Aquariadael napisał/a: |
EDIT: Zapomniałem dodać, że w pierwszej misji w zamkach fortecy poustawiałem najbardziej użyteczne zaklęcia, które przydadzą się w następnych misjach. |
Aquariadael napisał/a: |
(UWAGA. Tylko na poziomie 130%, czyli na "wieży" da się ją przejść i niższych.) |
Cytat: |
Przeszedłem pierwszą misję. Mapa nie jest zbyt dobra. Pozwolę sobie wymienić w punktach dlaczego. Jeżeli chcesz to mogę wysłać ci zapis z każdego dnia. Grałem na 160% bez większego pośpiechu.
|
Cytat: |
1.Błędy |
Cytat: |
a)Po co jest stocznia na prawo od drugiej fortecy? |
Cytat: |
b)Czerwony ma 2x gorszą pozycję od brązowego. Czemu w takim razie jest on ostatnim przeciwnikiem? |
Cytat: |
Jak pokonasz wszystkich wrogów to wygrywasz nie zdobywając kuli płonącego ognia. Nie bez przyczyny w niektórych mapach i kampaniach są umieszczane niedostępne zamki w podziemiach. |
Cytat: |
d)Po co jest czerwony klucznik? Przed czym ma on chronić. Dla 99% będzie to zbędny klucznik (chyba, że pominiesz go wcześniej, a nie jest on wyjątkowo trudny do zdobycia). |
Cytat: |
2.Mniejsze uwagi (nie są to błędy, ale wciąż to denerwuje) |
Cytat: |
a)Można pominąć każdą walką idąc wprost przed siebie. Nie ma obowiązku zabijania żadnego wrogiego herosa. Nie zdarzyło mi się aby AI mnie zaatakowało. |
Cytat: |
b)Maksymalny poziom to 20. Jest to naprawdę fatalny pomysł. Masz już wówczas rozwiniętego na maksa bohatera. Zero przyjemności z następnych map jeżeli chodzi o rozwijanie bohatera. Popatrz na to jak wyglądają kampanie stworzone przez twórców. Tam jest w miarę sensowny limit poziomów. Tutaj na pierwszej mapie można osiągnąć 20 poziom, a na drugiej 22 poziom. |
Cytat: |
c)Byłoby miło gdyby jacyś bohaterowie przechodzili. Miałbym przyczynę, aby rozwijać kogoś więcej niż głównego bohatera. |
Cytat: |
d)Za dużo jest białych strażników granicznych. Tylko ten który chroni nas przed brązowym ma jakiś sens. Reszta nic nie robi. |
Cytat: |
Można wypominać wiele rzeczy pierwszej mapie. Wiele z nich zależy od gustu gracza. Jednak jest jedna rzecz, która można zamienić tę kampanię w największą nudę na świecie. Chodzi o schemat budowy mapy.
3.Schemat budowy mapy. Mamy swoje własne terytorium, które zazwyczaj jest niedostępne dla wroga (bądź dobrze bronione). Pokonujemy pierwszego wroga. Potem za klucznikiem jest drugi wróg. Potem za klucznikiem jest trzeci wróg itd. Widzimy schemat? Wróg siedzi na swoim polu i właściwie nic nie może zrobić. Jeżeli będzie on słaby to po prostu go pokonasz. Jak za silny to go ominiesz. Problemem jest to, że każda mapa z kampanii jest oparta na tym schemacie. Przez cztery misje robisz właściwie to samo. To tak jak gdybyś grał w Wiedźmina 3 cztery razy pod rząd. Gra może być niesamowita. Tylko że po jakimś czasie zacznie to być nudne. |
Cytat: |
Te chatki wiedźmy, które dają przydatne umiejętności i zwój z portalem miejskim to też twoja sprawa czy ja mam po prostu szczęście? Za mocno obdarowujesz gracza. Kampania może być prosta tylko, że bez przesady (to samo dotyczy trudnych kampanii). Dodatkowo czerwony ma w swoim głównym mieście graala. Jako że jest on po drodze i zazwyczaj łatwy do zdobycia, a dodatkowo są to wrota żywiołów to jak możemy się łatwo domyślić mamy dostęp do większości czarów tam dostępnych. Nie wiem ile zdobyłem z tego zamku, ale nawet jeżeli niewiele to pozostałe gildie dały mi wystarczająco dużo czarów, aby przetrwać. |
Cytat: |
Pozwolę zakończyć pozytywnym akcentem, żeby nie było, że mapa nie ma wad. Kampania jest dobra jeżeli po prostu chcesz sobie pobiegać bohaterem po mapie bez większego wyzwania. Wygląda też dość ładnie. Taki miły odstresowywacz bym rzekł. Jako że nie wyszło jeszcze spolszczenie do HoTa 1.5.3 to trochę trudno było mi przeczytać fabułę, ale coś tam wyczytałem. Nie jest może spektakularna, ale poziom jako tako trzyma. |
Cytat: |
PS: Zerknąłem sobie na kolejne mapy z tej kampanii. Mam pewne obawy dotyczące drugiej misji, ale jak ją skończę to napiszę. |
Cytat: |
Nie wróży to zbyt dobrze. Zobaczę czy tak rzeczywiście jest. Pierwszą misję można przejść na 160% i pewnie też na 200% bez większych problemów. |
Aquariadael napisał/a: |
Nie rozumiem do końca co masz na myśli mówiąc "Mniejsze uwagi." Mógłbyś sprecyzować? W sensie, że staram się zwracać w tekście na coś uwagę za często?
