Akademia Wojny - forum

Jednostki - Najsłabsza jednostka 2. poziomu

Paweł - 2009-05-31, 21:35
:
Nie no, tym to mnie nie przekonasz. Bohaterowie pakują w obronę, on ma więcej obrony niż ataku, co przemawia za tym, że nadaje się do strzelania chyba tylko w muchy. I nie dodawaj żadnych czarów do jakiejś jednostki i nie mów, że jest taka dobra, ponieważ Elfowi też można dać błogosławieństwo. W bastionie na Elfie trzeba polegać, a w Cytadeli na jaszczurce można, chociaż nic wielkiego to nie przyniesie.
Xeno - 2009-05-31, 21:44
:
zagraj na pc2M i sie przekonasz co robią jaszczury
The Shadow - 2009-06-01, 00:01
:
Xenofex napisał/a:
Replikon daje duże możliwości ich przyrost i Wystan.Haste + błogosławieństwo

Albo błyskawica i po miesięcznym przyroście ;-)
Paweł, w sumie masz racje. Nie wiem jak inni ale czasem gram tylko po to by popatrzeć na jednostki, jak fajnie się biją, a nie po to by rozwalić kolesia. Magog w bezpośrednim starciu pokonałby chyba Replitona. W sumie jeden bat, 2levelowiec, jedyny strzelec.
Xeno - 2009-06-01, 15:40
:
Magog replikona? :lol:
Malekith - 2009-06-01, 15:46
:
Pójdą na hita od demonów :D
Xeno - 2009-06-01, 15:54
:
Od twoich sfarmowanych demonów to wszystko idzie na hita.
altaeir - 2009-06-01, 16:42
:
O ile zdążysz sfarmić te demony :) Fajna sprawa by była z infernem,gdyby było można przyłączać neutralne jedostki... A na arenach gdy nie ma tylku demonów i armie są równe cyta robi jak chce inferno.Tylko mięso ratuje inferno ;-)
Xeno - 2009-06-01, 16:43
:
Dobry mag z Bastionu robi Tazara i cyte jak chce na arence
Malekith - 2009-06-01, 16:49
:
Chyba na odwrót :P
Xeno - 2009-06-01, 16:57
:
Nie,ja zrobiłem tazara na szaro.Slow,oślepienie i łancuch cały czas.
Malekith - 2009-06-01, 17:14
:
Jakby miał mass haste, albo płaszczyk blokujący czary 3-5 lvl to byś sobie mógł :)
altaeir - 2009-06-01, 18:02
:
Xeno mylisz się.Na ostatniej arenie zabiłem z 1k żywiołaków wody zanim padłem z Masterangello(patrząc że najpierw Tazar zajął się normalnym wojem).Haste nie miałem tylko slow.
Skwer - 2009-06-01, 18:38
:
ja jak dam na kuszników błogosławieństwo? może mniejsze obrażenia ale podwójny strzał robi swoje a czy dobry jest większy def niż atak u strzelców? i tak mało obrywają jak ich zasłaniasz a strzelają z 5 razy tyle co obrywają więc atak jest znacznie lepszy u strzelców niż def
altaeir - 2009-06-01, 18:52
:
Heh,tylko pomyśl czy jednostki zamku są lepsze w obronie czy ataku.Zastawiając kusze musisz się bronić,a czempioni,krzyżowcy nie są do tego przystosowani.Czemp ma większe obrażenia gdy przebędzie kilka pól wiec obrona jest głupia,krzyżowcy są po to żeby swoim"jebnięciem" zniszczyły wroga,z którego trzeba zdjąć kontrę bo inaczej nie są tak efektywni.Cytka mysi wyjść do przodu,a zamek gdy będzie stał w miejscu pogarsza swoją sytuację.Nie mówię o RB PC 2,bo to tam zamek musi wyjść,ze względu na speeda ważek,łatwe db cytki itd.Na jakiejś innej mapce,będziesz stał zamkiem i czekał aż fotress dojdzie.po pierwsze nie bedzie ci się opłacało dawać bloka na repty bo nie są one bardzo znaczące,a zrobić to może tylko arch lub gryf.Teraz idąc dalej,repty bez bloku mogą walić ile wlezie bez przeszkód.Ładnie obstawieni kusznicy mają chwilę spokoju,bo pod obrońców wjeżdża czołg czyli Hydra,teraz pomyśl ile jej zajmie wyrąbanie drogi do kuszników...Cała reszta może spokojnie zając się resztą woja,wiesz jak fajnie jest gdy wiwki zdejmą kontrę z archów a po jakimś czasie uderzają gorgony?Jak już mówiłem repty mało znaczą w dużych bitwach,ale na randomie kusze dostają od nich w dupę... Trochę offtop,ale moze mi modzi wybaczą. :-)
Skwer - 2009-06-01, 18:57
:
altaeir napisał/a:
Heh,tylko pomyśl czy jednostki zamku są lepsze w obronie czy ataku.Zastawiając kusze musisz się bronić,a czempioni,krzyżowcy nie są do tego przystosowani.Czemp ma większe obrażenia gdy przebędzie kilka pól wiec obrona jest głupia,krzyżowcy są po to żeby swoim"jebnięciem" zniszczyły wroga,z którego trzeba zdjąć kontrę bo inaczej nie są tak efektywni.Cytka mysi wyjść do przodu,a zamek gdy będzie stał w miejscu pogarsza swoją sytuację

ale zamek ma duże różnice w szybkości jednostek i krzyżowiec z halabardnikiem i tak zostaną z tyłu a jak zamek będzie się trzymał z tyłu to kusznik i kapłan sporo zrobią innym jednostkom zanim podejdą do nich a na kolejkę możesz zasłonić kusznika halabardem i krzyżowcem a póżniej przypuścić zmasowany atak na hydrę i czarami gorhonę niszczyć + strzelcami. reptilon ze swoim atakiem i z tym ze bohowie w cytce ida w defa nic ci praktycznie nie bedzie robil wiec zostawi sie go na koniec i gitara ;)