Akademia Wojny - forum

Nowe miasta i nie tylko - HOTA czyżby wyszła

Razor - 2012-02-05, 19:08
: Temat postu: HOTA czyżby wyszła
Witam zna ktoś ruski żeby przetłumaczyć mi ten post: http://forum.df2.ru/index...showtopic=26465

google translator nie daje rady
Tarnoob - 2012-02-05, 20:59
:
Nic nowego – informacje o wydaniu HotA od dawna krążą po sieci. Wystarczy zajrzeć na Celestial Heavens, Age of Heroes, Jaskinię Behemota albo Kwasową Grotę…

Temat przenoszę.
Skwer - 2012-04-01, 06:47
:
Wczoraj ściągnąłem moda z nowym miastem do h3 - Hota. Wszystko działa bardzo dobrze, miasto i jednostki nie ustępują niczym tym z oryginalnej wersji ... bla bla bla.
Problem: z tego co wiem to wyszła tylko rosyjska wersja moda (byłoby nawet git, bo znam rosyjski) i niestety w moich hirołsach nie wyświetla mi opisów jednostek, nowych budynków, czy bohaterów - widzę tylko jakieś znaczki.
Rozwiązanie:
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś zamieścił link do strony w angielskiej/rosyjskiej strony zawierającej wszystkie informacje dotyczące umiejętności jednostek i wszystkich innych wymienionych pierdół lub/i zamieścił opis na forum.
Witchking - 2012-04-01, 17:17
:
Tu masz opis http://www.hota.acidcave.net/
Skwer - 2012-04-02, 21:01
:
Dzieki za pomoc.
Co do samego moda to uwazam iz samo miasto jest warte przynajmniej uwagi, a reszta tez jest milym dodatkiem - ktory w przeciwienstwie do woga nie musi psuc gry.
Po pierwszej grze odnioslem wrazenie, ze Przystan jest slabym miastem - mam nadzieje, ze poznanie jednostek i bohaterow zmieni to odczucie. Na razie moge powiedziec ze jednostka z 4lv jest dobra, reszta wydaje sie przecietna lub slaba.

[ Dodano: 2012-04-02, 21:05 ]
Najlepszy bohater na start to gosc od armaty (cos jak balista tylko duzo wieksze dmg i 30 ataku), a na glownego hirka ten od ptakow lub ze skutecznoscia ataku - jak mamy wode na mapie.
Witchking - 2012-04-02, 23:47
:
Mi bardziej do gustu przypadła jednostka poziomu trzeciego. Ale może to wrażenia wizualne i trzy poziomy tej jednostki o tym zaważyły. Mimo to polecam zwrócić na nią uwagę. Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem. To bardzo dobra umiejętność szczególnie przy strzelcach. Na wyższym poziomie przy pierwszym rzuceniu czaru zamiast jednego klona wyskakują trzy.
Skwer - 2012-04-14, 15:35
:
Witchking napisał/a:
Mi bardziej do gustu przypadła jednostka poziomu trzeciego. Ale może to wrażenia wizualne i trzy poziomy tej jednostki o tym zaważyły
Akurat jest to jednostka którą najmniej opłaca się ulepszać w tym mieście:
- druga forma ma tylko zwiększony atak i obronę o 2pkt - strzał nadal mamy 4.
- ma podniesiony atak już o 4 i obronę o 3 względem pierwszej (mamy też 10 strzał, 1hp+ i kompletnie niepotrzebne strzelcowi powstrzymywanie kontry)
Wszystko to kosztuje 2500 złota, 13 kamienia, 10 drewna, 5 rtęci, 3 siarki, 3 kryształu i 3 klejnotu, a sam koszt jednostki wzrasta z 225 do 350 złota. Moim zdaniem możemy pokusić się o ulepszanie tych Piratów dopiero na końcu lub gdy nie możemy postawić nic lepszego w konkretnym dniu.
Witchking napisał/a:
Mimo to polecam zwrócić na nią uwagę. Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem

Klonowanie też nie jest takie dobre w pierwszym tygodniu:
- mamy mało many
- strzelcy nie są jeszcze dość silni (a nawet możemy ich w ogóle nie mieć)
- Armata ma kosmiczny dmg i olbrzymią wytrzymałość
Witchking - 2012-04-15, 14:30
:
Nie ma jak czytanie ze zrozumieniem. Na duże mapy polecam herosa z klonowaniem. Nic nie mówiłem o pierwszym tygodniu.

Atutem 3 jednostki jest celny strzał który może zrobić zamieszanie. Owszem zgodzę się, że cena jest spora. A brak kontrataku akurat strzelcom w wielu przypadkach może się przydać.
Skwer - 2012-04-15, 15:24
:
Witchking napisał/a:
Nie ma jak czytanie ze zrozumieniem. Na duże mapy polecam herosa z klonowaniem. Nic nie mówiłem o pierwszym tygodniu.
Witchking napisał/a:
Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem. To bardzo dobra umiejętność szczególnie przy strzelcach

Może i masz racje, ale czy w późniejszych etapach gry opłaca się klonować strzelców? Mamy już bardzo dużą armię, strzelcy przestają być już główną siłą... Ważne jest też to iż mag z klonowaniem nie wyciśnie więcej ze swoich dystansowych jednostek niż dobry wojownik - duży atak woja, większa szansa na łucznictwo. Wyszło na moje:)
Witchking napisał/a:
A brak kontrataku akurat strzelcom w wielu przypadkach może się przydać.
Tylko w skrajnych sytuacjach - strzelcy mają strzelać, a nie walczyć wręcz.
yarzapp - 2012-04-15, 17:42
:
Jeśli strzelec ma no melee penalty to z pewnością powstrzymywanie kontry mu się przyda, a poza tym i tak zawsze lepiej to mieć niż nie mieć.
Skwer - 2012-04-15, 20:52
:
yarzapp napisał/a:
Jeśli strzelec ma no melee penalty to z pewnością powstrzymywanie kontry mu się przyda, a poza tym i tak zawsze lepiej to mieć niż nie mieć.

ale czy warto aż tyle wydawać aby zdobyć powstrzymywanie kontry dla strzelca który ma bić z dystansu?
Witchking - 2012-04-16, 00:26
:
Pomijając fakt, że w wielu bitwach strzelec bardzo szybko jest blokowany i wtedy kontratak jest bardzo przydatny. Co do klonów to na późniejszym etapie gry wyskakuje ich aż trzech jednocześnie a to moim zdaniem już sporo. Owszem rozwiązaniem jest czar obszarowy i klonów nie ma. Ale w jednej rundzie mogą konkretnie zadziałać. Do tego nikt nie upiera się przy klonowaniu strzelców. Można klonować na przykład węże a wtedy czary obszarowe są już mniej skuteczne.