Świat Heroes 3 - Co was razi w H3? lol772 - 2008-06-18, 16:52 :
Ale potem nie wiadomo jak go wgrać w Heroesa. Anonymous - 2008-06-18, 16:58 :
Zwyczajnie zmieniasz rozszerzenie skryptowi na .erm i nadajesz mu nazwę taką samą jak ma plik mapy, w której chcesz zawierać sojusze. Wrzucasz to do katalogu maps, odpalasz WoGa i heja. Enjoy. Did I help? Michał3103 - 2008-06-19, 22:42 :
A da się ten bajer z wykupywaniem wszystkiego na raz jakoś wgrać w normalnego Herosa Shakti - 2008-06-20, 22:54 :
Prościej i ciekawiej wgrać całego WOGa i na początek zaznaczyć aktywny tylko "przycisk kupna całej populacji" Michał3103 - 2008-08-03, 04:26 :
Gram sobie spokojnie wiadomo jakim zamkiem.... i przypadkowo kliknąłem prawym kneflem na podkowę na ekranie z bohem. A tam napis: "wysokie szczęście pozwala czasami twoim wojskom na dwukrotny atak podczas jednej kolejki" Żeby twórcy sami nie wiedzieli na co pozwala szczęścia.... albo należą się dyby dla tłumaczy Kamilio - 2010-09-28, 18:11 :
Mnie razi wykonanie miasta Inferno. Dlaczego? Diabły mają przesadzoną cenę, a przecież nie są aż tak dobre. No fakt odbierają ciutkę szczęścia wrogowi i powtrzymują kontrę. Ale mimo to badziewne życie i wiele innych... Poza tym, prawie wszystkie jednostki inferna są zbyt słabe i moim zdaniem zasługują na lepsze statystyki, tak by były równe z innymi miastami. yarzapp - 2010-09-28, 23:01 : Kamilio, nie wiem, co chcesz od inferna, powstrzymywanie kontry to mało? To jest znakomita umiejętność diabłów, do tego są szybkie i wcale nie zadają tak mało damage'u, nie można mieć wszystkiego, ifryty to zaraz po czarnych jeźdźcach druga najlepsza jednostka 6 poziomu (na równi może z nagami i czempami), do tego bardzo wkurwiająca jako neutral, czarty może i łatwo padają, ale walą zaraz po minotaurach największy damage i mają wcale niezłą szybkość, a ich spec jest kluczowy dla tego zamku, demon są naprawdę niezłe, do tego można je mnożyć w zatrważającym tempie, a reszta jednostek (chociaż gogi, diabliki i psy w 1 tygodniu całkiem nieźle sobie radzą) i tak prędzej czy później przyczyni się do zwiększenia populacji demonów w armii. Olek - 2011-01-16, 17:28 :
Mnie rażą nie pasujące do gry jednostki np. naga nie pasuje do fortecy, pegaz może bardziej, ale jednostka z mitologji a nie fantasty, troglodyci s palca wyssani itp. Hektor - 2011-01-16, 17:30 :
Kamilio napisał/a:
No fakt odbierają ciutkę szczęścia wrogowi
Słyszałem, że to błąd w opisie. Ktoś z userów mnie poprawił nie pamiętam kto i gdzie. Chodziło o pojedynek między diabłem a aniołem.
To prawda, odbierają 1 szczęścia całej armii przeciwnika.Lowcakur - 2011-01-16, 17:34 :
Olek napisał/a:
naga nie pasuje do fortecy, pegaz może bardziej, ale jednostka z mitologji a nie fantasty, troglodyci s palca wyssani itp
Pierd*lisz.
Troglodyci- Klimatyczna jednostka, podziemni niewolnicy wykorzystywani przez Czarnoksieznikow.
Pegaz- Jednostka z mitologii, tak samo jak: Meduzy, Harpie, Smoki, Gryfy... Czyli wedlug Ciebie 9/10 jednostek jest do bani bo jest z mitologii?
Naga- Pasuje jak najbardziej do Fortecy, bodajze w hinduskiej mitologii byla usposobieniem dobra, ale nie jestem pewien. Tormentor - 2011-01-17, 11:24 :
Mnie denerwuje w Heroes'ach sytuacja gdy poziom życia wroga zasłania jakaś skała albo inne dziadostwo :D