Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Jak zabić potężnego maga grając wojownikiem?

Wivernus - 2008-05-28, 10:57
:
A jak się gra nieumarłymi to też się ma troche odporności na niektóre czary (berserk, klątwa, oślepienia), a co do implozji, to to wcale nie jest takie mocne, jeśli gra się na sporej mapie i bijącie się armie liczą się w dziesiątkach tysięcy. Po za tym, skile najwolbniej nachodzą właśnie z wbijania skili (nawet jak masz 30 poziom, to masz 30 skila), a hełm boskich mocy, miecz sprawiedliwości i tarcza lwiej odwagi, nie trafiają się wcale tak rzadko.
[GA]Kamil39 - 2008-05-28, 11:14
:
Wivernus napisał/a:
A jak się gra nieumarłymi to też się ma troche odporności na niektóre czary (berserk, klątwa, oślepienia), a co do implozji, to to wcale nie jest takie mocne, jeśli gra się na sporej mapie i bijącie się armie liczą się w dziesiątkach tysięcy. Po za tym, skile najwolbniej nachodzą właśnie z wbijania skili (nawet jak masz 30 poziom, to masz 30 skila), a hełm boskich mocy, miecz sprawiedliwości i tarcza lwiej odwagi, nie trafiają się wcale tak rzadko.

NA Xl sie trafiają ,pograj w necie na M-ce rmg to nie ma prawa się trafić taki art.Implozja jest dobra na strzelającego (ma malo hp),ale wyłącznie z kulą ziemii co daje 50%..
Wivernus - 2008-05-28, 11:20
:
Ja niestety na necie nie grywam, bo nie wiem jak się do tego podłączyć i coś czuje, że ktoś by mi wpadł dop miasta zanim bym zbudował kapitol, z tego co słyszę, to ludzie przechodzą mapy na 200% grając z siedmioma kompami w soju, a ja zwykłej mapy z kampani "dzień i noc" nie moge przejść. Jednak wracając do tematu, to na takich małych mapach jak M-ki jest mniej gwiazdek mocy i innego syfu, żeby podnieść moc do 30-40. Jak implozja trzaska po 1k to chyba już lepiej na wroga wrzucić klątwe, albo zapomnienie.
Bartas - 2008-05-31, 22:33
:
Jak zabić maga??
Zacznijmy od "małej" charakterystyki wojownika.

Wojownik-Obojętnie czy będzie to władca bestii czy barbarzyńca to jego cechą będzie to że zaniedbuje umiejętnośći magiczne aby mieć więcej obrony/ataku albo łączy obie umiejetności równocześnie.Wzmacnia on swoje jednostki "stale" dzięki statystykom.

Ze względu małej mocy i wiedzy nie opłaca nim sie używać czarów dekstrukcyjnych-Wystarczy mu slow,haste,bless,klątwa,tarcza,kamienna skóra i uleczenie.W walce celem wojownika gdy walczy przeciwko drugiemu wojownikowi jest umiejętne użycie masówek,często opłaca zatakować pierwszym,przez danie "wait".Wojownik możę też jeśli posiada dobrych strzelających lub przewagę nich zablokować swoich i wybijać wroga.Może zrobić też na odwrót:D

W walce z magiem najistotniejszą role gra czas-Gdy spotykają się dwie mniej więcej równe armie to ta wojownika podpakowana statystykami jest teorytycznie silniejsza...Należy ją jak najszybciej zatakować wroga-maga.Oczywiście nienależy gnać do przodu jak dziki :lol:
Wszytkie zależy od specyfiki bitwy-wróg rzuca spowolnienie mu albo mamy smoki albo wróg daje czekaj więc przy naszej turze dajemy haste i jesteśmy czar do przodu:D
Jeśli wróg rzuci coś w stylu błyskawice albo łańcuch piorónów my dajemy przuspieszenie/sloww /bless

Masówki są najpotężniejszą bronią.Ważne jest mieć uleczenie które zdejmuje czary typu osłabienie...
Jeśli wojownik zdobędzie płaszcz osłabienia to mag straci swoją najlepszą broń-czary zadające obrażenia :lol:
Wtedy będzie walka na masówki i na statystyki jedną wygra wojownik od drugiej zależy szczęście i umiejętności.Na 90% wygra ja wojownik:D

