Tarnoob napisał/a: |
Nie oszukujmy się - łatwiej pokonać zombie niż żywiołaki burzy. |
Tarnoob napisał/a: |
Wystarczy pech, żeby wypadła np. nawigacja i nauka. |
Tarnoob napisał/a: |
Podobnie jest z uczonymi |
Tarnoob napisał/a: |
Czy przez to nie wydaje się Wam, że Heroes III to bardziej zabawa i hazard, tak jak tryktrak czy poker, gdzie liczy się szczęście? |
Tarnoob napisał/a: |
Ilość złota lub doświadczenia w skrzyni - to ma ogromne znaczenie na małych mapach. |
Tarnoob napisał/a: |
W wielu scenariuszach to, jakie stwory neutralne pilnują kopalni, skarbu albo przejścia jest losowe, tzn. komputer losuje spośród stworów np. drugiego poziomu. Nie oszukujmy się - łatwiej pokonać zombie niż żywiołaki burzy. |
Tarnoob napisał/a: |
Premie początkowe są losowe - nawet, jeśli wybierze się, jaki bonus się chce otrzymać, to np. artefakt czy ilość surowców są uzależnione od przypadku. |
Tarnoob napisał/a: |
Obrażenia zadawane w bitwie są dla wielu jednostek losowane z jakiegoś przedziału, np. u pikiniera 1-3. |
Tarnoob napisał/a: |
Umiejętności przy awansie bohatera na kolejny poziom są losowane. Wystarczy pech, żeby wypadła np. nawigacja i nauka. |
Tarnoob napisał/a: |
W czasie bitwy to, czy oddział dostanie możliwość drugiego ruchu (morale) albo podwójnych obrażeń (szczęście) jest losowe. |
Tarnoob napisał/a: |
Bohaterowie w karczmie są losowani. |
Tarnoob napisał/a: |
Czary w gildii magów także są losowe. |
Tarnoob napisał/a: |
Podobnie jest z uczonymi - jak trafi się logistyka albo atak, jest cacy, a jak nekromancja albo nawigacja, slot zawwalony. |
Tarnoob napisał/a: |
Zawartość banków, wraków, etc jest losowa. |