Xeno napisał/a: |
Każdy czar jest użyteczny na swój sposób. |
Hektor napisał/a: |
lepszy berseker. |
Malekith napisał/a: |
W fali śmierci właśnie o to chodzi, żeby zadawała niedużo dmg, bo dzięki temu można sobie odblindować jednostki bez sporych strat. Poza tym po podniesieniu siły 2x nekro dostanie taką rozdzieloną implozję na 2 lvl (implo ma mnożnik 75). Ten czar jest bardzo przydatny do czyszczenia mapy ze strzelaków niskiego lvl oraz do wojny skautów. |
Malekith napisał/a: |
Totalnie bezużyteczne są fortuna/radość/przygnębienie/pech - powinny dawać max/min (w sensie, że możesz mieć nawet 7 różnych oddziałów i zaliczyć grób wojownika, a i tak będzie max) morali/lucka na expie/adv, a na podst zmieniać o 2. |
Malekith napisał/a: |
Kolejny syf to pogromca, można to dać na 3 lvl i wzmocnić z racji, że działa tylko 1 oddział. |