Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Inferno

DevilAdam - 2015-03-07, 08:24
:
Piszę L że podobna ale nie lepsza, nie posiada ktoś usprawnień dla tego zamku ? Chciałbym coś takiego wypróbować.
Zydar - 2015-08-07, 12:14
:
Inferno jest jedną z trzech moich ulubionych frakcji. Zaraz obok Cytadeli i Twierdzy. Zamek z wieloma możliwościami i taktykami. Sprawdzona taktyka, to wykorzystanie Pit Lordów do wskrzeszania demonów. Poświęcamy wszystkie jednostki, by dostać demony, czyli w miarę mocną i bardzo tanią jednostkę. Jeśli poćwiczyć, to jest to lepsze, niż nekromancja, bo w 2 miesiącu gry możemy zebrać nawet 200 demonów. Taka armia jest nie do zatrzymania na tym etapie gry. Kolejną rzeczą są oczywiście niezastąpione arcydiabły. Potężna jednostka ze względu na jej szybkość i brak kontrataku ze strony przeciwnika. Nie zapomnę o ifrytach. Potężna jednostka, mimo niewielkiej wytzymałości. Bardzo ją doceniam. No i przecież są cerbery. Jest to chyba najsilniejsza (obok Gryfa Królewskiego) jednostka trzeciego poziomu.
Begrezen - 2015-08-07, 14:38
:
To fajnie, że lubisz inferno i musze przyznać, że jesteś chyba troche zaślepiony siłą tego zamku i twoja opinia dot. tego zamku nie jest w pełni obiektywna :P
Ifryty ok, też je nawet lubie, arcydiabły ujdą(porównując do jednostek 7 lvl to jest dużo lepszych), ale to
Zydar napisał/a:
No i przecież są cerbery. Jest to chyba najsilniejsza (obok Gryfa Królewskiego) jednostka trzeciego poziomu.

IMO to już gruuuba przesada. Może są takie silne dla ciebie, ale prawda wygląda tak, że gorsze od cerbera są tylko zjawy(z jednostek 3lvla rzecz jasna) :P nawet orki z twierdzy bywają użyteczniejsze 8-)
Farmienie demonów jest dobre jeśli gra się multiplayer, ale jakoś w single nigdy z tego nie korzystałem. Inferno przez wiele osób, które znam, jest uznane za najgorszy zamek, ciekawe dlaczego xD
Amitamaru - 2015-08-07, 14:54
:
Zydar napisał/a:
No i przecież są cerbery.

Których nie ma, bo zamieniają się w demony.
Begrezen napisał/a:
Inferno przez wiele osób, które znam, jest uznane za najgorszy zamek, ciekawe dlaczego xD

Pewnie dlatego, że nie potrafią nim grać :D
Malekith - 2015-08-07, 16:59
:
Cytat:
Farmienie demonów jest dobre jeśli gra się multiplayer, ale jakoś w single nigdy z tego nie korzystałem.
Tak samo jak w single możesz wygrać grając na Kapitol, a w multi już nie. Inferno jest dużo mocniejsze z armią demonów i przede wszystkim - ma czym czyścić mapę.
Anonymous - 2015-08-08, 07:47
:
Moim zdaniem jest to jeden ze słabszych zamków. Jedyny plus to Wrota wymiarów, ifrity i diabły. Reszta niestety dość słaba :)
Geralt of Rivia - 2015-08-08, 15:05
:
Ciekawy zamek. Lubię nim grać i ma wiele ciekawych możliwości, oraz bohaterów. Wolę go na single player, ale i na multi spisuje się nie najgorzej :-D
Meditation - 2015-11-05, 20:36
:
Witam,

stare dobre Inferno. Jedno z moich ulubionych. W rękach początkującego gracza może nie wypada zbyt kolorowo. Gdy spotkają się cztero-tygodniowe armie Inferno z np. Fortecą lub czołgami z Cytadeli, to zazwyczaj nie ma co zbierać. Sytuacja ulega zmianie, gdy farmimy demony.

1. Diablik - słaby, ale szybki. Dobry na początku, potem mięso na demony.
2. Gog - na samym początku jest ok. Później mięso na demony.
3. Cerber - mocny, szybki, trójpolowy atak, brak kontry. Na blessie jeszcze lepszy. Można zostawić lub mięso na demony.
4. Demon - w dużych ilościach, trzon armii. Wszystko zbiera na hita, do tego dość wytrzymały.
5. Czarci Lord - również podstawa przy zbieraniu demonów. Mało hp, ale mocno uderzyć potrafi.
6. Miryd - świetny do blokowania strzelców i zabaw w kotka i myszkę. Tarcza ognia również może napsuć krwi.
7. Diabeł - sam w sobie nie jest dobry, ale podczas eksploracji mapy niezastąpiony. Jednym diabłem można spokojnie atakować watahy mocnych ale powolnych jednostek.

Zwykle gram Balance template z zasadami ligii (bez dyplomacji, lotu, dd, itp.).

Rozbudowa zamku: upg. chowańce, gildia, demony, mirydy, czarci lordowie, cytadela, zamek.
Drugi tydzień: gildia 2, upg. czarci lord...
Można też postawić Diabła w pierwszym tygodniu.

