Akademia Wojny - forum

Miasta i Budynki - Najsłabsze miasto w Heroes 3

Boss18 - 2010-05-24, 14:19
:
Gryfuy szybko gina?? raczej kusznicy szybko gina gryfy maja najwiecej hp na swoj lvl wysmienite staty i najwiekszy przyrost po dokupieniu budynków... zamkowe wady za ktore nie lubie tego miasta to po pierwsze brak fajnych bohaterów, 2 dziwne czasem drzewko rozwoju... i cena
LaEa - 2010-05-24, 14:25
:
Szybką giną , gdyż ich jest dużo i to na gryfy z początku się rzucają.
Boss18 - 2010-05-24, 15:46
:
oj po co do walki z neutralami gryfy jak praktycznie anioly lub kawaleria z lucznikami sobie radzi
The Shadow - 2010-05-24, 16:53
:
Sauron napisał/a:
Nie jestem. Kocham też twierdzę i cytkę.



Sauron, grasz w tibię?
Buga Buga!
Help goblinkiller!! itp.

Sauron napisał/a:
Ceny, archanioły(wg. mnie słabe),


Najlepsze staty na tym lvl, najlepszy speed, kozacki spec. a jak masz m.ziemi na mistrzu to już wykos. 250hp to tak średnio, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego, według Ciebie to cieńko? Hmm... Najbardziej w tej grze lubię tytanów (wręcz przepadam za nimi), ale nie mówię, że reszta jednostek 7poziomu jest słaba, bo mają lepsze staty, a nie są tytanami ;]

Sauron napisał/a:
gildia magów nie najlepsza


Zamek, nie jest jakimś bardzo uzdolnionym magicznie zamkiem, podobnie jak nie jest zacofany, więc gildia 4 poziomu jest w sam raz. W czym problem?

Sauron napisał/a:
herosi też nie najlepsi


Herosi zostali wykosztowani czymś innym. Jak nie widzisz, to... masz problem ;p
Gandalf - 2010-05-24, 18:27
:
Boss18 napisał/a:
gryfy maja najwiecej hp na swoj lvl
Małe sprostowanie: nie mają. Najwięcej na tym poziomie mają żelazne golemy (35), potem lód (30) i chyba nomad tyle samo; gryf razem z psem jest pod tym względem czwarty (choć oceniając całościowo - raczej najlepszy).
Sauron napisał/a:
archanioły(wg. mnie słabe),

Leżę :lol: W takim razem ciekawe, czemu w którejś wersji SoD-a zwiększyli ich cenę (5000 złota i 3 klejnoty)? Żeby słabą jednostkę uczynić jeszcze gorszą poprzez podniesienie ceny, czy może po to, aby zbalansować rozgrywkę (dużo gorszy wg mnie tytan jeszcze parę miesięcy temu był u mnie droższy od archa ...)?
Co do bohaterów, można poszukać lepszych w karczmie. Nie zawsze trafi się jakiś świetny (ostatnio zacząłem Jebusa XL z Daffodilem i trafiłem Gundulę w karczmie, ale był to ogromny fart), ale zwykle można znaleźć w miarę sensownego. Czasem trzeba pogodzić się ze specjalnością "w plecy".
Leance - 2010-05-24, 18:29
:
The Shadow napisał/a:
Sauron, grasz w tibię?
Buga Buga!
Help goblinkiller!! itp.


A ty skąd znasz te teksty? Masz coś na sumieniu? :-P

Gandalf napisał/a:
Czasem trzeba pogodzić się ze specjalnością "w plecy".


Zawsze można wziąść Valeskę, albo Sir Mullicha, w efekcie końcowym też nie będzie tak tragicznie.
Xeno - 2010-05-24, 18:56
:
Leance napisał/a:
The Shadow napisał/a:
Sauron, grasz w tibię?
Buga Buga!
Help goblinkiller!! itp.


A ty skąd znasz te teksty? Masz coś na sumieniu? :-P

Czarne kartki historii cienia zostawmy w spokoju.
Jak coś to Możemy wziąć Valeskę, ponieważ Mullich jest zbanowany. Jest też wyjście biorąc tę od kaski szukać kogoś w karczmie.
Maszkarra - 2010-05-24, 18:58
:
Leance napisał/a:
Zawsze można wziąść Valeskę, albo Sir Mullicha, w efekcie końcowym też nie będzie tak tragicznie.


Nie zawsze. Sir Mullich zakazany (regulamin AW).

Xeno mnie wyprzedził :-P
Xeno - 2010-05-24, 19:01
:
Maszkarra napisał/a:
ie zawsze. Sir Mullich zakazany (regulamin AW).

Nie ma czegoś takiego jak regulamin AW. Jest tylko regulamin lig h3, z których AW korzysta w masterze.
Leance - 2010-05-24, 19:01
:
Zawsze można się ratować Loynisem i modlić, by jego spec z raz się przydał (chodź niektórzy nawet chwalą go).
Maszkarra - 2010-05-24, 19:03
:
Leance napisał/a:
Zawsze można się ratować Loynisem i modlić, by jego spec z raz się przydał (chodź niektórzy nawet chwalą go).


To też jest zakazane :mrgreen: wg. "regulaminu lig h3" -,^. Dla mnie to i tak regulamin AW.
Gandalf - 2010-05-24, 19:05
:
Jakoś zniechęciłem się do kleryków (wchodzą im często dziadowe umiejętności, jak np. finanse czy mistycyzm), a Loynis ma na początku bardzo słabą naukę i nie mamy żadnej gwarancji, że dostaniemy wodę (choć szansa jest duża). A pojedynczy prayer może się przydać na początku... i chyba tyle. W ogóle prawie nie gram teraz magami.
Maszkarra - 2010-05-24, 19:11
:
Leance napisał/a:
O Sirze wiedziałem, ale o tym - nie


Sir Mullich: jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to musimy poddać walkę/uciec. Log Spec (Kyrre, Gunnar, Dessa): jeśli ci bohaterowie mają powyżej 6lv to będąc atakowani lub atakując przeciwnika muszą poddać walkę/uciec. 4lv spells spec (Aislinn, Alamar, Jeddite, Solmyr, Xyron, Deemer, Loynis): jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to nie korzystamy z czaru 4lv w którym bohater się specjalizuje. Nie dotyczy Coroniusa.



Jak widać liczy się tylko do FB, ale przecież ono jest najważniejsze ;-)
LaEa - 2010-05-24, 19:12
:
Gandalf napisał/a:
Jakoś zniechęciłem się do kleryków (wchodzą im często dziadowe umiejętności, jak np. finanse czy mistycyzm), a Loynis ma na początku bardzo słabą naukę i nie mamy żadnej gwarancji, że dostaniemy wodę (choć szansa jest duża). A pojedynczy prayer może się przydać na początku... i chyba tyle. W ogóle prawie nie gram teraz magami.


Ja osobiście zawsze miałem magie wody grając Loynisem , a gram zamkiem naprawde długi czas.
Gandalf - 2010-05-24, 19:17
:
LaEa napisał/a:
Ja osobiście zawsze miałem magie wody grając Loynisem , a gram zamkiem naprawde długi czas.
A mnie zdarzyło się parę razy nie mieć wody, a wtedy jego specjalność szybko traciła na znaczeniu.