Akademia Wojny - forum

Jednostki - Kryjówka złodziei

altaeir - 2009-08-15, 19:27
:
I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.
black wolf - 2009-08-15, 20:05
:
To ja już niewiem czy wybierać siłę istot po kryjówce złodziei czy normalnie chce już tylko na to pytanie odpowiedź bo jednak do tego niedojdziemy nigdy tak chcieli twórcy gry i tyle:(. I jak będe miał się wzorować normalnymi testami to bardzo proszę o odpowiedź jak te testy robić :->
Malekith - 2009-08-15, 21:08
:
To co pokazuje kryjówka złodziei to głupoty i praktycznie nic nie mówią o jednostkach. Np. Co z tego, że demon będzie gdzieś pod koniec 4 lvl, jak jest go w ch i kładzie all na hit.
black wolf - 2009-08-15, 21:40
:
Dzięki :-) Malekith ale teraz jak robić testy sprawdzające siłe istot.
Malekith - 2009-08-15, 21:59
:
Testy nigdy nie pokażą całej prawdy, ale najbliższe warunkom prawdziwej bitwy są takie:
-armia z określonego tygodnia - z tym, że należy pamiętać, że np. twierdza w 2 tygu nie ma 6 cycków, albo że tower 3 tytany. Śledzimy normalną rozbudowę, aż do tygodnia z którego symulujemy bitwę. Należy też pamiętać o szkieletach z nekromancji i sfarmionych demonach.
-najlepsze bohy z rodzimego miasta po obu stronach z odpowiednimi skillami i statami.
-osiągalne na dany tyg czary. Np. w 3 tygu twierdza powinna mieć mass haste.
-grasz w hot seat danymi armiami i kilka razy powtarzasz walkę, stosują różne taktyki.
Niektóre zamki mają różne warianty rozbudowy. Np. twierdza może robić w 3 tygu up behów, albo cycki w 2. Należy też wziąść pod uwagę bogactwo mapy. Np. na bardzo bogatej, zamek ma w 2 tygu 3 archy, a na średnio bogatej 5 koni.
Paweł - 2009-08-15, 22:22
:
Tylko, że to już będzie porównanie miast, a nie jednostek. :-) Każdy dobry gracz, który zna się na grze, umie ocenić w trakcje gry, którą jednostkę na co stać, nie trzeba robić żadnych testów, bo one nie są obiektywne. ;-)
ProXy - 2009-08-16, 14:36
:
altaeir napisał/a:
I tu się mylisz. Gdybyś otworzył to excelem, zobaczyłbyś, że 950 to koszt jednoroga bitewnego, a 1806 to rzeczywiście wartość Al Value zwykłego roga. Fight Value Goga wynosi 145.

Faktycznie, zwracam honor, ale w notatniku jest strasznie nieczytelne, a w exela się nie bawiłem, tak czy siak dzięki, bo mi się przyda.
Sauron - 2010-01-08, 15:08
:
Wypowiem się tak.Rozbójnicy to bardzo dobra jednostka która pozwala że "widzimy" armię wroga i znamy nastawienie neutralów,dlatego 9/10.
Leance - 2010-01-08, 15:16
:
Sauron napisał/a:
Wypowiem się tak.Rozbójnicy to bardzo dobra jednostka która pozwala że "widzimy" armię wroga i znamy nastawienie neutralów,dlatego 9/10.


Tu chodzi o miejsce, w którym można dowiedzieć się np. kto ma najsilniejszą armię, albo najwięcej surowców. Ja i tak zazwyczaj w tym miejscu patrzę tylko na 'miasta', 'siła armii' i 'obeliski'.
Sauron - 2010-01-08, 15:19
:
A no to sorry.Ja chłonę okiem wszystko-czasem coś drobnego może się okazać kluczem do sukcesu.
page - 2010-01-08, 15:22
:
Zwłaszcza ta ilość drewna...
S.P. - 2010-01-08, 17:32
:
Bardzo dobry budynek,chociaż trochę tam ludzi okłamują...
Ale czego oczekiwać od złodziei ?
lol772 - 2010-01-11, 19:26
:
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.
Leance - 2010-01-11, 19:31
:
lol772 napisał/a:
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.


'Miasta' i 'Obeliski' te się przydaje. Dzięki temu wiem, czego moge się spodziewać po sile armii wroga i jego zapędach do gralla.
Akolita - 2010-01-24, 20:26
:
lol772 napisał/a:
Jeśli korzystać to tylko z siły armii, bardzo przydatna jest też najlepsza jednostka.

dla mnie ważna jest jednostka i jakie dany boh zgromadził doświadczenie czyli pkt ataku , obrony, wiedza no i moc. Dzięki temu wiem, że np.najl. jednostką jest ifryt i że ma on 23 pkt ataku 7 obrony itp. :roll: