Akademia Wojny - forum

Świat Heroes 3 - Ukryte właściwości artefaktów

silverfrog - 2010-02-06, 06:00
: Temat postu: Ukryte właściwości artefaktów
Na wstępie chcę zaznaczyć że choć nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, jeśli takowy istnieje to z góry przepraszam.
W temacie tym proszę was o wymienienie (jeśli takowe istnieją) artefaktów które posiadają ukryte właściwości, tj. takie które nie są nigdzie (w grze ani w edytorze) opisane.
Osobiście znam tylko jeden taki artefakt - Order Męstwa, dający odporność na czary umysłu.
Jeżeli znacie jakieś inne to proszę o podzielenie się tą tajemną wiedzą. :-)
S.P. - 2010-02-06, 10:14
:
o,O
Mając order męstwa nie można oślepić jednostkę ?
Nie wierze ;)

Btw.
Widzę że z pana ranny ptaszek ;)
silverfrog - 2010-02-06, 16:42
:
S.P. napisał/a:
o,O
Mając order męstwa nie można oślepić jednostkę ?
Nie wierze ;)

Sprawdziłem to doświadczalnie:)
S.P. napisał/a:
Widzę że z pana ranny ptaszek ;)

Raczej nocna sowa :-D
Skwer - 2010-02-07, 11:06
:
silverfrog napisał/a:
S.P. napisał/a:
o,O
Mając order męstwa nie można oślepić jednostkę ?
Nie wierze ;)

Sprawdziłem to doświadczalnie:)

chyba że ci w nekro to zadziałało, bo w innych miastach dostajesz +1 morale (nekro jest odporne na oślepienie i czary umysłu
S.P. - 2010-02-07, 13:06
:
Szerzysz herezje Silverfrog, herb męstwa nie chroni jednostek przed czarami umysłu, Nieumarli są odporni na czary umysłu, lecz oni są również niewrażliwi na morale tak jak kolega wyżej powiedział.
Sprawdź 5 razy zanim znów zaczniesz szerzyć herezje :).
maurice - 2010-02-07, 13:38
:
order męstwa (medal of valor) chroni przed oślepieniem, hipnozą i przygnębieniem.

herb męstwa (crest of valor) _chyba_ nie ma żadnych dodatkowych własności.

Jeśli ktoś ma wątpliwości - polecam sprawdzić samemu.
Malekith - 2010-02-07, 13:53
:
maurice napisał/a:
chroni przed oślepieniem, hipnozą i przygnębieniem.
A także zapomnieniem, uniesieniem i berserkiem.
Morgan-Ghost - 2010-02-07, 14:40
:
Co to jest to "uniesienie", bo takiego tłumaczenia jeszcze nie słyszałem.
Malekith - 2010-02-07, 14:43
:
Zwiększa morale.

Jeszcze z ciekawych rzeczy dodam, że 2 można uzyskać korzyści z 2jednakowych pierścieni +1 A/D oraz że czarna kulka niweluje odporność z orderu męstwa.
S.P. - 2010-02-07, 16:25
:
Ups... zwracam honor ;x
Przy sprawdzaniu dałem zły item "crest of valor"
Morgan-Ghost - 2010-02-07, 16:58
:
Prędzej się to zwie Radość (org. Mirth), swoją drogą kolejne ciekawe "polskie" tłumaczenie, uniesienie :)

A i jeszcze jeden czar nie działa wtedy - szał.
Malekith - 2010-02-07, 17:02
:
W kopalni klejnotów u mnie pisze coś takiego "będzie ci on dostarczał 1 czystej wody klejnot dziennie" :D
Morgan-Ghost napisał/a:
A i jeszcze jeden czar nie działa wtedy - szał.
I to już chyba tyle.
silverfrog - 2010-02-08, 04:24
:
Pełna lista czarów przed którymi chroni order męstwa to: Oślepienie, hipnoza, zapomnienie, berserk, przygnębienie, radość i szał.
To chyba są czary umysłu nie? ;-)
Nie testowałem ich na nekro, wiem o ich odporności Skwer. Królikami doświadczalnymi były tzw. "larwalne postaci demonów" :mrgreen:
Przy okazji przetestowałem praktycznie wszystkie zaklęcia i okazało się że animację sporej części z nich widzę pierwszy raz na oczy. :lol: (np. usunięcie przeszkody czy pech)
Bawiąc się czarami przypadkiem odkryłem że ziemniaki są odporne na armagedon. Dziwne bo kulka i inferno wchodzą w nie bez problemu. To ich właściwość czy jakiś błąd gry?
SebaSan1981 - 2010-02-13, 03:51
:
Ja najbardziej lubię Zbroję Przeklętego (w SoD). I chyba sami wiecie dlaczego. Narzuca ona przeciwnikowi takie statusy że lepiej się poddać niz dostać łupnia bez mozliwości jakiegokolwiek kontrataku.
silverfrog - 2010-02-13, 08:09
:
Jeśli masz wodę na mistrzu tak źle raczej nie będzie, o ile dożyjesz do swojej kolejki. ;-)
No chyba że oponent ma jeszcze w zestawie taką śliczną czerwoną kulkę, wtedy kaplica.
Mój biedny Tazarek niedawno czegoś takiego doświadczył i do dziś chodzi nadąsany. :-D
A propo ukrytych właściwości. Na przeklętej ziemi zbroja "rzuca" tylko klątwę i spowolnienie (czary 1lv.)
W opisie miecza anielskiego sojuszu pisze że niweluje skutki mieszania wojsk z miast typu: Zamek, Bastion, Forteca i Twierdza. Okazuje się że dotyczy to też Cytadeli.