Bohaterowie to Marius i Ignatius choć ostatnio wolę tego drugiego (lepszy start). 70-90 diablików plus kilka gogów, plus mięso w zupełności wystarcza. Można robić skarbnice po 15 krasnali w pierwszym dniu.
Marius daje co prawda dobre bonusy dla demonów, ale ma słabszy start, a i tak będą brały wszystko na hita, więc te kilka punktów ataku nie robi wielkiej różnicy. Bez +1 speed'a można przeżyć.
Generalnie, bohaterom klasy Demon wchodzą genialne umiejętności: Logistyka, Magie, Atak, Płatnerz. Prawie zawsze jest Magia Ognia, więc nawet jeśli ktoś oślepi nasze demony, można je łatwo obudzić kulką ognia.

Dzisiejsza gra - bez dyplomacji, wycisnąłem ok. 200 demonów w 5 tyg. gry (żadnego mięso z puszek). Każde (z kilkoma wyjątkami) siedlisko stworzeń 4 level i poniżej na mapie jest na wagę złota. Tym bardziej puszki. 5k expa - mega. 50 krasnoludów - mega.

Farmienie demonów może wydawać się bardzo czasochłonne, męczące i drogie, ale mnie zawsze starcza kasy. Łańcuszki bolków to też nie problem gdyż efektywne farmienie zaczyna się w II-III tyg. gry a wtedy już mamy 8 bohaterów. Poległe mięso (diabliki, gogi, ew. cerbery) zastępujemy Aniołami z gryfiarnii, wiwkami z ważkarnii i czymś mocnym z mapy. Gorzej jak mapka jest bardzo biedna (małe strefy).

Podsumowując, uważam Inferno za bardzo mocne miasto (czołówka) choć wymagające i nie do końca zrozumiałe przez graczy (demon farming). Na większe mapy jest świetne. Na mniejszych zanim rozkręcimy demony, a wróg zrobi wjazd, wypada gorzej.
Dago - 2015-11-06, 16:18
:
Jaka to była mapa? Balance (jak móisz zwykle grasz ten template)? Jeśl itak to co ważniejsze jakie duże ;D
SCS - 2015-11-06, 16:26
:
Balance i 4-5 tydzień?
Meditation - 2015-11-06, 16:43
:
Dago napisał/a:
Jaka to była mapa? Balance (jak móisz zwykle grasz ten template)? Jeśl itak to co ważniejsze jakie duże ;D


Balance, L bez podziemii.

SCS napisał/a:
Balance i 4-5 tydzień?


Zdarzają się gry z fb w drugim tyg., zdarzają się i takie z fb w piątym.
Dago - 2015-11-07, 15:08
:
SCS - Ty zamiast się wypowiadać o tym, jak długo się gra balance to lepiej zagraj swój finał ;D
Meditation - a wygrałeś tą grę czy przegrałeś? przeciwnik był w ogóle ogarnięty choć odrobinkę cyz czekał w swojej strefie na kapitol, zmiłowanie boskie i zakończenei twojego procesu farmienia :D?
Meditation - 2015-11-07, 23:54
:
Dago napisał/a:
Meditation - a wygrałeś tą grę czy przegrałeś? przeciwnik był w ogóle ogarnięty choć odrobinkę cyz czekał w swojej strefie na kapitol, zmiłowanie boskie i zakończenei twojego procesu farmienia :D?


Wygrana. Mapka miała bardzo duże strefy. Do tego przeciwnik posiadał trzy skarbnice, trzy gryfiarnie i dwie krypty. Ogarniał, ale w fb nie miał szans. U mnie jedna skarbnica, gryfiarnia i nagarnia. Oprócz demonów, wpadły jeszcze 44 wiwerny z ważkarnii i kilka aniołów z konswerw po drodze. Na początku, przeszkadzał brak magii ziemii. Jakoś nie chciała się trafić. Potem poszło z górki. Który ogarniający gracz pójdzie Kapitol w pierwszym tyg.?

Grając Inferno, jestem niepewny z jedną rzeczą. Wcześniej pisałem, że z farmieniem nigdy nie miałem problemów z kasą i tak jest. Jednak, stawiając Diabła w I tyg., zbieractwo opóźnia się. Stawiając go w II tyg. również, choć nieznacznie. Stawiając go w III tyg. nie ma już żadnych problemów, choć III tydz. to bardzo późno na dwell 7 levelu. Teoretycznie w celu szybszego farmienia, lepiej ich nie stawiać na początku. Dwa Diabły w te i w tamte nie robi różnicy mając watahę demonów. Z drugiej strony jednym Diabłem robi się cuda na mapie, dzięki którym wpada kasa potrzebna na wykup i farmienie, a trzy Diabły, po jednym w każdym bolku, już w ogóle. Gorzej kiedy postawimy Diabły, a mapka okaże uboga w skarbnice/krypty/nagii. Oczywiście wsio zależy od mapy, ale jaka jest opinia starych wyjadaczy w tym temacie?
Dago - 2015-11-08, 00:23
:
"Który ogarniający gracz pójdzie Kapitol w pierwszym tyg.? "
Żaden, właśnei dlatego napisałem o Kapitolu.
Meditation - 2015-11-14, 00:56
:
L + U, Balance, 2/1/6. Bez dyplo, żadnego mięsa w puszkach :(

Jak widać, dwie duże strefy na mapie. Pierwszy raz trafiła mi się mapa bardzo uboga w artefakty :( (dlatego słabe staty jak na tak późną grę). W 1/2/1 Double Build. Pomogły też dwa siedliska czartów, jedna psiarnia i dwa impy. Mass slow + Mass haste i pozamiatane. W zamkach zostały jeszcze do wykupienia Diabły, kilka ifrytów, czartów, psów i demonów (ok. 25 chłopa). Przeciągało się, bo jedyne dojście do przeciwnika prowadziło przez podziemie. Do FB jeszcze nie doszło.


gif upload