Akademia Wojny - forum

Turniej - Pogaduszki

Majer - 2008-03-27, 20:56
:
niekoniecznie poniewaz dobry artefakt moze byc na terenie czerwonego gracza i raczej niebieski nie bedzie tam pierwszy. Czasu ? podchodzisz walczysz i bierzesz art to 1-2 tury lub moze byc tak ze lezy po drodze do miejsca gdzie idziesz. Pokonanie silnego potwora to dobrze exp wpada. Utrata sporej ilosci armii nawed jak ktos gra ze wie ze straci armie to pokonac tego potwora i wziasc artefak moze tuz przed final battle z niebieskim graczem. Ale nie chodzi o dobre czary tylko np. ktos w zamkach nie ma czaru np. modlitwa a gra magiem i bedzie mial ten czar w scrollu to jest to nieuczciwe bo heroes to tez szczescie i nie trafilo sie w zamku trudno
mcin - 2008-03-27, 22:37
:
no ale te wszystkie rzeczy które chcecie zablokować w jakiś sposób robią tą grę mniej schematyczną, blokowanie tego możę sprawić że nawet heroes będzie nudny

ps kiedyś spotkałem artefakt chroniony przez 84 czarne smoki więc nawet moja silna wtedy armia nie dała se rady i loada musiałem zrobić nawet jak ktoś taką armię pokona to co z tego że ma exp skoro armia to szczątki. a jak pisałeś- heroes to szczęście, nie trafi się w gildii to masz zwój. a nieraz po dobry artefakt na drugi koniec mapy zapylałem i co z tego że go miałem skoro w międzyczasie głowny zamek mi zajęli... sam fakt że mam np zbroje nieumarłego nie sprawia rze nie da sie mnie pokonać często przez gnanie na chama po artefakty przegrywało się
Jedzio - 2008-03-28, 14:11
:
dobrze prawi, polać mu
Majer - 2008-03-28, 14:56
:
mcin napisał/a:
loada musiałem zrobić
to ladnie ze loada robisz heh dobrze o tobie swiadczy
mcin napisał/a:
84 czarne smoki
nie wiem gdzie tyle smokow na pewno ine na ballance pc 2 bo jeszcze z takimi stworami sie nie spotkalem fakt faktem ze po kilku miesiacach sie dubluja potoowry ale kto gra tak dlugo.
mcin napisał/a:
co z tego że ma exp skoro armia to szczątki.
nie atakuje sie potwora zeby miec artefakt jak sie wie ze zostana szczatki ze swojej wlasnej armii.

Ogolem te zasady co obowiazuja sa po to zeby zrobic gre jak najbardziej rowna dla obu graczy i tylko o to w tym chodzi
mcin - 2008-03-28, 15:07
:
no ale jak zbyt "równo" jest to gra sie robi nudna i zbyt schematyczna-zajmij kopalnie- rozbuduj zamek-sklep kolesia-koniec(a tak ma wiele innych ciekawych aspektów). a zresztą jest jeszcze troche czasu i do każdego punktu regulaminu zrobi sie ankiety będzie gitara.
a wczytuje tylko w kampanii bo nie chce mi sie 2 razy tego samego grać.
Majer - 2008-03-28, 19:36
:
No niby masz racje ale jaki sens jest grać jak ma się praktycznie porażke bo wystarczy ze ktoś ma maga ze "specjalnoscia modlitwa" i wez po kilku miechach jak sie spotkacie pokonaj takiego kolesia jest praktycznie nie do pokonania bo jego jednostki pod wplywem modlitwy sa sile w chuj. Ale bardziej praktyfczny przyklad dyplomacja - to powiedz mi co to za przyjemnosc z gry ? albo spcjalizacja bohatera logistyka ma sie tak duzo ruchu ze po prawdzie jak jest 2 graczy na tym samym poziomie to logistyka da duzo w kit.
[GA]Kamil39 - 2008-03-28, 20:15
:
no ale wiesz hero to hero . ty tez sobie mozesz wybrac hero z logistyka. np ktos wezme loynisa a ty sobie kyre od logistyki i jest gicik . nie mozna wybrac adeli( dyplo),lyonisa to kto zostal w zamku z hero?
wolve - 2008-03-28, 22:07
:
Mi tez niepodobaja sie niektóre ograniczenia. Rozumiem że wszystko to ma na celu wyrównanie szans ale te zakazy zabijaja grywalność gry i jak to napisał mcin
gra robi sie nudna i schematyczna. Z tą ankietą na poszczególne punkty regulaminu to według mnie nie głupi pomysł, co o tym sądzicie?
Majer - 2008-03-28, 22:51
:
mozemy zrobic bo ten turniej jest dla was wiec sie dostosuje
Sarakin - 2008-03-29, 00:14
:
Nie podoba mi się punkt 13 zakazów. Rozumiem jeszcze jak jest to mapa wielkości S ewentualnie M ale na większych mapach gdzie jest dużo zamków nie jest to już taką niedogodnością. Czasem bunkrowanie się w zamku ( choć przedłuża rozgrywkę) jest jedyną szansą na przetrwanie trudnego okresu dla potencjalnej ofiary.
mcin - 2008-03-29, 13:50
:
mi się najbardziej podoba punkt regulamin może ulec zmianie :mrgreen:

1)zakaz dyplomacji-nie widze powodu. słaba umiejętność, nigdy jej nie biore, a nawet jak dzięki niej zgodzi się na przyłączenie do ciebie silna armia, skąd pewność, że będziesz miał kasę.
2)zakaz logistyki-jedna z gorszych umiejętności, i tak większość pewnie weżmie coś co w walce pomoże, więc nie widze powodu.
Majer - 2008-03-29, 14:46
:
hehe to ladnie z toba ile grasz w H3 ?
[GA]Kamil39 - 2008-03-29, 14:57
:
mcin napisał/a:
)zakaz dyplomacji-nie widze powodu. słaba umiejętność, nigdy jej nie biore, a nawet jak dzięki niej zgodzi się na przyłączenie do ciebie silna armia, skąd pewność, że będziesz miał kasę.
masz taki czar jak wizja (lub zlodzieji w armii) i widzisz ile zlota Ci potrzeba.
Morgan-Ghost - 2008-03-29, 16:02
:
mcin napisał/a:
2)zakaz logistyki-jedna z gorszych umiejętności, i tak większość pewnie weżmie coś co w walce pomoże, więc nie widze powodu.

Ale tutaj chodzi o bohaterów ze specjalnością logistyka, a nie samej tej umiejętności
mcin - 2008-03-29, 20:41
:
nie no po to dali to do tej gry żeby używać:)

może (a nawet na pewno) umiejętności mam mniejsze od Ciebie, ale prosiłeś o wyrażanie opinii, właśnie to robie.

aha jeszcze jedno-zakaz używania fortu na wzgórzu i targowiska. co do pierwszego-czasami jest on tak umiejscowiony, że jeden gracz ma 2-4 dni do niego wtedy sie zgadzam(np mapa królestwo chaosu jak ktoś nekropolią gra). jeśli jednak dostęp do niej jest utrudniony albo znajduje sie mniej więcej po środku(jak targowiska w mapie królestwo), to jestem przeciw. co do targowisk, aż takiej przewagi jak fort nie dają, więc według mnie nie powinny być zakazane. naturalnie- to t"tylko moja opinia" :-P