Akademia Wojny - forum

Mapy i Kampanie - Pan Zniszczenia

welpa - 2017-12-29, 21:21
: Temat postu: Pan Zniszczenia
Hejka,
ogrywam właśnie Pana Zniszczenia i utknąłem w II akcie, gdzie muszę pokonać około 300 czarnych smoków, a nie posiadam forcefielda. Wydaje mi się, że bez tego spellu nie da się ich pokonać bez ogromnych strat co spowoduje nieukończenie mapy. Z tego co widziałem na YT każdy owy spell posiadał. Również doskwiera mi brak blinda, którego też nigdzie nie trafiłem a innym się trafiał. Czy jestem zmuszony do restartu? boje się, że po restarcie może się okazać to samo i zmarnuje pare dobrych godzin
Begrezen - 2017-12-29, 22:57
:
mapa była nieraz nie dwa aktualizowana, więc najpewniej któraś z aktualizacji wyłączyła te czary, zatem restart nic nie pomoże, o ile sam nie zmienisz tego w edytorze
crueleq - 2018-04-01, 02:42
:
Cześć,

Jakiś czas temu trafiłem na informacje o tej mapie, która w zamierzeniu miała być przeprawą przez świat Diablo 2 LoD w świecie Heroes III. Duża w tym zasługa dwóch youtuberów, którzy zabrali się za wcześniejsze wersje mapy. Od tego czasu bardzo o niej ucichło. Jako niegdyś wieloletni gracz D2 postanowiłem się za nią zabrać. I faktycznie, to co zobaczyłem przypomniało mi świat Sanktuarium. Mamy 12 miesięcy na dotarcie do zamku o nazwie Kamień Świata i zabicie Baala - tytułowego Pana Zniszczenia.

Przyznaje, jestem laikiem w Homm3, nigdy nie przeszedłem żadnej mapy o "zwiększonym poziomie trudności" jakkolwiek to brzmi, lecz tutaj nie miałem zamiaru odpuścić i chciałem poznać tą historię do końca. Było warto.
Klimat, konstrukcja mapy, różnorodne, przemyślane walki, zarówno z bohaterami jak i neutralami. Świetne rozwiązania logistyczne ( przejścia z A2->A3 a zwłaszcza A4->A5 ), ukryte lokacje. Miód.
Nie mniej pozwolę sobie mieć kilka uwag. W tego typu mapach jak wiadomo często brak jakiegoś skilla lub czaru bardzo utrudnia/uniemożliwia sprawną drogę dalej. O ile czary takie jak forcefield czy resurrect zostały tu "ustawione" to problem jest z czarem blind. On może być w pierwszym naszym zamku a może go nie być aż do walki z Durielem i to już jest poważny kłopot. Takie czary powinny być gdzieś do nauczenia 100% czasu. Zestaw skilli również mógłby być w jakiś sposób rozwiązany, gdyż łatwo się na tym wykoleić ( może być rozwiązanie podobne jak w UTB SoD lub ViM ). Traf chciał, że niedługo przed walką z Nihlathakiem zdobyłem z grobowca sphere of the permanence, co było jak autowin tej walki, gdzie gość gra dwoma czarami z czego jeden to dispel :) Wiem, to można potraktować jak exploit i nie użyć jej po prostu. Ale lepiej tą kulę zablokować na mapie. W późniejszej fazie gry także trafiłem na karty tarota, które są niby zablokowane patrząc w edytor. Patrząc na walki to Starożytni mi się rzucili w oczy. Są o wiele za słabi w obecnej formie a to końcówka mapy. W Diablo wcale tak nie było, zwłaszcza na hell :)

Świetna mapa Marcel. Ciekawe czy w planach v1.11 ? ...

2 screeny, taki oto zestaw na FB + wyniki. Wersja 1.10.

Pozdrawiam !
marcel33 - 2018-04-01, 18:08
:
crueleq - bardzo mi miło, że mapa Ci się podobała. Bardzo ciekawe uwagi, które postanowiłem od ręki implementować do gry, zwłaszcza z czarem oślepienie. Tak więc pytanie - ciekawe czy w planach 1.11- jest już nieaktualne. Powiem tylko, że w planach, a właściwie w realizacji jest znacznie bardziej zaawansowany projekt. Polecam obserwować kanał youtube Kiszaka w najbliższym czasie... Pozdrawiam