Miasta i Budynki - Nieprzydatne budynki Shakti - 2007-08-16, 19:14 : Temat postu: Nieprzydatne budynki
Jakie Waszym zdaniem budynki w miastach są bezużyteczne lub mają po prostu małe znaczenie? Tylko uzasadniajcie odpowiedź, proszę.
Ja sobie przypominam takie:
Wieża obserwacyjna w Tover (mam angielską wersję) - za droga na początku, potem bezużyteczna.
Kanał ewakuacyjny czy coś takiego w Stronghold - komu żal stracić słabego herosa? Silny nie musi uciekać.
Kuźnia, gdy sprzedaje namiot medyka - darmowe uleczenie jednej jednostki na turę to bardzo mało.
Budynek który daje 1000 exp. w Lochach - tak jak wieża.
Budynki podnoszące morale, szczęście i inne w czasie oblężenia miast - słaby heros i tak zginie, silnemu nie potrzebne.
Całun ciemności w Nekropolii - pewnie tu będzie najwięcej przeciwników - dla mnie ten budynek świetnie lokalizuje wroga, zamiast go ukryć. Anonymous - 2007-08-17, 15:36 :
Hmm... najmniej potrzebny budynek??? Pomyślmy... według mnie takim oto budynkiem jest w Nekropoli Kuźnia. Zapewne zaraz krzemo będzie bronił Nekropolii! Utwierdziłem to czytając kilka jego postów. Anonymous - 2007-08-17, 22:31 :
Krzemo, nie powiedziałem że nie lubię nekropoli! Ma wiele rzeczy które dostają u mnie dużego +. I u mnie Nekropolia zajmuje około 4 miejsca. Pioter ziom - 2007-08-19, 19:26 :
Nie zgadzam się z Shatkim z wyjątkiem całunu ciemności. Reszta jest przydatna. Anonymous - 2007-08-19, 21:05 :
Mi tam osobiście całun ciemności się podoba. Pioter ziom - 2007-08-19, 21:14 :
Ale dzięki niemu lokalizujemy wroga! Anonymous - 2007-08-20, 08:46 :
Racja - całun ciemności to całkiem fajny pomysł, ale jego działanie, no cóż....
Pozostawia wiele do życzenia - jeżeli będziemy jakieś pół dnia drogi od wroga bez całunu ciemności, nic nie zobaczymy i trzeba go tropić np. po kopalniach. Jeżeli ma całun ciemności, z daleka zobaczymy przynajmniej fragment tego wielkiego czarnego koła...
Tak więc całun ciemności jest zupełnie nieprzydatny. Shakti - 2007-08-20, 14:59 :
Może i loteria, ale na mapie masz go rzadko (żadko?) a gdy wiesz, że przeciwnik to nekropolia to możesz spokojnie kierować się na taki zadymiony obszar. Możesz też odróżnić miasto od budynku na mapie po podłożu - jeśli podłoże odpowiada Nekropolii to na 99% jest tam miasto; jeśli podłoże nie jest zgodne to na 100% nie ma tam miasta. No chyba, że mapa robiona i ktoś dał d... bo się nie znał i pomylił podłoże.
Jednak pisze się "rzadko"
≈TarnumMaxi14 - 2007-08-26, 18:43 :
Shakti napisał/a:
Budynek który daje 1000 exp. w Lochach - tak jak wieża
Co do tego to nie mogę się zgodzić ponieważ on nie daje tylko jednemu bohaterowi tego doświadczenia tylko wszystkim co odwiedza miasto, a innym bohaterom dopiero co wyuczonym przyda sie drugi poziom na początku. Shakti - 2007-08-27, 09:47 :
Nie zrobisz tego budynku na początku gry, bo szkoda kasy i czasu - lepiej ulepszyć jakąś jednostkę lub rozwijać kapitol.
1000 expa nie daje żadnej przewagi - wolałbym już +1 do obrony lub ataku. Gdyby ten budynek podnosił do około 5 poziomu to byłby sens go budować. Wtedy byłby konkurencujny - dawałby odczuwalną przewagę. Maxi14 - 2007-08-27, 12:06 :
No ale jeden poziom nie zaszkodzi tylko pomoże. A jak dostajesz dodatkowy poziom, to dostajesz jedną umiejętność +1. Shakti - 2007-08-27, 13:15 :
Ja to widzę tak:
Na początku nie zrobisz tego bo - pisałem w poprzednim poście.
Później nie warto bo żadna różnica. Gdy masz już rozwinięty cały zamek i rekrutujesz tygodniową popluację to nie odczujesz tego dopingu.
No i ciutkę drogi jak na budynek tego typu. Zwykle chcą 5 drewna albo 5 rudy, a tu to i to. Eaglevcl - 2007-08-28, 16:51 :
A tam wg mnie najbardziej beznadziejnym budynkiem [a dokładnie jego częścią] są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia... Co innego gdy przeciwnik traci turę na fosie albo innym badziewiu... to już nie raz mi tyłek uratowało ^^
Kolejnym dennym budynkiem jest staw i fontanna w bastionie wg mnie dużo za droga... Anonymous - 2007-08-28, 17:42 :
Rzeczywiście - magiczny staw nie dość, że nawet w późniejszym etapie gry jest stosunkowo drogi, to jeszcze zupełnie nieprzydatny - na początku szkoda tracić kolejkę i kasę, a potem ma się mnóstwo kopalń, więc istnienie budynku nie ma większego sensu Eaglevcl - 2007-08-28, 21:11 :
Co do podziemnego tunelu sie nie zgadzam to super budynek.
Zawsze możesz wpaść na czas obrony najsilniejszym bohaterem i zrobić większą szkodę atakującemu albo nawet i wygrać [ale zakładam że mamy tego użyć xD]
Nieprzydatne budynki to też magazyny zasobów dające drewno i kamień -.-'
Są zdecydowanie za drogie... Na standardowej mapie ma się obydwie kopalnie od razu na losowych jak nie masz kamienia to i magazynu nie zrobisz a jeśli masz zastawioną kopalnię drewna czymś mocnym to i tak na tyle późno kupisz magazyn że nigdy przeciwników nie dogonisz.