiamy ich halabardami, krzyżowcami, czempionami i gryfami tak, żeby nikt nie był w stanie kusz nam rozwalić.

Feed:
Zapożyczone z innych gier (chyba) - olanie innych jednostek i takie rzucanie czarów, żeby maksymalnie wzmocnić jeden oddział (zazwyczaj power stack). Częste przy oddziale demonów z farmienia przy grze inferno - rzucamy na nich haste, prayer, bless, shield czy co tam jeszcze i antymagię, mając nadzieję, że wygrają całą bitwę "sami", bo inne jednostki olewamy w mniejszym lub większym stopniu.
heroes3 - 2016-05-05, 11:14
:
Ok, już wszystko rozumiem. Dzięki :-)
feranos - 2016-05-09, 10:15
:
Trupi smok ma jeszcze jedną teoretyczną uber zaletę, którą teoretycznie można wykorzystać.
Mianowicie:
Przerabianie wszelkich smoków w szkieletorni na trupie smoki.
Praktycznie rzecz biorąc na mapach, gdzie jest dużo zróżnicowanych miast to może być duża zaleta, no ale wiadomo to dotyczy ogólnie tylko i wyłącznie pewnych map. W ogóle raczej nie liczyłbym na nekropolis nie licząc na złożenie artefakty do wskrzeszania liszy.

Hydra moim zdaniem jest niedoceniana, bo przy teleporcie na ekspercie wjeżdża się nią w miasto i nakurwia wszystkich wokół.

Behemoth ma ten swój dmg z dupy - prawda, ale o ile się nie mylę Magowie Bitewni nie mogą teleportować, bo nie ogarniają magii wody. Niby zawsze można katapultę + cyklopy, ale bez tego Behemoth stoi pod bramą i dostaje wpierdol - taka główna misja.

Moim zdaniem Feniksy są najlepsze. Głównie ze względu na ich liczbę, ale również z tego powodu, że ruszają się jako pierwsze, co przy odpowiedniej magii owni wszystkich wokół. Dodatkowo są najbardziej przeze mnie pożądanymi zapchajdziurami jeśli gram jakimkolwiek innym miastem, ze względu również na wrodzony neutralizm moralny.

Archanioł to nie najlepsza jednostka 7. poziomu, to jebane skurwysyństwo i tyle wam powiem, jak można było zrobić tak niezbalansowane miasto kurwa jak Zamek to chuj kurwa na stos ich za to, ale to inna bajka.

Złote Smoki byłyby zajebiste, gdyby poruszały się szybciej od pedałów, jak nazywa moja ukochana archaniołów.

A i chciałbym zapytać moi drodzy o zalety Arcydiabłów. Takie podsumowanie, Inferno wydaje mi się najgorszym zamkiem (w sumie na poziomie Nekropolii, która jednak ma pewne zalety związane z największym prawdopodobieństwem Town Portalu, możliwością stworzenia artefaktu niekończących się liszy czy właśnie mnożenia sobie upiornych smoków).
hrabo - 2016-05-09, 11:12
:
To trochę niewłaściwy temat na dyskusje o zamkach, ale po kolei:

Tak, to może być fajna sprawa z przerabianiem hydr i innych smoków na trupy, ale tak jak powiedziałeś, w praktyce się to nie zdarza.

Hydra jest doceniana, bo jej siła leży w dużej mierze w ułomności AI i umiejętnościach gracza.

Argument o oblężeniach ma zastosowanie tylko na singlu, w multi oblężeń jest bardzo mało, także behemot rzadko się w takiej sytuacji znajdzie. Jego poważną wadą jest brak inicjatywy w stosunku do innych 7. poziomów, ale to poniekąd specyfika frakcji.

Feniksy są OP bez plików rebalansujących/HotA, to na pewno. Dlatego na conflux nakłada się ograniczenia w grze multi.

Archanioł to podstawa zamku, to prawda. Jak koledzy wyjaśnili kilka postów wcześniej bez niego cała frakcja leży. Też kiedyś myślałem, że zamek jest OP, ale ma szereg wad, które pozwalają mu rozwinąć skrzydła tylko na niektórych mapach.

Złote smoki są mocno średnie imo.

Arcydiabły - wysoka inicjatywa, powstrzymują kontratak. Przeciwko neutralom i AI taka uber rusałka, przeciwko graczom też bardzo użyteczne. Ale siła inferno nie tkwi w arcydiabłach.

feranos napisał/a:
Takie podsumowanie, Inferno wydaje mi się najgorszym zamkiem (w sumie na poziomie Nekropolii


Nekro i Inferno to najsilniejsze lategamowe zamki. Odpal sobie random XL nekro, weź Isrę/Vidominę i oraj wszystkie neutrale, zobaczysz jak szybko nazbierasz tysiące szkieletów. Gdzieś w dziale download był zapis dzień po dniu jak w 2 tygodnie uzbierać ich ponad 1000. Oczywiście z płaszczem nieumarłego króla to jest auto gg, ale same szkielety są wystarczająco przesadzone. Dość powiedzieć, że zasady wszystkich turniejów w jakiś sposób próbują ograniczyć siłę nekromancji. Druga sprawa to vamp lordy - właściwie użyte czyszczą solo całą mapę. Co do inferna - siła leży w przerabianiu armii na demony, temat był wałkowany wiele razy, poszukaj i poczytaj jak się to robi.
Skwer - 2016-05-09, 23:10
:
Cytat:
Przerabianie wszelkich smoków w szkieletorni na trupie smoki

Hydry tez mozna przerobic na smoki. W Hota dodatkowo weże.
Archi - 2016-05-16, 14:35
:
Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się
Begrezen - 2016-05-16, 21:53
:
Archi napisał/a:
Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się


Eee smoki cienia też mogą być mocne jak dają swój czar xD co nie zmienia faktu że najsilniejszą jednostką 7 poziomu nie są :evil:
heroes3 - 2016-05-16, 23:05
:
Archi napisał/a:
Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się

Bardziej chyba przydatna jest ich odporność na ogień i niezły speed, bo daje możliwość rozpoczynania walki. Odradzanie się jest upierdliwe, ale nie jakoś na tyle znaczące, żeby się tym martwić.
Tak przy okazji, czy jest jakiś wzór na to ile feniksów się odrodzi? Od czego to zależy? Od ich ilości startowej, mocy bohatera, czy o co chodzi? :roll: Orientuje się ktoś?