Akademia Wojny - forum

Multiplayer - Random Map Templates

RipperAkkarin - 2018-01-21, 10:10
:
Dzień dobry wszystkim.
Mam pytanie - jak zapisać poprawnie plik do template?
(sprawdzałem wcześniejsze odpowiedzi w temacie, ale albo jestem takim laikiem, albo mi po prostu nie działa ;p )
Chciałbym trochę zmodyfikować jebussa i coś mi nie idzie (jak dane zmienić to luz, ale zapis już niezbyt)
PS: działam przy użyciu Libre Office Calc
Ravciozo - 2018-01-21, 12:37
:
Też mi się alfabet przełącza przy konwersji .cośtam (z libre calca/excela) na .txt. Olej takie tworzenie templi i użyj edytora z HotA, jest dużo wygodniej, więcej możliwości i unikniesz problemu konwersji ;)
RipperAkkarin - 2018-01-21, 13:20
:
Jaki to jest program i jak się go używa?
Czy chodzi Ci o zwykły edytor map?

Edit: Już widzę w hota 1.5.1
Z tym, że część templi przy aktualizacji przestało działać :/

Edit2: Już to sam naprawiłem xD (przerzucić templates do innego folderu)
Ravciozo - 2018-01-21, 17:45
:
No i git :)
seku - 2018-02-06, 08:32
:
cześć

hrabo mam takie pytanie jako że z pod twojego exela wyszedł Balance 2.0

jak pewnie wiecie gram praktycznie tylko na nim.

chodzi o zasady spotykam się z opinia że gramy na zasadach MP. a wielokrotnie ludzie nie wiedza o czym piszą i co się w tym zawiera.

np. kwestia poziomu trudności staram się grać na 160% aż tu nagle na MP ustawiają 130%
jak dla mnie zaczyna to przypominać JC i przeciwnicy kupują w 1 dniu 7 bohaterów ale na Balance 2.0 nie ma co zbierać aż tyle.

co jak co 160% daje powiedzmy wyrównany start dla większości zamków. ale 130% to trochę przesada...

wiec pytam się autora co sądzi i jak on uważa na ile powinno się grać jego template jakie było założenie

dzięki
hrabo - 2018-02-07, 18:31
:
Balance i PC2 zawsze grało się na 130%, tak się przyjęło. Wynikało to z sytuacji, gdy jakiś zamek koniecznie potrzebował pewnej ilości jakiegoś surowca na niezbędny budynek. Wprawdzie rebalans w HotA w większości wypadków zlikwidował te problemy, nie mniej tak się po prostu "od zawsze" gra. Dlatego nie ma co się dziwić, że zasady MP określają w tym wypadku poziom trudności na 130%:)
Ravciozo - 2018-02-08, 19:05
:
Hrabo, wrzucałeś już tutaj, na AW, swoje temple?
Xeno - 2018-02-08, 21:47
:
Pokaż światu swoje cuda.
Ravciozo - 2018-02-09, 20:27
:
Ciebie i kumpli jest piątka? Chcielibyście zagrać w H3, ale nie macie przez to jak?
Przedstawiam templ do gry 3 vs. 2:
Wersje:
- zwykła (3 graczy jest raczej lepszych od 2) [jej graf jest załączony]
- wersja z boostem dla grupy dwuosobowej (tam już szanse powinny być wyrównane).
Możliwe rozmiary:
- XL-U
- L+U
- XL+U
Zapraszam do testów, jestem otwarty na zmiany! ;)
https://megawrzuta.pl/download/939d15f2a29a20a
hrabo - 2018-02-10, 12:02
:
Nie wrzucałem, przypomniałeś mi, że miałem wrócić do tematu:P

[ Dodano: 2018-02-13, 20:32 ]
Balance 2.0, PC2 dla HotA w dwóch wersjach (klasycznie z nekro i fortecą w bocznych strefach i ze wszystkimi zamkami), Pal Mniej i Pal Mniej 3p FFA, Jak będzie coś nowego, to dorzucę.
zrealowanydawid - 2019-11-27, 09:33
:
Siema, możecie mi wytłumaczyć jak sobie zrobić edycje szablonu?
Korzystam oczywiście z RMG Template Editor.
Konkretniechodzi mi o h3dm1, mam z tym problem. Klikam Template pack -> Settings i chce zmienić liste zbanowanych bohaterów. Niestety po zbanowaniu tych co bym chciał mapa sie buguje. Nie ma portali. Zauważyłem, że nawet gdy nie dodaje nowych bohaterów , ba nawet nic nie zmieniam tylko zapisuje mapę bez zmian jest to samo, czyli kasuje portale. Podejrzewam, że edytor jest niedopracowany i przed zapisaniem trzeba coś w nim ustawić, gdyż podczac nadpisania pliku zapewne nie wczytuje poprawnie danych o połączeniach miedzy strefami, a jak to zrobić to niestety nie wiem. Jak się to robi?
Xeno - 2019-12-01, 12:40
:
Edytor nie jest przystosowany do mirrorów. Odpalając templa w nim prowadzisz do jego zbugowania.
zrealowanydawid - 2019-12-03, 19:50
:
Xeno napisał/a:
Edytor nie jest przystosowany do mirrorów. Odpalając templa w nim prowadzisz do jego zbugowania.


Czyli pewnie trzeba dokleić odpowiedni kawałeczek kodu w odpowiednie miejsce do .rmg? Ktoś wie gdzie?
ZeR3F - 2020-11-03, 01:31
: Temat postu: Crash
Kiedy próbuje oddac regułę obiektu dostaje crasha
this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way
VC
Nie wiem co z tym zrobić instalowałem jakies wersje i też nic nie pomogło
ZeR3F - 2020-11-23, 01:35
:
Nie zabawne
Kiedy próbuje oddac regułę obiektu dostaje crasha
this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way
VC
Nie wiem co z tym zrobić instalowałem jakies wersje i też nic nie pomogło