michal1410 napisał/a: |
Gdyby np. jakiś mapmaker, który jednocześnie jest dobrym graczem napisał prostą mapką i zamieścił tabelką:
1. przeszedłeś mapkę w x dni jesteś super graczem, możesz śmiało próbować grać na mapach które oceniam jako poziom "niemożliwy" |
michal1410 napisał/a: |
Gdyby np. jakiś mapmaker, który jednocześnie jest dobrym graczem napisał prostą mapką i zamieścił tabelką: |
heroes3 napisał/a: |
Zbierzmy mapy już istniejące, w naszym odczuciu trudne do przejścia i niech się każdy wypowie, czy i na jakim poziomie udało mu się to przejść. |
Xeno napisał/a: |
Nie da się obiektywnie ocenić poziomu graczy na takich gotowych scenario.
|
heroes3 napisał/a: |
Raczej można wykorzystać już istniejące mapy do oceny graczy.. |
heroes3 napisał/a: |
Zbierzmy mapy już istniejące, w naszym odczuciu trudne do przejścia i niech się każdy wypowie, czy i na jakim poziomie udało mu się to przejść. |
New Year napisał/a: |
Czyli chcesz stworzyć obiektywny sposób oceny poziomu gracza poprzez subiektywne wybranie dobrego gracza mapmakera i danie mu do zrobienia mapy w której on subiektywnie wyznaczy |
New Year napisał/a: |
Zresztą Heroes 3 to nie gra którą się speedrunuje. To że ktoś ukończył mapę tydzień później niż drugi gracz nie czyni go gorszym. |
New Year napisał/a: |
Tak szczerze to nie widzę sensu robienia obiektywnej oceny gracza. |
Volkor napisał/a: |
Nic odkrywczego. Istnieje taki system, który weryfikuje obiektywny poziom gracza: AW Master, mistrzostwa Polski w H3, rankingowa walka przez lobby HOTA. |
Tomeczek napisał/a: |
Zgadzam sie z Volkorem. Jesli ktos jest dobry to powinien pokazac co potrafi w multiplayer, a jesli tam tego nie robi to pozostanie mistrzem gry z AI lub maksymalnie krolem podworka. |