Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najpraktyczniejsza jednostka

Boss18 - 2009-10-04, 16:49
:
Xenofex napisał/a:
inne latające paskudztwa.

co masz na mysli
Xeno - 2009-10-04, 20:31
:
No ogólnie wszystko co lata i jest w miarę tanie,łatwo dostępne jest praktyczne czyli ważki,gryfy,wiwerny,a nawet zjawy są użyteczne. O chimerach nie pisze,bo ma się pod koniec 1 tygodnia dopiero.
Boss18 - 2009-10-04, 20:35
:
troche to ogolne bo np ja zjawy za praktyczne nie uwazam co najwyzej za jedne z najslabszych z poziomu
Malekith - 2009-10-04, 20:36
:
A jeśli by ktoś zaatakował cię 3x hirkiem, który ma 7x1 zjawę i potem dobił mainem, gdy ty jesteś bez many?
Boss18 - 2009-10-04, 20:50
:
no to bylby problem lecz czesto tak Ci sie zdarza??kazdej jednostce mozna tak cos powiedziec bo sie przydaje nawet chlop ktory moze kontre sciagac
Anonymous - 2009-10-05, 11:31
:
To Upiór, a nie Zjawa Malekith :)

Choć na upartego nawet ta regenera Zjawy może się przydać w walce z jakimś powolnym stworem, który nie może ściągać zjaw na hita.
Boss18 - 2009-10-05, 14:15
:
no to prawda alejakos jak sie gra to niestety czesto sie to nie zdarza... a co dopraktycznych jednostekto uwazam jeszcze no napewno Alpy
Skwer - 2009-10-08, 13:51
:
alt napisał/a:

Osłabienie jest dobre, ale nad Rozproszeniem to bym się zastanowił, bo miałem sytuacje, że rzuciłem na przeciwnika np. Klątwę, a Ważki mi ją rozproszyły.


I właśnie dlatego Cytadela słynie z czarów, które wspomagają jednostki np. Błogosławieństwo, Tarcza i Kamienna skóra...

Nie wiem w jakiego heroes graliście, ale ważki zdejmują tylko wspomagacze, rzucone przez oponenta na siebie. Nie ma możliwości, żeby zeszła klątwa w takim przypadku.

w kazdy h3 jakie gralem wazka sciaga czary rzucone na jednostke przez nia atakowana
altaeir - 2009-10-08, 13:56
:
Tak ale jak ty rzucisz powiedzmy slowa na przeciwnika, on na siebie założy blessa, to ściągnie tylko blessa. sprawa o tyle fajna, że jak przeciwnik ma antymagię na mistrzu i zaczyna ją na siebie zakładać szykując np. armageddon, magią nic nie zdziałasz, a ważki dadzą radę.
Skwer - 2009-10-08, 13:59
:
no nie wiem wazki maja odwrocenie czrow a czar jest opisany:
sciaga wszystkie czary z wybranej jednostki a na mistrzu ze wszystkich
altaeir - 2009-10-08, 14:02
:
Włącz grę i sprawdź, proste. Ja się mogę założyć.
Boss18 - 2009-10-08, 20:55
:
i wazki bardzo sie spisuja do bloku strzelcow jak juz mowilem gdyz w wiekszosci bohater jest napakowany w deffa dlatego ni gina tak szybko a wrecz gina bardzo powoli ( czesto wydaje sie to bardzo dziwne)
Gandalf - 2009-10-09, 15:48
:
Boss18 napisał/a:
ni gina
Po raz kolejny proszę Cię - postaraj się pisać poprawnie! A co do ważek, rzeczywiście są bardzo przydatne, dzięki ich speedowi często możemy pierwsi rzucić czar/poczekać, aż zrobi to przeciwnik i skontrować jego zaklęcie, co nieraz decyduje o wyniku całej bitwy. Poza blokowaniem strzelców, o którym wspomniałeś, bardzo przydają się na początku, gdy neutrale lubią za nimi ganiać, co pozwala na wygrywanie walk bez strat, chociaż trzeba uważać na morala (niestety, na początku nie można w 100% polegać na defie władcy bestii). Inna sprawa, że do ulepszenia siedliska potrzeba siarki i rtęci, a ponadto pod dowództwem innego boha ważki już tak nie wymiatają. Poza tym na początku rozgrywki trzeba umiejętnie nimi manewrować, aby nie ponieść strat, gdyż mają małą wytrzymałość (później już płatnerstwo i duża obrona załatwia sprawę).
Akolita - 2009-10-13, 19:22
:
Możecie pisać co chcecie ale jedną z praktyczniejszych jednostek są drzewce/enty
mimo tego że są bardzo powolne...
Amitamaru - 2009-10-13, 19:45
:
Drzewiec to typowo obronna jednostka. Świetnie nadaje się do zasłania Elfów albo zasłonienia dziury w murze, bo ma dużo hp i defa, ale ja i tak wole inne jednostki np. up. Nimfy czy Gremliny.