Akademia Wojny - forum

Turniej Master AW 16 - Gadanina o MAW '16

Begrezen - 2016-04-29, 16:55
:
Ravciozo napisał/a:
Liczbę rund uaktualnimy pewnie 3. marca, jak będzie już wszystko jasne.

No to cholernie długo będzie trza czekać :roll: wtedy to juz bedzie master aw 2017
Dawidu91 - 2016-04-30, 02:24
:
Punkt 13 regulaminu WoH jest idiotyczny troszkę :P DD służy do skakania między strefami właśnie a jest to zakazane :lol: na mini nostalgia trochę do bani bo wbije do ciebie przeciwnik zabierze główne miasto i jesteś już odcięty od innych stref powinno byc dozwolone skakanie latanie bez pokonania straznika za wyjatkiem jebusa tam do dopiero po pokonaniu straznika mozna uzywac dd/fly
ps. z tego co pamietam to regulamin WoH byl wlasnie zmieniany pod turniej na jebusie i troche nie przemysleli tej zasady co do innych map
hrabo - 2016-04-30, 02:38
:
Bez pokonania strażnika? Na 2sm4d to byłby jakiś kosmos, pozwala zrobić wjazd przeciwnikowi kompletnie z zaskoczenia bez walki. Na mini nostalgii faktycznie trochę z dupy ta reguła, ale ominięcie strażnika na środek też imo nieuczciwe.
Zwei - 2016-04-30, 09:37
:
Mamy teraz długi weekend, możę jak to jest możliwe ruszyć z tym turniejem juz jutro?? rozlosować z tych graczy, którzy się zapisali a osoby, które dopisały by się w przyszłym tyg. połączyć ze sobą w pierwszej rundzie, co Wy na to?

A jeśli chodzi o regulamin to ja bym proponawał skopiowanie tego z hw (ten regulamin jest uaktualniany cały czas i kupe ludzi na nim gra, więc jest duuuuzo bardziej sprawdzony niż nasz z wohu)

Byłbym też za powiększeniem ilości szablonów 8mm6a, anarchy (bez regulaminu- super sprawa), panic... nawet naszego narodowego templa nie ma (pc2), chcemy grac na regulaminie polskim a brakuje naszej mapki :/, to jest bardzo ograna mapka w naszym kraju, więc szkoda, że jej nie ma :/

Z doświadczenia wiemy, że czym dłużej trwa turniej tym bardziej prawdopodobne jest, że nie dotrwa do końca, jedna gra w pierwszej fazie sadze, że wystarczy

Aby "trzymać" wszystkich graczy w turnieju do końca można zrobić tak na zkonczenie pierwszej fazy- podzielic wszystkich graczy po 4 osoby w każdej grupie zgodnie z iloscia zdobytych punktow, 1-sza grupa bylaby z graczami, ktorzy zdobyli najwiecej punktow a ostatnia z osobami z najmniejsza iloscia punktow. W taki sposob, kazdy bedzie uczestniczyl do konca w turnieju oraz bedzie mial możliwosc na koniec turnieju zagrac "pare" gier z przeciwnikiem, ktory prezentuje podobny poziom :)

Narazie byloby na tyle :)
Cez - 2016-04-30, 11:12
:
Była już dyskusja na temat kształtu regulaminu. Sam optowałem za użyciem tego z HW, wraz z plikiem HW-Rulez 1.38, ale ze względu na fakt, iż był on zbyt długi i nie miał pełnej polskiej wersji, to padło na stosowanie regulaminu WoH z drobnymi zmianami.

Mniejsza ilość szablonów to bardziej ukłon w stronę graczy bez przeszłości w turniejach. Te cztery to najczęściej pojawiające się w dyskusji.
Do PC2 i Anarchii potrzebne są oddzielne regulaminy i zestawy plików. To też dodatkowe zamieszanie. Dlatego chcieliśmy, żeby było prościej.

