Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Jak zabić potężnego maga grając wojownikiem?

Hektor - 2010-12-22, 11:08
:
Ale pisze, że mag jest w stanie bez problemu wbić się w wojownika jeśli będzie miał szybszą jednostkę rzuci modlitwę i będą mieli wtedy podobne staty.
Malekith - 2010-12-22, 14:31
:
Problem w tym, że woj będzie miał lepszy atak i def, gdyż więcej punktów idzie mu w te skille, a także o wiele większą szansę na atak i płatnerz które na exp są mniej więcej równoważne +6A/+6D... Nawet wparowując z tą modlitwą (której równie dobrze może użyć sam woj), w pierwszym ruchu woja dostaniesz mass slow, a następnie haste i z twojej armii zostanie miazga.
Hektor - 2010-12-29, 23:58
:
Ja magiem na płatnerstwo i atak mam takie szanse jak twój woj na magię ziemi czy tam powietrza. Ciekawe co z robisz bez nich mag sobie jakoś poradzi. A co jak mag walnie coś w stylu taki zestaw czarów mass spowolnienie -> mass klątwa -> mass osłabienie -> mass błogosławieństwo -> mass modlitwa -> mass ręka śmierci potem można pomyśleć o czymś w stylu kamienna skóra i tarcza/tarcza powietrza. W HoMM 3 przewaga w statach woja jest za mała. Mag potrzebuje tylko szybszej jednostki. Albo wyobraź sobie takiego maga z expertem magii ognia i nawalającego non stop na jakąś grupę oddziałów non stop bersekera. W temacie jest mowa o potężnym magu więc to nie problem. Pomysły z artami nie pozwalającymi rzucać czarów są głupie bo dajesz wojowi taką kulkę to mag w zamian sobie bierze hełm boskich mocy.
Malekith - 2010-12-30, 00:02
:
Hektor napisał/a:
Ja magiem na płatnerstwo i atak mam takie szanse jak twój woj na magię ziemi czy tam powietrza.

Błąd. Magia MUSI być zaproponowana wojowi co 4 lvl, a mądrość co 6.

Biorąc to pod uwagę, reszta twojego posta jest obalona...
Maszkarra - 2010-12-30, 00:05
:
Wojownik zawsze praktycznie zawsze trafi jakąś magię, czasem 2, rzadko 3 (3 i 4 się nie opłaca nawiasem, 2 max). A z tymi massami to troszkę się zapędziłeś: zanim Twój "potenrzny czafffnoksiesznik" rzuci chociaż 2 masówki jego trzon armii będzie wykoszony. Wgl. nie wspominam o sytuacji, gdy woj ma kulkę lub płaszczyk, bo aż przykro się robi patrząc, jak czarodziej ssie.
A jednak, nowe zasady WoH-u znacznie poprawiły maga - większa ilość many (i mądrość w niektórych sytuacjach) może okazać się kluczowa, skoro odbanowano takie czary jak DD, fly i TP.
Hektor - 2010-12-30, 21:07
:
Jak chcesz dać wojowi kulkę to proponuję dla maga hełm boskich mocy zobaczymy jak tam staty woja będą się miały do stat maga. Jak chcesz mieć 2 magie to mag akurat będzie miał płatnerstwo i atak.
Malekith - 2010-12-30, 21:51
:
Hektor napisał/a:
Jak chcesz mieć 2 magie to mag akurat będzie miał płatnerstwo i atak.
Malekith napisał/a:
Magia MUSI być zaproponowana wojowi co 4 lvl, a mądrość co 6.

...ale płatnerz i atak magowi nie musi... To jest zasadnicza różnica.
Hektor - 2010-12-30, 21:56
:
Ja mam takie pytanko. Co to znaczy, że musi być zaproponowana? Czyli jeśli przez 3 kolejne poziomy nic wojowi nie wypadło magicznego to niech się wali, niech się pali, na tym 4 musi coś się pojawić?
Malekith - 2010-12-30, 22:00
:
Dokładnie. Sprawdź sobie.
Hektor - 2010-12-30, 22:02
:
Nie wiedziałem o tym. Patrzyłem tylko na tą tabelkę.