Liczba neutralnych oddziałów na mapie zwiększa się o 10% co tydzień.
Marzenia wielu fanów właśnie się spełniły. Po 4 latach oczekiwania na nowe miasto, w końcu je otrzymaliśmy, właśnie dzisiaj, jeszcze 6 godzin przed końcem roku. Rok 2024 zapowiada się wspaniale dla hirkowej społeczności.
"Szczęśliwego Nowego Roku! Dziękujemy wszystkim, którzy czekali i wierzyli. Z dumą przedstawiamy Państwu największą aktualizację w historii projektu. Zawiera Fabrykę, nowe, długo oczekiwane miasto, dedykowaną mu kampanię, ogromną ilość grafiki, treści audio i wideo, nową mechanikę gry, niezliczone poprawki, większe i mniejsze ulepszenia i wiele więcej. Miło nam podzielić się z Państwem efektem naszej długiej i ciężkiej pracy. Zaufaj nam: czekaliśmy na ten moment równie niecierpliwie jak Ty. Podróż trwa. Jadame czeka! Aktualizacja dostępna jest tutaj: https://h3hota.com/en/download Co nowego:
Pełny dziennik zmian: https://download.h3hota.com/upd/changelogs/eng.txt "
Promo video: https://www.youtube.com/watch?v=nO9_ueEG7JA
Update - Changelog po polsku:
https://drive.google.com/file/d/1AFsZo97bE6Kcvjng4hMx3aNxBgxq24d6/view
Nareszcie. Gratuluję i dziękuje za ciężka pracę wszystkich ludzi którzy przyczynili się do rozwoju gry którą jeszcze można nazwać grą a nie wyciąganiem pieniędzy na słabych scenariuszach. Heroes III broni się samo od wielu lat bo jest jak Złoty Wiek Polski - nigdy nie zapomniany. Jeszcze raz dziękujemy!
Przyłączam się do podziękowań dla twórców za ciężką pracę.
Po instalacji aktualizacji zniknęły polskie litery. Jak to poprawić?
Musisz poczekać na spolszczenie
Z tej listy zmian intrygujące jest:
[+] Added a mechanism that prohibits powerful dead heroes from coming to the tavern. Powerful heroes can only come if no other heroes are available
Jak rozumieć "powerful"?
A może teraz każdy pokonany bohater będzie się pojawiał w tawernie dopiero gdy nie ma innych?
skasowani/polegli bohaterowie powyżej 5 poziomu lub tacy, którzy posiadają minimum 1 artefakt/scroll, nie pojawią się w tawernie, chyba że zabraknie "czystych" bohaterów
Begrezen, czy Ty zrobiłeś trzecią misję w kampanii Fabryki?
nope
Jeśli ktoś zastanawia się czy zagrać w nową kampanię, to pozwolę sobie na mini recenzję pierwszej połowy kampanii. Pierwsze dwa scenariusze nie zrobiły na mnie wrażenia, ale za to trzeci i w szczególności czwarty jest arcydziełem. W tej kampanii wszystko jest przemyślane, np. jak poziom trudności wpływa na rozgrywkę w prawidłowy sposób, jak zachęcić do eksplorowania i wykonywania zadań. Można zapomnieć o autowalce, bo w przeciwnym wypadku rozgrywka nie potrwa zbyt długo. Nie mamy przewagi statystyk, czy też czarów nad przeciwnikami. W czwartym scenariuszu do przedostatniej walki nie możemy być pewni zwycięstwa , a po wielu godzinach gry jest pewna satysfakcja, że udało się skończyć mapę na najwyższym poziomie trudności. Warto było czekać na ten dodatek, życzę sobie i wszystkim aby mapy na kolejnym mapmakerze stały na tak wysokim poziomie.
Ja zatrzymałem się w 3 mapie kampanii, bo mi fryderick się zepsuł finansami i nie chce mi się powtarzać mapy, żeby zabrać ofensywe z chatki w 2 misji (nie wiem czemu jej nie brałem swoją drogą...). a grając na 200% to w 4 misji bym się trochę męczył z walkami bez offki jak przypuszczam :C
Ja nie miałem łucznictwa, a sądząc po dostępnych artefaktach dających premie do tej umiejętności, to mogło przydać się bardziej niż magia ognia. Jednak strzelec jest tylko jeden przez całą grę i bazuje się na jednostkach walczących wręcz.