olobambolo napisał/a: |
1. - Grywalność mapy (ocena poprawności i grywalności samej rozgrywki, balans strategiczny, zbalansowane umieszczenie obiektów, adekwatna moc potworów i artefaktów)
2. - Wykonanie mapy (techniczna ocena wykonania mapy, estetyka, poziom dopracowania i szczegółowości, wykorzystania przestrzeni i ciekawych niekonwencjonalnych rozwiązań, prawidłowe rozmieszczenie surowców, kopalń, artefaktów) 3. - Poprawność mapy (czy mapa zawiera błędy, zgodność poziomu trudności z deklarowanym) 4. - Fabuła i scenariusz (poziom rozbudowania scenariusza, spójność, język, zadania poboczne) |
New Year napisał/a: |
nie będę mógł postawić jakieś mapie 5/5 bo zawiera poważny błąd. |
Cytat: |
Moim zdaniem pomysł jest dobry, fabuła jest ważna tak jak inne aspekty chociaż może nie tak bardzo jak grywalność, zawsze można niektórym kryteriom dać trzystopniową skalę a innym pięcio. |
olobambolo napisał/a: |
Ja najchętniej widziałbym zmianę w poziomie oceniania, z jednopłaszczyznowego systemu przeszedłbym na wielopłaszczyznowy. (Ktoś już kiedyś o tym wspominał) |
heroes3 napisał/a: |
A jeśli już dzielimy ocenę na kategorie, to (i tu chyba będzie najzagorzalsza dyskusja) na jakie? |
New Year napisał/a: |
Moim zdaniem te dzielenie na kategorie będzie powodowało więcej problemów niż korzyści. |
Dago napisał/a: |
System szkolny ftw :D niby "dziecinny" ale każdy intuicyjnie najlepiej jakoś chyba się nim posługuje ;p |
Petrus Maximus napisał/a: |
Popieram, pomysł ze zwiększeniem skali oceniania do 10 (lub 5 z połówkami) wydaje się teraz najsensowniejszy. |
mbehemot napisał/a: |
więc w II edycji będzie szersza skala ocen (najprawdopodobniej 1-5 z połówkami). |
heroes3 napisał/a: |
A może by tak zastosować to do wszystkich map? |