Akademia Wojny - forum

Nowe miasta i nie tylko - modelowanie 3D

Witchking - 2012-01-14, 11:01
: Temat postu: modelowanie 3D
Od pewnego czasu modeluje w blenderze postacie. Stąd właśnie wziął się ten temat. Chciałbym podzielić się wrażeniami i dać pewne wskazówki gdyby ktoś chciał zacząć modelowanie jednostek do homm.

Zacznę może od kilku linków

Pierwszy moim zdaniem tutorial dobry na sam początek. Fajny by zacząc coś robić w blenderze. Wszystko opisane krok po kroku i od razu mamy widoczny efekt

Kolejny tutorial trochę bardziej skomplikowany ale do opanowania;)


Bardzo wartościowy tutorial pokazujący jak krok po kroku stworzyć postać wraz z animacją. Moim zdaniem dla trochę bardziej zaawansowanych.

Spora baza materiałów do blendera.

Baza modeli do blendera.

To tyle jak chodzi o linki. Od siebie dodam, że chętnie pomogę gdyby ktoś chciał zacząć modelować. Moim marzeniem jest by zebrać zespół chętnych ludzi i razem wymodelować kilka jednostek do homm.

Liczę także na pomoc użytkowników nie zainteresowanych bezpośrednio modelowaniem ale mogących pomóc w grafice 2d. Może będą wiedzieć jak obrobić model by wpasować go do homm3


Na koniec animacje zrobione przeze mnie w blenderze. Jestem otwarty na sugestie ich dotyczące i wszelkie porady.





[ Dodano: 2012-01-16, 15:24 ]
Widzę, że temat chyba jednak trochę nie trafiony. Dorzucę jednak jeszcze jeden link może ktoś się skusi zajrzeć

To potężna baza gotowych modeli i tekstur. Niektóre postacie zdają się tylko czekać na wstawienie do herosa. Została kwestia wybrania perspektywy i zrobienia animacji. A ta w blenderze przebiega moim zdaniem łatwiej niż w grafice 2D.
Olek - 2012-02-05, 23:40
:
Potworki fajne, tylko że krawędzie zbyt bardzo zmieszają się z tłem.
Witchking - 2012-03-26, 23:16
:
Chciałbym zaprezentować moją jednostkę do projektu Modern Forge.
Link do strony projektu: http://www.bb-lair.yoyo.pl/index.html
A o to jednostka


Co o niej myślicie?

Przydało by się paru ludzi do pomocy przy projekcie. Jestem wstanie nauczyć chętnych modelowania w 3d. Jedyne czego potrzeba to chęci, czas i komputer który obsłuży blendera (wymagania co do komputera nie są bardzo wygórowane, choć im szybsza maszyna tym lepiej)
Mikus - 2012-03-27, 15:25
:
Myślę że nie pasuje do Heroesa choć wygląda całkiem ładnie
Tilogour - 2012-03-27, 20:22
:
Super wygląda :}
No cóż.. czekam na kolejne jednostki : )))
Witchking - 2012-04-12, 13:50
:


Taka autorska wersja zjawy.

A poniżej bazyliszek (albo jak kto woli kuroliszek) z nową teksturą

Vsiok - 2016-07-29, 11:29
:
W naszym projekcie chcemy dodać 7 ulepszeń dla każdego miasta Heroes III. Tutaj możecie zobaczyć ulepszenie Archanioła w 3D w programie graficznym. Myślę, że powinno wam się spodobać.

https://youtu.be/VFaSPwLv4ek
hrabo - 2016-07-29, 13:07
:
Vsiok, możesz podać więcej szczegółów? Robicie moda, czy nowe sprity dla istniejących jednostek?
New Year - 2016-07-29, 13:22
:
Mod nazywa się "New Upgrades" i jego celem jest stworzenie tzw. drugich* ulepszeń do każdej jednostki we wszystkich zamkach. Gdybyś chciał więcej poczytać to proszę bardzo:
https://www.facebook.com/NewUpgradesVCMImod/
http://www.forum.acidcave...TID=1974&page=1

*-dziękuję za zwrócenie uwagi.
Vsiok - 2016-07-29, 17:50
:
Zgadza się, ale nie trzecich, a drugich ulepszeń. :)

Kolejny filmik, tym razem z krzyżowcem:

https://www.youtube.com/watch?v=2sRLsF6EyeI
hrabo - 2016-07-29, 18:30
:
Wygląda bardzo ciekawie, będę śledził.
Dago - 2016-07-30, 23:12
:
Ładne, ale czemu odzywacie się po 4 latach xd? Chyba że to nowy projekt w starym temacie xd
Vsiok - 2016-07-31, 16:18
:
Projekt jest ten sam, ale się nieco zmienił. Od niedawna Kuririn modeluje już tylko w 3d, wcześniej jednostki i budynki to były tylko sklejki.
Dago - 2016-08-01, 00:48
:
Czyli dalej polega na pododawaniu dwustopniowych upgradów? Czy coś się dodało/odjęło./zmieniło na calkioem nwoe w tej kwestii?
Vsiok - 2016-08-01, 10:33
:
Koncepcja dalej jest ta sama. Każda jednostka ma mieć swoje drugie ulepszenie. W tej chwili Kuririn pracuje nad tytanem. Ogólnie mamy modele około 20 jednostek - jednak większość wymaga jeszcze dopracowania.

Tak sądzę, że lepiej będzie założyć nowy temat o tym modzie.

[ Dodano: 2016-08-02, 15:31 ]
Przyszedł czas na strzelca - nie jest to ulepszenie, a jego odtworzenie.
https://youtu.be/0ckz4QtjDRw