Akademia Wojny - forum

KKM - Edycja VI - Demonologia

The Judas Kiss - 2012-07-16, 12:49
: Temat postu: Demonologia
DEMONOLOGIA




Magia zajmująca się wywoływaniem nieopisanego bólu i wyolbrzymianiu cierpienia ofiar przy pomocy demonów.



UMIEJĘTNOŚĆ:

Demonologia
Poziom podstawowy - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach,
poziom zaawansowany - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach i ze zwiększoną efektywnością,
poziom ekspert - Pozwala rzucać zaklęcia po zmniejszonych kosztach i z maksymalną efektywnością.



ZAKLĘCIA:


1 poziom:

- Piorun cienia, Koszt 6 pkt. many.
Zadaje obrażenia wrogiej jednostce.
Poziom
podst., obrażenia 9*pkt. mocy,
zaawansowany, obrażenia 10*pkt. mocy,
ekspert, 11*pkt. mocy.

- Całun ciemności, Koszt 6 pkt. many (działa na mapie świata).
Bohater pozostawia cień na mapie widoczny dla każdego wrogiego gracza.
Promień pojawiającego się cienia zależy od poziomu magii.
Podstawowy 3,5, zaawansowany 4,5, ekspert 5,5.

2 poziom:

- Demoniczny promień, koszt 8 pkt. many.
Zadaje obrażenia wrogiej jednostce.
Poziom podstawowy, obrażenia 18*pkt. mocy,
Poziom zaawansowany, obrażenia 20*pkt. mocy,
Poziom ekspert, obrażenia 22*pkt. mocy.

- Wrażliwość, koszt 8 pkt. many.
Wybrana wroga jednostka jest bardziej podatna na obrażenia demonologii o:
50%(p. podstawowy), 100%(p. zaawansowany) przez 3 tury.
Na poziomie ekspert zaklęcie działa na wszystkie wrogie jednostki.

- Teleportacja, koszt 8 pkt. many (działa na mapie świata).
Przenosi bohatera do pierwszego miasta na liście zamków.

3 poziom:

-Pocałunek Judasza, Koszt 20 pkt. many.
Przejmujesz kontrole nad wrogą jednostką poziomu 1-3 gdy demonologia jest na poziomie podstawowy.
P. zaawansowany pozwala kontrolować jednostkę poziomu 4-5, natomiast poziom eksport jednostkę poziomu 6.
Zaklęcie można użyć tylko raz podczas jednej walki.

- Wyssanie duszy, Koszt 10 pkt. many.
Dana wroga jednostka otrzymuje obrażenia w tej i przez 5 kolejnych tur.
W każdej kolejnej turze zadawane obrażenia są o 20% mniejsze niż w turze poprzedniej.
Obrażenia
Poziom podst. 20*pkt. mocy,
Poziom zaawansowany 22*pkt. mocy,
Poziom ekspert 25*pkt. mocy.

- Płaszcz cienia, Koszt 10 pkt. many.
Danej, przyjaznej jednostce nie można zadać żadnych magicznych uszkodzeń.
Czas działania 2 tury(p.podst), 3 tury(zaawansowany), 4 tury(ekspert).

- Strach, Koszt 12 pkt. many.
Wyłącza z walki daną, wrogą jednostkę na 2 tury (p.podst.), 3 tury (p.zaawansowany), 4 tury (p.ekspert).

- Przyzwanie demona, Koszt 15 pkt. many.
Na polu walki pojawia się demon i rani wybraną jednostkę wroga. Po ataku demon znika z pola walki.
Obrażenia zadawane przez demona na poziomie podstawowym, 25*pkt. mocy, na poziomie zaawansowanym 27*pkt. mocy, na poziomie ekspert 30*pkt. mocy.

4 poziom:

- Demniczne łańcuchy, Koszt 16 pkt. many.
Nie pozwala na ucieczkę z pola bitwy przeciwnikowi.

- Deszcz ognia, Koszt 20 pkt. many.
Za 3 tury na pole walki spadnie ognisty deszcz raniąc wszystkie jednostki.
Obrażenia p. podstawowy 45*pkt. mocy, p. zaawansowany 50*pkt. mocy, p. ekspert 55*pkt. mocy.