|
Aquariadael napisał/a: |
Szkoda, że grasz bez spolszczenia na Hocie, bo krzaczki mogą być dość denerwujące. |
Aquariadael napisał/a: |
Tak, te chatki wiedźmy to też był zamysł i zwój również. Jeśli chodzi o te 1wsze to faktycznie może to być złym wyborem, jeśli człowiek nastawia się na nieprzewidziany rozwój, ale bałem się, że trafi się sokoli wzrok czy coś w ten deseń i postać na straty, ale wyeliminowałem w ten sposób element nieprzywidywalności, który mógłby być ciekawszy. |
Cytat: |
Nie ma jeszcze spolszczenia do najnowszej wersji HoTA. Żeby czytać fabułę musiałbym poczekać do momentu aż będzie nowa wersja spolszczenia. Mogłem owszem cofnąć wersję i tam mieć spolszczenie. Tylko dla mnie od zawsze nowe elementy>fabuła. |
Cytat: |
Na jakiej wersji HoTA grasz? W wersji 1.5.0 wprowadzono opcję nieprzyjęcia umiejętności oferowanej przez wiedźmę. Nawet jak się trafi coś beznadziejnego i to zaakceptujemy to istnieje coś takiego jak autozapis. Możemy wczytać grę niewiele tracąc. |
Cytat: |
Też jeszcze jedna porada. Co za dużo to nie zdrowo. Umieszczanie w niedalekim dystansie 6 chatek wiedźm nie wygląda dobrze, ani nie jest przydatne. To dotyczy właściwie każdej rzeczy (może oprócz surowców, ale też znajmy limit) Poradnik Begrezena (który polecam przeczytać) wymienia rzeczy, których powinno się unikać. |
Aquariadael napisał/a: |
Mi chodziło raczej o to, żeby w HD modzie odpalić Shadow of Death i tak grać w kampanie. Sam tak robię, bo wtedy są polskie znaki, ale też się trochę traci, bo Hota dodaję sporo fajnych rzeczy. Wiesz, ja właśnie zawsze wolę fabułe. |
Aquariadael napisał/a: |
Bardzo chciałbym podziękować użytkownikowi o nazwie "Begrezen", bez pomocy którego nie byłoby w kampani polskich znaków. Dziękuję Ci raz jeszcze za pomoc. |
Aquariadael napisał/a: |
Wczytanie autozapisu sprawia, że skille generują się inne? |
Cytat: |
To jest to kampania pod SoD? Przepraszam w takim razie za pomyłkę. Powinienem po screenach zauważyć, że to nie jest edytor HoTA. |
Cytat: |
Zmyliło mnie to: |
Cytat: |
Wydawało mi się, że bez większych problemów można w SoD zrobić kampanię z polskimi znakami. Jednak ekspertem nie jestem i mogę być w błędzie.
|
Cytat: |
Są takie same. Tylko że jak wiesz, że tutaj jest sokoli wzrok to chyba ponownie nie wejdziesz, prawda? |
Aquariadael napisał/a: |
Jak wygląda proces dodawania kampanii na stronie? Musicie ją wytestować do końca? (Jeszcze kilka rzeczy bym zmienił, ale tak naprawdę, to ciężko mi przy niej dłubać i wiele zmieniać, jak nie mam do tego żadnej motywacji. Wolałbym coś nowego zrobić.) |