Akademia Wojny - forum

Multiplayer - Random Map Templates

Malekith - 2009-06-24, 19:43
: Temat postu: Random Map Templates
Już mam dość wysyłania maili więc zakładam topic o templach.
Można tu pogadać o templach i podzielić się własną twórczością :)
Gdyby ktoś przypadkiem nie wiedział co to jest templ i z czym to się je, to piszę:
Template - szablon do generowania map losowych. Plik w postaci tekstowej, o nazwie rmg wklejamy do katalogu \Data.

Balance PC2 2vs2 - najlepiej L,XL; można podziemia
Balance PC2 1vs1vs1 - najlepiej L, XL; można podziemia.
Frozen Dragons SP edition - templ do gry z kompem - aby uczynić grę wymagającą, należy pod każdym zamkiem głównym kompa dać ze 3 kupki złota po 9999999; zdarzenie czasowe, które daje kompkom 1 dnia po 99999 każdej surki; zdarzenie dające exp diplo (ustawić w taki sposób, żeby komp nie mógł wyjsć ze zamku nie wchodząc na zdarzenie) z odznaczonymi opcjami "Usuń po pierwszej wizycie" i "Gracz 1". TYLKO XL+U, 8 graczy
Blockbuster przeróbka - na maxa napakowany blockbuster :) TYLKO XL+U, 2 graczy
Majer - 2009-06-24, 19:47
:
Podkeił admin a nie mod :)

Fajnie że tak napracowałeś się. Jak nie będe miał z kim grać to tego Special Frozena obczaje.

[ Dodano: 2009-06-25, 10:35 ]
Wszystkie temple chodzą ale ten Frozen Dragon nie chce mi mapy zrobić. Co jest nie tak ?
Malekith - 2009-06-26, 12:46
:
Czy dałeś takie ustawienia?
XL
Podziemia - tak
Woda - brak
Gracze ludzcy -1
Gracze komputerowi - 7
Inaczej nie zadziała

I najlepiej grać bez pliku objects.txt - wywala siedliska, czyli to co najlepsze w tym templu :)
Majer - 2009-06-26, 16:14
:
Właśnie wszystko tak dawałem i nie chcioło stworzyć mapy.
Malekith - 2009-06-26, 16:24
:
Na 100% dałeś takie ustawienia jak na obrazku? Mi to chodzi.

[ Dodano: 2009-06-26, 16:27 ]
Obrazek trochę dziwnie wygląda, ale chyba rozczytasz...
Majer - 2009-06-26, 17:50
:
00A nie fakt dałem inaczej. koeljno 1,7,00, brak,silni
Malekith - 2009-06-26, 23:59
:
Nowy templ :)
Long Run - 2 graczy, Na M osłabione guardy i lekko odchudzona z kopalń mapa. M najlepiej grać z podziemiem i słabymi/średnimi guardami. L zalecana ze średnimi guardami; można podziemia. XL to już jak kto chce :)

Budowa:

1-2-3-4-5-4-3-2-1
lady - 2009-06-29, 13:54
:
ja stworzylem tak jak na obrazku u Malekitha ale nie dziala;/ "zle ustawienie mapy"
Malekith - 2009-06-30, 11:37
:
Rozwiązane na gg :)
Gdyby ktoś miał problem z templami to pisać na 7248712.

EDIT

Long Run v1.1
Zmiany 1.0->1.1
-zwiększony balans,
-większe strefy,
-dodatkowo powiększone strefy 3 i 4,
-mapa bogatsza w arty, puchy i kasę,
-strefy, które losują się w podziemiu zostały zbalansowane względem tych na powierzchni (np. często 1 gracz dostawał 3 i 4 strefę na powierzchni, a drugi w podziemiu, przez co drugi gracz miał znacznie mniej dobrych artów i puch),
-więcej utopii i częściej sie losują.
Xeno - 2009-06-30, 11:46
:
I wersja lepsza jest od tej poprawionej
Malekith - 2009-06-30, 11:52
:
Mapa jest trochę bardziej wyrównana...
Gdybyś dobrze rozegrał mapę z Majerem to masz 100% map win, przez wypas arty, przy ich braku u przeciwnika. Nekro zawsze jest bogate teraz. Na pewno ta wersja jest bardziej zbalansowana, a czy lepsza/gorsza zależy od gustu :P
Xeno - 2009-06-30, 12:00
:
Majer gre wczoraj poddał,bo armie całą wtopił.
Malekith - 2009-06-30, 12:03
:
Pomijając to - policz sobie arty 4 lvl po twojej stronie i stronie Majera... Nie wspomnę o utopii...
Majer - 2009-06-30, 12:08
:
Wtopiłem fakt. Jednak trzeba grać na słabych przeciwników. Miałem takiego buga że w 4 dniu miałem dostęp do 2 i 4 strefy a w 4 strefie wdupiłem na 40 mantykorach jakoś się przeliczyłem heh wytrzymałe są penery.
Malekith - 2009-06-30, 12:26
:
Tam był bug mapy, i dopadłeś 4 strefę Xenia, która była nieźle napakowana :)
Obczaj sobie v1.1