To ostatnie, to chyba ma załatwić właśnie system szwajcarski.
Ravciozo - 2016-04-30, 11:45
:
Rozpoczęcie wcześniej? Spoko, nie zdąży się ktoś wpisać, pomimo, że cały czas mówimy o 4.05 jako końcu zapisów. Wprawdzie nowe osoby (amatorzy) i tak wejdą na koniec tabeli, ale. Co jak zapisze sie jakis nowy pros? To bedzie niezgodne z ideą systemu szwajcarskiego, zeby zaczynal z tylu tabeli. Co do punktu o omijaniu stref - nie znam sie na tyle, niech Cez decyduje. Natomiast brak templa PC2 to juz wasza wina/zasluga - pytalem o to (w pierwszym temacie o maw 16), jakie szablony chcecie i odezwaly sie 3 osoby plus ja. I PC2 nie bylo wskazywane jako to, co chcecie. Trzeba bylo wtedy sie odzywac (albo zeby inni sie odezwali), niestety. PC2 to moj ulubiony szablon chyba i tez mi szkoda, ale taka bylw wola ludu, niestety. Dasz rade pokazac klase na czterech mapach.
hrabo - 2016-04-30, 13:21
:
Zwei napisał/a:
Z doświadczenia wiemy, że czym dłużej trwa turniej tym bardziej prawdopodobne jest, że nie dotrwa do końca, jedna gra w pierwszej fazie sadze, że wystarczy

Tak, to już ustaliliśmy.
Zwei napisał/a:
Aby "trzymać" wszystkich graczy w turnieju do końca można zrobić tak na zkonczenie pierwszej fazy- podzielic wszystkich graczy po 4 osoby w każdej grupie zgodnie z iloscia zdobytych punktow, 1-sza grupa bylaby z graczami, ktorzy zdobyli najwiecej punktow a ostatnia z osobami z najmniejsza iloscia punktow. W taki sposob, kazdy bedzie uczestniczyl do konca w turnieju oraz bedzie mial możliwosc na koniec turnieju zagrac "pare" gier z przeciwnikiem, ktory prezentuje podobny poziom :)

Swiss załatwia wszystko to, a nawet więcej. Po dwóch rundach wszyscy gracze powinni dostawać w miarę wyrównanych przeciwników.
Olenus - 2016-04-30, 19:09
:
"Czesc ja mam taką propozycje moze zeby podzielic konkurs na amatorski i zaawansowany. Niech każdy dopisze swój poziom zaawansowania."
A siła mobów i powierzchnia wody jaka?

(przepraszam za edit, chciałem zacytować - Ravciozo)
Ravciozo - 2016-04-30, 20:40
:
Olenus napisał/a:
"Czesc ja mam taką propozycje moze zeby podzielic konkurs na amatorski i zaawansowany.


To, że gramy bez podziału ustaliliśmy jeszcze przed ogłoszeniem turnieju. Graliśmy tym systemem rok temu i nie zdał on egzaminu.
hrabo - 2016-04-30, 20:57
:
Nie obawiaj się o wymieszanie amatorów i prosów - po około 2-3 rundach swiss będzie Cię parował z przeciwnikami o podobnych umiejętnościach.
Cez - 2016-04-30, 22:44
:
Gramy na mapach bez wody, przy poziomie trudności 130%.
Olenus - 2016-05-05, 00:09
:
potwory silne tak?
Cez - 2016-05-05, 08:26
:
Tak. Potwory silne.
Zwei - 2016-05-05, 12:19
:
Jakby jakiś "nowy" gracz chciałby popatrzeć jak powinno grać się w h3 to jest na yt kanał marettiego, jest tam pare fimikow z jego gier, między innymi na jebusie, dzień po dniu- https://www.youtube.com/user/maretti0/videos
Ravciozo - 2016-05-05, 12:37
:
Szkolisz mi przeciwników, Zwei :D