Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Zagadki

skorpen90004002 - 2017-09-26, 16:19
:
Ravciozo chodzi o wygrindowanie np. w miescie na randomowej mapie 1vs7 200%(template dowolny chociaż ja sprawdzałem tylko na 8MM6) jak największej ilości wojska jednego typu np. pegazy i ile tego może być czy można tak ze wszystkimi jednostkami czy tylko określone i czy da rade dobić do pół miliona(np.pegazów) lub jeszcze więcej?

wiem jak to zrobić ciekawe czy ktoś jeszcze wie lub ma jakieś pomysły(oczywiście legalnymi sposobami bez żadnych haxów, pełnoprawna rozgrywka)

a limit czasowy to powiedzmy 12 miesięcy bo więcej no to, tak jak powiedziałeś czyli 2147xxxxxx
Ravciozo - 2017-09-26, 22:11
:
graal > inferno > mistrz dyplo > co tydzień tydzień chochlika?
Nie jest to "najlepszy" sposób?
Maxin17 - 2017-09-26, 22:50
:
Nekromancja:
Isra lub Viodomina, potwory bardzo silne, szkieletornia.
Dodatkowo pomysł z grallem inferno dobry do zbierania krwawego żniwa.
skorpen90004002 - 2017-09-26, 22:55
:
Co do nekropolii i inferna macje racje a co z innymi miastami? jest taki sposób ale nie ze wszystkimi jednostkami się da (4lvl najwyżej)
Mikus - 2017-09-27, 06:16
:
Sam pisałeś, że bez dyplomacji więc inferno odpada, nie łapiesz się we własnych zagadkach.
skorpen90004002 - 2017-09-27, 06:49
:
Mikus nie do końca odpada, bo mamy graala to co miesiąc tydzień chochlika

Ravciozo wpadł na dobry trop to nie będę przedłużał i wam podam mój sposób.

Chodzi o dublowanie populacji na początku każdego miesiąca, nie każde stworzenia sie da, a dublować możemy do liczby 32767(potem jest minus) czyli przed końcem miesiąca musimy wykupić tyle jednostek(jeśli jest więcej niż połowa) żeby zostało 16383 - przyrost*4. No i oczywiście nie możemy tych jednostek kupować ani ulepszać(na ulepszone nie działa oprócz hobgoblina) wcześniej żeby się nam jak najszbciej zdublowały, im większy przyrost na początku tym lepiej.

Można to zrobić w praktycznie każdym zamku oprócz conflux.
Jednostki, które sie da dublować:
-ważka
-jaszczuroczłek
-wilczy jeździec
-hobgoblin
-zjawa
-harpia
-troglodyta
-gog
-gremlin
-pegaz
-centaur
-gryf
Ravciozo - 2017-09-27, 17:02
:
Ciekawe, nawet bardzo

[ Dodano: 2017-10-16, 17:32 ]
Ile jest jednostek potrafiących wykonać więcej niż jeden atak podczas tury (kontratak gryfa/z kontratakiem czarem odpuszczamy)? Niby banalne, ale jest jeden mankament ;)
hrabo - 2017-10-16, 17:41
:
Wszystkie - (całe nekro (14 jednostek) + żywiołaki (10 jednostek) + mumie + wszystkie golemy (4 jednostki) + ewentualnie machiny wojenne - balista + już bardzo naciągane wieże w zamkach)
Ravciozo - 2017-10-16, 17:44
:
Edit: nie liczymy morale. Albo liczymy, ale zagadka brzmi "więcej niż 2" ;)
heroes3 - 2017-10-16, 20:04
:
Ravciozo napisał/a:
Edit: nie liczymy morale. Albo liczymy, ale zagadka brzmi "więcej niż 2" ;)

Jeżeli liczymy kontratak (jako formę ataku), to ja naliczyłem 4.
Wilczy jeźdźcy, up.elfy i up.kusznicy oraz te 4levelowe ptaszki z cove hoty (bestie sztormów, czy jakoś tak). Każda atakuje 2x + 1x kontratak, czyli każda z w/w może wykonać więcej jak dwa ataki na turę :mrgreen:
New Year - 2017-10-16, 20:09
:
heroes3 napisał/a:
Wilczy jeźdźcy, up.elfy i up.kusznicy oraz te 4levelowe ptaszki z cove hoty (bestie sztormów, czy jakoś tak). Każda atakuje 2x + 1x kontratak, czyli każda z w/w może wykonać więcej jak dwa ataki na turę

Krzyżowcy też biją podwójnie tak samo jak wilczy jeźdźcy.
heroes3 - 2017-10-16, 20:12
:
Ok, no to mamy piątkę takich jednostek. Ktoś jeszcze coś kojarzy, co przeoczyłem? Czy to już tyle? ;-)
hrabo - 2017-10-16, 21:42
:
Ulepszone cyklopy, ewentualnie balista i katapulta.
Ravciozo - 2017-10-16, 22:37
:
Brawo, Hrabo podał resztę. Balista, katapulta, a przede wszystkim UP CYKLOPY BIJĄCE W MUR były sednem zagadki :D

[ Dodano: 2018-03-04, 15:12 ]
Cytuję Maestro Grande:
"Z ciekawostek, mogłem rzucić hipnozę na 1. feniksa, przed wskrzeszeniem oddziału. Ktoś orientuje się kto jest właścicielem wskrzeszonych feniksów w tym przypadku?"
Begrezen - 2018-03-04, 17:06
:
no przeciez po takim wskrzeszeniu jednostka nigdy nie bedzie miala zadnych czarow na sobie, zgon oczyszcza