- Wyssanie życia, Koszt 15 pkt. many.
Wysysa punkty życia z wrogiej jednostki i ulecza jedną losową jednostkę z armii rzucającego zaklęcie.
Zadawane obrażenia: 25*pkt mocy.
Leczy sojuszniczą jednostkę o:
P. podst., 30% zadanych obrażeń,
P. zaawansowany, 60% zadanych obrażeń,
P. ekspert, 100% zadanych obrażeń.

- Hellfire, Koszt 18 pkt. many.
Zadaje obrażenia jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich.
Poziom:
podst., obrażenia 20*pkt. mocy,
zaawansowany, obrażenia 25*pkt. mocy,
ekspert, obrażenia 30*pkt. mocy.

- Zbroja demona, koszt 10 pkt. many.
Wybrana sojusznicza jednostka jest niewrażliwa na magię demonologii przez 3 tury.
Na poziomie zaawansowanym zaklęcie działa przez 5 tur, a na poziomie zaawansowanym zaklęcie działa na wszystkie sojusznicze jednostki.

5 poziom:

- Spalenie duszy, Koszt 20 pkt. many.
Zmniejsza wytrzymałość wrogiej jednostki o 20%.
Na poziomie zaawansowanym o 30%. Na poziomie ekspert zaklęcie działa na wszystkie wrogie jednostki.

- Przyzwanie Demona Ognia i Cienia, Koszt 25 pkt. many.
Na polu walki pojawia się demon cienia.
Demon - statystyki:
Atak 32
Obrona 32
Obrażenia 40-60
Wytrzymałość 300
Szybkość 17
Posiada umiejętność latania, odporny na zaklęcia umysłu,


Demonologia na poziomie podstawowym przyzywa demona na jedną turę, na zaawansowanym na dwie i analogicznie na expercie na trzy.
1 pkt mocy = 2 przyzwane demony.

- Przerażenie, Koszt 30 pkt. many.
Wzbudza strach w szeregach wroga. Wybrana jednostka ucieka z pola walki.
1pkt mocy zabiera 150 pkt życia jednostki. Jednostki nie wracają do wrogiego bohatera po walce.



ARTEFAKTY:


Kula cienia - zwiększa siłę zaklęć demonologii o 50%.

Księga demonologii - zawiera wszystkie zaklęcia demonologii.

Pierścień Mocy - zwiększa 4 podstawowe umiejętności o 20%.

Buława Upiora (1/5) - Zmniejsza obronę przeciwnika o 5 punkty.

Tarcza Demona (2/5) - Zmniejsza atak przeciwnika o 5 punkty.

Hełm Przeklętego Rycerza(3/5) - Zmniejsza moc przeciwnika o 5 punkty.

Zbroja z Czarnej Stali (4/5) - Na początku walki zabiera przeciwnikowi 50 punktów many.

Płaszcz Gęstej Mgły (5/5) - Zmniejsza szybkość wrogich jednostek o 3.

Miecz Przeznaczenia (Artefakt łączony)- Zachowuje podstawowe umiejętności składających się na niego artefaktów i dodatkowo ma 30% szansy na pozbawienie każdej wrogiej jednostki szansy na ruch podaczas walki.

Siodło (1/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 40%.

Bat (2/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 30%.

Podkowa (3/3) - Zwiększa ilość ruchu bohatera o 30%.

Doskonały Rumak (Artefakt łączony)- Zachowuje funkcje podstawowych artefaktów oraz dodatkowo sprawia, że każdy teren jest terenem neutralnym.

Miecz Ciemności - Zwiększa atak o 12 i obronę o 8 punktów oraz zabrania wrogim jednostkom kontrataku. (Miecz dwuręczny - zabrania noszenia tarczy)



No to teraz czas na miasto :)


Mroczna Twierdza



Budynki:
Czarny Tron - Grall - Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota. Podczas Olężenia dodaje po 8 ataku i obrony dla broniącego bohatera. Działa jak Całun ciemności.

Rada Osady
Rada Miasta
Ratusz
Kapitol
Fort
Cytadela
Zamek
Gildia Magów (5 poziomów)
Targowisko
Magazyn Zasobów - Dostarcza codziennie 1 siarki
Kuźnia - Balista
Tawerna
Wieża Strażnicza - 1000g, 5 drewna - Odkrywa Okolice
Mury Obronne - 10000 złota, 10 kamieni, 10 drewna - Zwiększa wytrzymałość murów miasta.
Świątynia Magii - 4000g - Zwiększa o 1 poziom wiedzę i moc każdego bohatera, który odwiedzi miasto.

