heroes3 napisał/a: |
Ciężko Ci teraz będzie znaleźć testera, bo każdy myśli o konkursowych mapach i w nie będzie grał.
Ponów pytanie po konkursie, będzie więcej chętnych (w tym może i ja) |
Homm3 napisał/a: |
Za mną pierwsza mapa grałem ją na 200%.Moje uwagi.
+ Wykorzystanie zdolności tarnuma jeśli chodzi o kapłanów . + Pierwszy raz w chroniclesach nie grałem pod auto walkę (komputer jest dość niezły a czarodziejskie smoki irytujące) + Rozszeżenie zakresu możliwych zdolności do zdobycia poprzednio w całej kampani nie trafiłem np: inteligencji i znajdowania drogi + Garnizon i golemy przed nim |
Homm3 napisał/a: |
- Komputer ma troszkę zbyt dużo siedlisk i ma wielki przyrost ja poczekałem aż jego main zajmie się zbieractwem jedostek zająłem mu zamek i dowiozłem sobie armię |
Homm3 napisał/a: |
poleczm w 1 tygodniu zamek wybudować by było więcej czarodzieji |
Homm3 napisał/a: |
Bagrezen pierwsza mapka jest o poziom lepsza niż w oryginale już dzisiaj chyba nie będę przechodził drugiej ale jak ją przejdę to dam znać |
Homm3 napisał/a: |
-Odcięcie gracza od czwarto poziomowych czarów łańcuch piorunów. |
Homm3 napisał/a: |
Ta misja myślę że jest najtrudniejsza w kampanii ja uważam że łańcuch może być bo i tak można to obejść wynająć Thane i +1poziom idziemy po mądrość +1 poziom z drzewa a w kolejej misji solmyr uczymy thanne łańcucha a potem tarnuma. |
Homm3 napisał/a: |
-Ja uważam że komp te co przed monolitem i na nas spada nie powinien mieć żywiołaków.
-Garnizon przed kompem powiien być niczyji. |
Homm3 napisał/a: |
Zapomniałem dodać że moim zdaniem w drugiej mapie niepotrzebne są czarodziejskie smoki u kompa albo je usunąć albo dać możliwość rozbudowy dwóch fortec do nag. |
Homm3 napisał/a: |
A logistyki nie mam. |
Homm3 napisał/a: |
Uwagi do trzeciej mapy.
-Komp ma silny garnizon i wszystkie kopalnie dlatego powinien zaczynać od zera z rozbudową i bez armii. |
Homm3 napisał/a: |
-Poblokować wrota wymiarów w infernach. |
Homm3 napisał/a: |
-Komp w każdym zamku powinien nic niemieć wybudowanego i mieć te garnizony co są bo i tak będzie miał żywiołaków.
Mała rada nie utrudniaj na siłe daj garinzon ale nie takie startowe armie jak i tak ma on tyle siedlisk. |