Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najsłabsza jednostka 2. poziomu

altaeir - 2009-06-01, 19:07
:
Nie bardzo gitara :-) Ważkami i wiwernami można zablokować spokojnie kusze i kapłanów,a same halabardy z krzyżowcami nie dadzą rady.Zmasowany atak powiadasz...A próbowałeś tego w praktyce?Tazar + Hydra = Tank.Cytka musi przeczekać ostrzał żeby twoi kapłani i kusze strzelały ze złamanej strzały,potem mass haste i do przodu.Możemy sprawdzić twoją teorię na arenie,Skwer.Wystarczy że zechcesz.Ja wezmę Tazara i cytadelę,a ty zamek i jakiegoś boha.Liczę na ustosunkowanie się do propozycji. ;-)
Skwer - 2009-06-01, 19:12
:
z miłą chęcią ale ja w arenke jeszcze nie gralem i czuje ze przezsamo to baty dostane :/
altaeir - 2009-06-01, 19:15
:
No to ktokolwiek mający to samo zdanie jak Skwer.Bo nic nie zastąpi praktyki.
Paweł - 2009-06-01, 19:32
:
Magog

Atak: 7

Obrona: 4

Obrażenia: 2-4

Wytrzymałość: 13

Szybkość: 6

Przyrost: 8/16/24

Koszt: 175 złota

Zdolności: Atak ognistymi kulami

Reptilion

Atak: 5

Obrona: 7

Obrażenia: 2-3

Wytrzymałość: 12

Szybkość: 5

Przyrost: 8/16/24

Koszt: 130 złota

Nie widzę tu żadnej dominacji Jaszczura nad Magogiem. W silę wypadają idealnie tak samo. Jedyna wada Magoga to to, że jest droższy. Możemy dodać do tego, że Magog ma umiejętność, która może spowodować to, że Magog będzie bił w np, trzy jednostki, a to może być przydatne, ponieważ zahaczenie strzelca i jednostek, które go bronią może być niezłym mykiem. Oczywiście to było tylko porównanie dwóch jednostek, które w dalszych etapach i tak wypadają z gry, ponieważ nie przetrzymają szturmu jednostek strzelających i wież strzelniczych.
altaeir - 2009-06-01, 19:41
:
Magogów nie ma,są tylko gogi.I to tylko przez 2 tygodnie gry.
Nikt nie bedzie obstawiał się w zwartym szyku gdy przeciwnik będzie miał magogi,więc ta zdolność sie nie przyda.Zresztą jak pisałem w wyrównanych armiach nie ma co obstawiać reptów bo ich skuteczność nie jest zbyt duża,tylko isć do przodu.
Co do tematu zombi jest najgorszy,a pozostałe jednostki mają inne przeznczenie więc trudno powiedzieć czy są bardzo nie przydatne.Gogów nie ma w 3tygodniu,Krasnale przydatne dopiero w FB,gdy elfy mają przewagę bo bez haste minie sporo czasu zanim sie dowloką.Kusze przydatne,ale jest ich mało i łatwe do wykruszenia i zablokowania.Gargulcami mozna blokowac w krypcie w przypadku gdy wchodzimy tam bez dżinów.Harpie są upierdliwe,przez szybkośc i brak kontry.Wilczki mają super offa,ale też mały bład i łatwo się wykruszają.
Inne jednostki cieżko jest mi sklasyfikować.
Malekith - 2009-06-01, 19:46
:
Reptilion

Atak: 6

Obrona: 8

Obrażenia: 2-5

Wytrzymałość: 15

Szybkość: 5

Przyrost: 9/18/27

Koszt: 140 złota

To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Przy tych statach z wystanem stanowią ogromną siłę, która kładzie elfy i innych strzelaków.
Paweł - 2009-06-01, 19:55
:
Malekith napisał/a:
To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Spodziewałem się, że ktoś o tym napiszę, ale niewiele mnie to obchodzi, ponieważ w moich Herosach MA on 12 HP, a nie 15, no i w lidze, tak że nie gram. :-)
Malekith - 2009-06-01, 19:59
:
Po prostu masz starszą wersję h3 :P
Paweł - 2009-06-01, 20:03
:
Malekith napisał/a:
Po prostu masz starszą wersję h3 :P

Spoko... Słyszałem, że w tej łatce zostali ulepszeni wszyscy strzelcy, którzy są jedyni w swoim mieście ( nawet napisał to ktoś kiedyś na forum), czy to prawda, profesorku? ;-)
Malekith - 2009-06-01, 20:10
:
To źle słyszałeś :-)
Cena archa zwiększona o 3 klejnoty (anioła o 1). Cerbery nie mają już gorszego dmg niż nieulepszona wersja. Lizardy i ważki przypakowane. W lochu też coś chyba było, ale już nie pamiętam. Przyrost feniksów obniżono na 1 (z fortem).
Skwer - 2009-06-02, 12:51
:
Malekith napisał/a:
Reptilion

Atak: 6

Obrona: 8

Obrażenia: 2-5

Wytrzymałość: 15

Szybkość: 5

Przyrost: 9/18/27

Koszt: 140 złota

To są staty lizarda po patchu 4.0, który wyszedł na całym świecie, tylko nie w Polsce (nie wiadomo dlaczego). Pliki ligowe naprawiają to.

Przy tych statach z wystanem stanowią ogromną siłę, która kładzie elfy i innych strzelaków.

no właśnie - jak nie wyszedł to na razie nie ma o czym gadać, choć swoją drogą uważam że to może być ciekawy patch... ale sądzę, że niepotrzebnie wzmacniają inne jednostki, w podst wersji gry chodziło moim zdaniem o to, że inne miasta są słabsze albo lepsze, jak by wszystko chcieli wyrównać to mogli zrobić jedno miasto
altaeir - 2009-06-02, 15:19
:
Ten patch nie wyszedł w Polsce i nie wyjdzie,wiec nie ma co czekać na niego.Dlatego w dyskusji powinien być on uznawany.
Azure Dragon - 2010-01-21, 16:59
:
Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd
Leance - 2010-01-21, 17:06
:
Azure Dragon napisał/a:
Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd

Bo to trzeba UMIEĆ grać twierdzą. Do takich sytuacji służą pojedyńcze gobliny, które zdejmują kontrę, a wtedy wilczek kosi wszystko jak trzeba.
The Shadow - 2010-01-21, 18:38
:
Leance napisał/a:
a wtedy wilczek kosi wszystko jak trzeba.

Dopóki nie trafimy na takie, np. Gryfy Królewskie ;]

Azure Dragon napisał/a:
Jakoś nikt nie zauważa wilczków bo 10 HP na 2lvl to wstyd

Jak ktoś wyskakuje wilkami na środek boju, to wilczków nie doceni...