Akademia Wojny - forum

Seria Gier HOMM - Bohaterowie miecza i magii: Wojenny Chaos

Olek - 2010-12-28, 12:52
: Temat postu: Bohaterowie miecza i magii: Wojenny Chaos
Witam!
Zaprezentuję tu me wypociny, które zrobiłem sam za pomocą painta. Są to gorszę (nie tylko graficznie) Heroesy: Bohaterowie miecza i magii: Wojenny Chaos (WC :lol: ). Tak na prawdę to tylko projekt graficzny, ale nieźle się zapowiada. Z ojcem programistą może być nawet lepiej. Oto rzeczy, które dotychczas zrobiłem:

Znaki wybierania zamków

Znaki umiejętności pobocznych

Znaki surowców

Znaki kupowania

Zaklęcia

Maksymalnie rozbudowane zamki

Postacie i ich animacje

Menu główne gry

Mapa gry

Ikona na pulpit

Generałowie (jak w Wogu)

Bohaterowie

Bohaterowie kampanii
Akcja rozgrywa się po wszystkich oryginalnych częściach Heroes 3.
Fabuła:
Kiedy Królowa Katarzyna wypłynęła z Antagarichu po wszystkich przygodach jakie odbyła, zabierając ze sobą sławnych dowódców takich jak Orrin albo Edric. Dopłynęła do nieznanej Erathii krainy zwanej Opticem (czyt. tak samo). Jej przyjazd stał się jednak powodem nowo narodzonej w Opticu wojny. Nieumarli z wyspy wykupili Sandro z rąk Deyji i Chcieli, żeby został następcą ich króla gdyż usłyszeli jakie zamieszanie spowodował na Antagarichu.W podbiciu Optica Sandro pomogą demony i podziemni władcy. Natomiast Królowa Katarzyna dostała poparcie od nocnych elfów i magów, którzy przewędrowali aż tutaj z Bracady. Rasa niezależna - Orkowie z Krewlod, zostanie wykorzystywana i prez siły dobra i siły zła.Jednak Królowa katarzyna odkrywa także inne królestwo - Starą Tataliańską bazę w Opticu.
Jeśli komuś projekt się podoba proszę wysłać wiadomość PW.
Abadon - 2010-12-28, 16:22
:
Nie uważam się za programistę, ale ze swojego doświadczenia jeśli znajdzie się kilku zapaleńców w pozytywnym tego słowa znaczeniu to trudno będzie... trudno z organizacją. Od hmm... od 3 blisko lat "próbujemy" z PPC stworzyć kontynuację Colobota. I wtedy pojawiły się problemy... a tu potrzebny jest dostęp do kodu źródłowego, a innym razem nasuwa się pytanie "A co powie ESPSITEC?" , prawa autorskie itp. Z grubsza jest tak, praca się nie układa, a jeśli tak to opiera się głównie na modyfikacjach, nowych userlevelach itp. Koniec tego gadania, ale to tak wygląda (choć nie zawsze) jakby to ciebie interesowało.

Jednak w twojej koncepcji te problemy można pominąć. Trzeba jednak znaleźć kogoś kto zna się na rzeczy i umie sprawnie koordynować pracę i oczywiście osobę, która umie zaprezentować swoje umiejętności programowania. Można oprzeć grę na jakimś łatwym silniku, ale to z góry narzuci nam że klimat Herosów zostanie zagrzebany. Podziwiam twoje zdolności w Paincie, nie ma się czego wstydzić. Zrobiłeś kawał dobrej roboty jeśli chodzi o grafikę... No cóż popytam się ludzi "u siebie" czy ktoś byłby zainteresowany, choć wątpię ale spytać zawsze można...
Olek - 2011-01-07, 20:34
:
Tak na prawdę to nie wszystko. Co prawda napisane jest że to tylko projekt graficzny, ale nie o to mi chodzi. Tworze już teraz dodatek - W Pirackich Sidłach (WPS), którego inspiracją było HotA.
A co do poprzedniej części - mam jeszcze menu zamkowe ( rozbudowane budynki itp.). Nie wstawiłem bo w nie zmieściło się w ImageShacku. Za to mogę dać screeny z WPS:

Menu zamkowe o, którym mówiłem wyżej, a resztę chyba wszyscy będą wiedzieli.






Jak by co to mówiłem - wzorowane na HotA.
maksym - 2011-01-15, 15:32
:
Dzięki za propozycję Olek ;-) jakbym się zgodził to co miałbym zrobić?
Olek - 2011-01-15, 15:49
:
Pokarz na tym temacie próbkę jakiejś jednostki neutralnej stworzonj przez ciebię. Sprawdzę czy pasuje do poprzednich rysunków, palety kolorów, ilości i jakości klatek animacji, wielkości jednostki itp. Wtedy zobaczymy czy się nadajesz... Ale bez nerwów ;-) masz nieskończoność prób. :-)
maksym - 2011-01-15, 18:38
:
Na razie słabe bo robiłem tak jakby na szybko
Pustynny Mag

Pewnie do bani ale sam oceń
Robiona była na szybko, potem lepiej się postaram.
I jeszcze coś... nie jestem animatorem i niestety nie chce zostać w przyszłości :-P
Leance - 2011-01-15, 20:09
:
maksym napisał/a:
sam oceń


Cytat:
do bani

Olek - 2011-01-16, 16:09
:
Może być... gdyby nie było do tej gry. Spróbuj ponownie. (wygląda jak by miał packę na muchy :lol: , bez obrazy)
PS. Dam ci backgrounda i zwróć uwagę na moje powyżse argumenty.
Jednostka powinna posiadać klatki odzwierciedlające po kolei:
Jednostkę z backgroundem,
Wskazanie jednostki myszką,
Ruch jednostki,
Strzał z pociskiem (w przypadku jednostek strzelających),
Atak,
Obrażenia,
Śmierć.
Oto background

Wzoruj się na moich jednostkach! Ok? :->
I spróbuj zrobić nomada.
Jak by co to nie trzeba się denerwować. Spoko. ;-)
piotrekz77 - 2014-12-09, 19:26
:
Bardzo fajne, tylko proponuje zmienić tytuł i fabułę, bo zbytnio przypomina HoMM 3.
A swoją drogą, skończyliście już? Jak tak, to mi wyślijcie pw
Jak nie to zgłaszam się do bety :) .

[ Dodano: 2014-12-09, 21:45 ]
Wiem że piszę po raz drugi, ale mało kto zerka na ten temat.
piotrekz77 - 2014-12-10, 16:19
:
Sorry, I don't understand.
Xeno - 2014-12-10, 16:20
:
Krzemo gimby nie znajo tego auta.
piotrekz77 - 2014-12-10, 17:23
:
o co wam chodzi?
Walery - 2023-01-20, 22:18
:
piotrekz77 napisał/a:
o co wam chodzi?


chodzi o Bohaterowie Miecza i Magii: Wojenny Chaos