Akademia Wojny - forum

Mapy i Kampanie - Mapa do gry 2vs2

lady - 2009-07-28, 23:34
: Temat postu: Mapa do gry 2vs2
Moja mapka do gry tylko w systemie 2 na 2.
Malekith - 2009-07-29, 11:46
:
Wygląda nawet nieźle. Ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce. Może nawet zagram z tobą (ja+komp vs ty+komp) w to i napiszę coś więcej...
altaeir - 2009-07-29, 12:25
:
było by spoko ale z tego co widzę potwory sa kiepskie i mozna je wszystkie dojechać w 1 tyg...Strażnika hełmu +6all i puszki mozna pojechać każdym miastem w 1 tyg.Czyli spotkanie albo 1 tydz albo 2,gdy przeciwnik się kisi.Najlepsza opcja na ta mapkę - tower + aine i main z karczmy.Takie jest moje zdanie.
lady - 2009-07-29, 12:39
:
zawsze mozna zmienic sile potworow piszcie co trzeba zmienic to zmienie. A mapke mozna pograc 2 na 2 czy ktos jest chetny na taka gre?
altaeir - 2009-07-29, 13:05
:
Ja jestem chętny tylko jest inna opcja gry i nie wiem jak zagrać.Ciekawe jak by ię zagrało w podobny sposób jak grał Malekith na DW. :-P Grindan,nachapać się na pustyni,miałem trochę dalej księgę ognia i puszeczkę pilnowaną przez hydranty.Grindan by to zrobił w 1 tyg.Ale jest opcja jak na Longu czyli jednostki 7lvl Hmm.W sumie pustynia jest wspólna czyli jesli zabierze się wsyzstko w 1 tyg,to przeciwnik tylko na wojo bedzie mógł liczyć hehehe Trzeba by spróbować,ja jestem chętny do gry ale 4fun.
lady - 2009-07-29, 13:20
:
Zauwazcie ze na tej mapie jest co wybierac pierwsze to albo isc na pustynie na powierzchnie i zdobyc drugi zamek to trwa (2dni) i czyscic pustynie z zasobow albo isc od razu do podziemi na piach albo pustynie a tam puchy i arty 3 i 4 poziomu.
Wydaje mi sie ze trzeba bedzie zmienic sile potworow na silniejsze zeby owy piach i pustynie w podziemiach nie byly takie latwe do zdobycia powiedzmy drugi tydzien mozna sie tam wybrac a pierwszy tydzien czyscic zasoby i arty na powierzchni. Co o tym myslicie?
altaeir - 2009-07-29, 13:44
:
Ogólnie jest to srednio zbalansowane bo równie dobrze mozna trafić na jakiegoś badziewnego straznika albo na dobrego.Dla mnie grupa minosa i grupa ziemniaka to nie to samo :) Grindan się nie nadaje ,chyba że do otwarcia przejść,puszek i artów dla sojusznika,bo teraz wygenerowało sporo strzelców i z cycami to tylko magiczna strzała za chyba 120 obrazeń mnie uratowała.
lady - 2009-07-31, 19:48
:
oto przerobiona wersja tej mapy.
Majer - 2009-08-04, 10:40
:
CZekamy na jeszcze nowsze ulepszenie.
lady - 2009-08-04, 14:39
:
oto ulepszona wersja tej mapy. Dodany zostal czarny rynek, oltarz ofiarny, tawerna, potwory sie nie przylaczaja , guard 7lvl co stoi w przejsciu do przeciwnika nigdy nie ucieknie, chatka czarownicy z losowa magia, wiecej bankow no i chyba to wszystko.
Malekith - 2009-08-04, 15:46
:
A może byś dodał siedliska neutralnych (chodzi o te rdzawe, czarodziejskie, błękitne, kryształowe) smoków na mapie? I parę puch z surką do ich wykupu. Myślę, że uatrakcyjniły by mapę. Taki akcent z frozen dragons :)
lady - 2009-08-05, 00:22
:
Juz wiecej tej mapy nie ulepszam wszystko co mialo zostac ulepszone zostalo ulepszone. Wszelkie propozycje do dalszego rozwoju moich map prosze pisac ja w wolnym czasie zrobie jakas mapke.
yarzapp - 2011-01-17, 02:13
:
Za tydzień będziemy z kumplem grać 2vs2 o kratę browarów ze znajomymi z pracy, ta mapka wydaje się być nawet fajna. Zna ktoś jakieś podobne? Może większy rozmiar...

A może jest jakiś fajny template do gry 2vs2 na rozmiarze L+U lub XL?
Tiamath - 2011-01-17, 12:21
:
Jebus XL
8mm6 XL+u i każdy pokrewny templ eventualnie tutaj poszukaj http://www.toheroes.com/h3maps/maps.html
yarzapp - 2011-01-17, 13:17
:
Dzięki za linka, bardzo duży wybór map do gry 2vs2.

Co do jebusa, to wiem, że jest dobry do gry 2vs2, ale nie mieliby szans i pewnie w pojedynkę bym sobie z nimi poradził, dlatego fix może być ciekawszy.