sandro_92 napisał/a: |
odczekuje tydzien dlatego ze jak zabieram sie do kupowania budowli pod jednostki nie odczekujac to potem przy budowaniu budowli dla stworzenia lev. 7 brakuje mi nadzwyczajnie złota.
|
page napisał/a: |
w Lochach i Bastionie masz duże szanse) |
Cytat: |
Są mapy gdzie jest tylko jedna kopalnia i przeciwnik ją ciagle odbija. |
sandro_92 napisał/a: |
Do MASZKARRA:
a co robisz jak jestes za daleko od zamku i nie zdazysz wrócić ? Rozdzielasz wojsko na kilku herosow ? |
Gandalf napisał/a: |
Pierwsze słyszę. Grałem na wielu mapach i na żadnej nie było czegoś takiego.
Przede wszystkim kupuj więcej bohaterów i nie zostawiaj w zamku zbyt wielu jednostek. Najlepiej pozostaw do obrony zamku np. 7 stworzeń 1 levelu, po jednym w każdym slocie. Komp zwykle nie ma dobrej armii, więc często nawet same wieżyczki mogą go wykończyć - trzeba tylko mieć coś, co przedłuży bitwę do czasu ubicia wroga przez wieżyczki (komp może mieć strzelających albo bawić się w magiczne strzałki, itp.) Ewentualnie jeśli grasz np. Bastionem, możesz zostawić krasnale i enty do obrony zamku, bo są wytrzymałe, ale wolne i raczej tylko spowalniają bohatera. (analogicznie np. z zombiakami w Nekropolis) |
Maszkarra napisał/a: |
Można zrobić taki myk, że dajesz wojsko pobocznym, którzy dostarczają je do zamku, a bohaterem "rozbijasz się" o jakiegoś guarda (tzn. atakujesz np. z 1 pikinierem i uciekasz. Trzeba tylko uważać, żeby nie ubili Ci tego pika przed ucieczką, bo główny bohater zmarnowany). Potem można wykupić swojego hirka w karczmie i cieszyć się szybszym powrotem do zamku :) |