Siedliska:

Przyrost: Podstawowy/Zamek/Grall

Poziom 1
Legowisko pająków - 1000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Pozwala rekrutować Małe Pająki
Koszt jednostki: 40 złota,
Przyrost: 15/30/49,

Ul. Legowisko pająków - 1000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Pozwala rekrutować Pająki
Koszt jednostki: 60 złota,
Przyrost: 15/30/49,


Poziom 2
Chata - 1000 złota, 5 drewna Pozwala rekrutować Niewolników
Koszt jednostki: 150 złota,
Przyrost: 9/18/27,

Ul. Chata - 1000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Opętanych
Koszt jednostki: 160 złota,
Przyrost: 9/18/27,

Duża Chata - 1000 złota - Zwiększa populację Niewolników/Opętanych o 4 tygodniowo

Poziom 3
Siedlisko wilków - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Wilki
Koszt jednostki: 200 złota,
Przyrost: 7/14/21,

Ul. Siedlisko wilków - 1000 złota, 5 drewna - Pozwala rekrutować Wściekłe Wilki
Koszt jednostki: 230 złota,
Przyrost: 7/14/21,


Poziom 4
Warsztat - 3000 złota 10 kamieni - Pozwala rekrutować Katapulty
Koszt jednostki: 400 złota,
Przyrost: 4/8/12,

Ul. Warsztat - 2000 złota, 10 drewna - Pozwala rekrutować Umocnione Katapulty
Koszt jednostki: 480 złota,
Przyrost: 4/8/12,

Duży Warsztat - 2000 złota, 5 kamieni, 5 drewna - Zwiększa produkcję Katapult o 2 tygodniowo

Poziom 5
Kurhan - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Duchy
Koszt jednostki: 500 złota,
Przyrost: 3/6/9,

Ul. Kurhan - 2000, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Upiory Kurhanów
Koszt jednostki: 600 złota,
Przyrost: 3/6/9,


Poziom 6
Grota - 3000 złota, 5 kamieni, 5 kryształów - Pozwala rekrutować Worgeny
Koszt jednostki: 1200 złota,
Przyrost: 2/4/6,

Ul. Grota - 2000 złota, 5 kamieni - Pozwala rekrutować Opancerzone Worgeny
Koszt jednostki: 1500 złota,
Przyrost: 2/4/6,


Poziom 7
Przeklęta Wieża - 10000 złota, 15 drewna, 15 kamieni, 10 siarki - Pozwala rekrutować Skrzydlate Bestie
Koszt jednostki: 2500 złota, 1 siarki,
Przyrost: 1/2/3,

Ul. Przeklęta Wieża - 20000 złota, 15 drewna, 15 kamieni, 20 siarki - Pozwala rekrutować Nazgule
Koszt jednostki: 4000 złota, 2 siarki,
Przyrost: 1/2/3,






Rodzaje bohaterów miasta:

-Czarny Rycerz


-Warlock





Statystyki Jednostek i Bohaterów w excelu bo na forum brzydko wychodzi :-)
Kod:
http://speedy.sh/fUsmt/Statystyki-Jednostek.xlsx


Ps. sorry za zdjecia, ale sam utalentowany nie jestem, żeby zrobić to w klimacie heroesow więc wykorzystuje obrazki z różnych gier itp. :)
The Judas Kiss - 2012-07-16, 12:52
:
To można usunąć :D ale i tak nie będzie chyba niczego co będzie naruszać regulamin :D
The Judas Kiss - 2012-08-10, 23:49
:
troszkę pozmieniałem, to robię up'a :)

Może jeszcze coś zdąże dodac jak znajde chwile czasu :)
yarzapp - 2012-08-11, 18:08
:
Ale będzie trudny wybór z wyborem najlepszej magii...
Paweł - 2012-08-11, 20:20
:
Świetnie zrobione to jest, ot co. Magia, bohaterowie, artefakty i w dodatku świetne miasto. Jak na razie ta edycja idzie dobrze jeżeli chodzi o ilość i jakość.