Akademia Wojny - forum

Hyde park - KKM - Magia Jedzenia

Olek - 2011-07-04, 22:42
: Temat postu: KKM - Magia Jedzenia
Nie wiem czy KKM zostało otwarte, ale już wymyśliłem własną magię
Magia Jedzenia
Magia jedzenia jest starożytną magią opierającą się na zaklęciach kulinarnych. Dzięki niej magowie podczas dłuuuuuuuuuu[...]uuuuuuuugich wypraw nie umarli z głodu. Powstała ona gdy walczyło dwóch wrogów - Baron von Knedel będący Nighońskim czarnoksiężnikiem i Lord Kurze udko,Tataliański władca bestii hodujący eksplodujące kurczaki. Podczas walki obydwoje zgłodnieli, nie mieli jednak przy sobie nawet okruszka. Postanowili połączyć siły i stworzyć nową magię - Magię Jedzenia. Jednak po niej wymyśleniu Baron von Knedel, będący już najedzony, zabił jeszcze kończącego swoje udka Lorda Kurze Udko. Stworzył on armię, która mogła podbić całe Enroth. Jednak Baron von Knedel umarł przedwcześnie, a tajemnicze relikwie porozrzucane były po całym wszechświecie. Dość trudno znaleźć te relikwie. Czasami na mapie można spotkać odłamek armii Barona. Są to pojedyncze oddziały wierzące, że Baron jeszcze żyje, a te, które w to nie wierzą, sądzą iż razem zebrane relikwie mogą przywrócić do życia Barona von Knedel. Obecnie można spotkać takie odłamy armii:
1lvl - Twarożek z serem / Twarożek z polewą
2lvl - udko z kurczaka / pieczony kurczak
3lvl - czekolada / belgijska czekolada
4lvl - Gulasz / Gulasz z bitkami
5lvl - surowa ryba / pieczona ryba
6lvl - rosół / gorący rosół
7lvl - ciasto / tort urodzinowy
Profesje bohaterów:
- Kucharz - Bardzo uzdolniony kulinarnie wojownik, który automatycznie zmniejsza morale przeciwników pokazując im ''przysmaki'', które robił w dzieciństwie.
- Mag żywności - posiadający wielką wiedzę kulinarną czarownik, potrafiący przywoływać na pole bitwy Twarożki.
Artefakty:
- Pierwszy Wyrób - zmniejsza morale przeciwników i twoje
- Naszyjnik najedzenia - żywotność twoich oddziałów zwiększa się o tyle ile wynosi poziom twojego bohatera
- cukierkowy miecz - +1 do ataku -1 do wiedzy
- kurze udko - +2 do ataku
- Menu - pozwala przywołać losowo wybraną jednostkę jedzenia od 1lvl do 3lvl
Zaklęcia:
- Najedzenie - sprawia, że twoi wrogowie na jakiś czas są najedzeni i mogą poruszyć się o tyle pól mniej ile wynosi moc twojego bohatera (max 7 pól) (magia terenowa)
- Góry Czekolady - powoduje, że na polu bitwy wyrastają na jedną turę góry czekolady. Stanowią one przeszkodę. Jeżeli gracz spełnia odpowiednie wymagania to góra czekolady może zamienić się w czekoladę (jednostka)
- Dieta - wybrana przez ciebie sojusznicza jednostka ma halucynacje z powodu dietowego wygłodzenia i chętniej zabija wrogów wyjadając później ich wnętrzności (+ do morale)
- Zamówienie - (czar dostępny tylko i włącznie dla posiadaczy Menu) przywołuje losowo wybraną jednostkę jedzenia od 1lvl do 3lvl.
- Odchudzanie - sprawia, że jednostki wroga (lub twoje) są szybsze, kosztem tego, że zadają mniejsze obrażenia
- Pogrubianie - odwrotność zaklęcia ''Odchudzanie''
Bohater kampanii:
- Hrabia van Szwedzki Stół - Kucharz opętany przez złe moce szukający relikwii Magii Jedzenia, by ożywić Barona von Knedel.