Przeciw magowi trzeba mieć:
1.Magia ziemi/powietrza-zależy czym gramy
2.Magia wody
3.Skut ataku
4.Płatnerstwo
5.Taktyka
6.logistyka
7.jeśli gramy towerem to łucznictwo
8.??
Malekith - 2008-06-01, 09:16
:
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie
Bartas - 2008-06-01, 10:38
:
Malekith napisał/a:
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie

Taa...tylko ta kula trafia się bardzo rzadko...
Morhad - 2008-06-01, 20:51
:
Bartas napisał/a:
Malekith napisał/a:
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie

Taa...tylko ta kula trafia się bardzo rzadko...

Może się powtarzam, ale w kampani Ostrze Armagedonu w misji siódmej odnalezienie tej kuli jest kluczem do zwycięstwa (trzeba pokonać Xerona). Choć niewątpliwie ten artefakt rzadko się chyba trafia. Na szczęście, lub nieszczęście.
Bartas - 2008-06-01, 21:02
:
Morhad napisał/a:
Bartas napisał/a:
Malekith napisał/a:
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie

Taa...tylko ta kula trafia się bardzo rzadko...

Może się powtarzam, ale w kampani Ostrze Armagedonu w misji siódmej odnalezienie tej kuli jest kluczem do zwycięstwa (trzeba pokonać Xerona). Choć niewątpliwie ten artefakt rzadko się chyba trafia. Na szczęście, lub nieszczęście.

hmm trafia sie w jednej misji...Rzeczywiście odnalezienie go to kaszka z mleczkiem :shock: :roll:
Morhad - 2008-06-01, 21:19
:
Cytat:
hmm trafia sie w jednej misji...Rzeczywiście odnalezienie go to kaszka z mleczkiem :shock: :roll:

W tej misji nie jest to akurat zbyt trudne.
Bartas - 2008-06-01, 21:22
:
Morhad napisał/a:
Cytat:
hmm trafia sie w jednej misji...Rzeczywiście odnalezienie go to kaszka z mleczkiem :shock: :roll:

W tej misji nie jest to akurat zbyt trudne.

To właśnie w tej my rozmawiamy o całej grze chyba a nie o jednej misji :-/
Serafin - 2008-06-03, 08:38
:
Fajna sprawa jest też duża taktyka. Ułatwia to szybkie dotarcie armii wojownika która ma dużą przewagę nad jednostkami maga. Niezastąpione są też artefakty blokujące zaklęcia i dające na nie jakąś procentową odporność. To moja koncepcja.
Morhad - 2008-06-09, 18:17
:
Bartas napisał/a:
Morhad napisał/a:
Cytat:
hmm trafia sie w jednej misji...Rzeczywiście odnalezienie go to kaszka z mleczkiem :shock: :roll:

W tej misji nie jest to akurat zbyt trudne.

To właśnie w tej my rozmawiamy o całej grze chyba a nie o jednej misji :-/

Ja nie mówiłem (ani nie pisałem), że patrzę na tę sprawę przez pryzmat siódmej misji Ostrza Armagedonu. :)
Michał3103 - 2008-06-14, 13:48
:
Sytuacja z mapy Nagroda Xathras. Gram Cytadelą. Tazar, około 11 Hydr chaosu, około 100 Smoczych ważek, reszta w podobnych proporcjach. I trafił mi się przeciwnik, Deemer. Zamknął się w zamku, ma słabą armię, normalnie bym to wygrał na minimalnych stratach, ale ma miecz armageddonu. Zamknął się skur... w zamku. Moc 14, po 2 strzałach z armageddonu zostaje mi 1 Hydra i 5 Gorgon.

Jak to ubić ?
Majer - 2008-06-14, 14:04
:
Bardzo prosto podejdz kilkoma bohami cyckami z mala armia i zaatakuj zamek i wtedy straci mane i wkraczasz glowna armia
Paweł - 2008-06-14, 15:53
:
Majer napisał/a:
Bardzo prosto podejdz kilkoma bohami cyckami z mala armia i zaatakuj zamek i wtedy straci mane i wkraczasz glowna armia

Skąd pewność że użyje armagedonu na taką słabą armie? Niby on nie myśli, ale wątpię, że będzie robił tak za każdym razem.