Sorki, że tak mało, ale nie miałem innych pomysłów.
Mikus - 2011-07-04, 22:53
:
Chyba nie ten dział bo w Księdze Maga powinno być ale dobrze że napisałeś, myślę że zmotywujesz ich w końcu do otwarcia :) Jedna sugestia, oryginalny nie jesteś bo w 2 edycji KKM rzuciła mi się w oczy Magia żywności
Olek - 2011-07-04, 22:54
:
Nie zauważyłem, że taka istnieje. Przypadek?
Olek uderza głową o ścianę i mówi: ''Cóż to za przypał! Ja nie byłem pierwszy?''
Amitamaru - 2011-07-04, 23:01
:
Olek napisał/a:
- Najedzenie - sprawia, że twoi wrogowie na jakiś czas są najedzeni i mogą poruszyć się o tyle pól mniej ile wynosi moc twojego bohatera (magia terenowa)

Albo ja to źle rozumiem, albo ty źle napisałeś.
Przy 21 mocy nawet Feniks by się nie ruszył...
yarzapp - 2011-07-04, 23:06
:
Dział jest dobry, księga maga to śmietnik do którego potem idą wszystkie magie z KKM, tak przynajmniej mi się wydaje.
Xeno - 2011-07-04, 23:11
:
Cóż... plagiat. Przecież magię jedzenia krzemo wymyślił. Tu tylko czary są inne.
Olek - 2011-07-05, 00:04
:
Xeno napisał/a:
Tu tylko czary są inne.

Zapomniałeś o:
- jednostkach
- historii
- artefaktach
- profesjach bohaterów
- bohaterze kampanii
Poza tym nie wiedziałem, że ta magia istnieje. Spróbowałem sam wymyślić więc to bardziej przypadek niż plagiat.
Rekrut zakonu paladynów, Olek próbował się tłumaczyć, ale na razie nie wiadomo jakie będą tego wyniki.
bartman - 2011-07-05, 01:13
:
Cytat:
Cóż... plagiat. Przecież magię jedzenia krzemo wymyślił. Tu tylko czary są inne.


Tu wszystko jest inne, a przede wszystkim nasycenie humorem..
Olek - 2011-07-05, 12:16
:
Amitamaru napisał/a:
Olek napisał/a:
- Najedzenie - sprawia, że twoi wrogowie na jakiś czas są najedzeni i mogą poruszyć się o tyle pól mniej ile wynosi moc twojego bohatera (magia terenowa)

Albo ja to źle rozumiem, albo ty źle napisałeś.
Przy 21 mocy nawet Feniks by się nie ruszył...

Po 1. To magia terenowa więc bardziej ty źle przeczytałeś.
Po 2. Zaraz zmienię tak, żeby nie było krytyki.
Mikus - 2011-07-05, 17:09
:
Na jakiś czas są najedzeni? Nawet na jedną rundę to dość sporo tak spowolnić przeciwnika
Olek - 2011-07-05, 17:20
:
Dlatego to będzie jedno z zaklęć czwartego poziomu.
Gandalf - 2011-07-06, 01:53
:
Dużo przegiętych zaklęć, poza tym mógłbyś to jeszcze jakoś rozwinąć (dałeś dużo rzeczy, ale niezbyt szczegółowo je omówiłeś), poza tym jest trochę błędów językowych, ale mniejsza z tym.
Olek napisał/a:
Jeżeli gracz spełnia odpowiednie wymagania
Tzn. jakie? Moc, poziom, zdolności? I tak dalej, jak już napisałem - mało szczegółowe. Ale lepsze to niż sklejane jednostki;-)
Olek - 2011-07-06, 14:41
:
Gandalf napisał/a:
Olek napisał/a:
Jeżeli gracz spełnia odpowiednie wymagania
Tzn. jakie? Moc, poziom, zdolności?

Trzeba mieć moc co najmniej 15.