Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Bohaterowie
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-13, 21:04   

Trafiła się wyjątkowo paskudna mapa, a poprzez 'kapitol' rozumiem głównie cytkę i zamek. W końcu chciałem mnożyć jeden oddział mass clonem, do tego potrzebuję jednego, dużego przyrostu, a nie każdego rodzaju stworzeń w ilości 1 przyrostu.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Pablosso


Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: 2016-03-14, 23:28   

Cześć, pytanie mam takie :)

Dlaczego ivor nie zawsze na starcie ma 3-6 x 2 elfów? czasem mam 2 elfy, czasem 6 czasem 0 ?

i drugie- nie ten temat, ale zapytam; co oznacza plik który normuje minerały banków? tak po ludzku co zmienia w nich?
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-15, 00:12   

Bohaterowie nie mają stuprocentowej pewności otrzymania wszystkich początkowych stacków wojsk. Polecam ściągnąć nakładkę HoTA (razem z HD mode), tam wybalansowano armie startowe (mniej troglodytów, więcej gnolli etc.), a przy tym masz 100% szans na wszystkie stacki, czyli np Ivor będzie miał zawsze centaury + 2 stacki elfów, a Shakti 3 stacki troglodytów.

Drugie - jeśli dobrze pamiętam, to naprawia surowce otrzymane za banki nag (była siarka zamiast klejnotów)
 
Pablosso


Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: 2016-03-15, 01:31   

To trochę bez sensu.. Bo ivor traci na tym jeżeli dostanie 2 elfy zamiast np 8 na początku. Nie pobieram, żadnych modów , tj dodatków, jedynie HD Mod ;)
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-15, 01:48   

Imo im mniej czynnika losowego na starcie tym lepiej, dlatego 100% na wszystkie stacki w startowej armii i dwell 2 lvlu w zamku mi bardzo odpowiada:P Przemyśl instalację hoty, jest naprawdę profesjonalnie zrobiona, rebalansuje i urozmaica grę.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Pablosso


Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: 2016-03-15, 11:48   

Jasne, że lepiej, ale to powinno być w standardzie, nie lubię modów prawie w żadnej grze po prostu ;)
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-15, 12:09   

Potraktuj to jak trzeci dodatek, zresztą po instalacji masz i tak opcję grania na czystym HD, możesz potestować i olać to jak się nie spodoba:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2016-03-15, 15:32   

ten plik od startowych jednostek to można mieć i na zwykłym H3 Sod? bo przydałby mi się :-P

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-03-15, 15:49   

Mnie za to ciekawi taki wariant: Bierzemy sobie na jakimś Balance M taki dla przykładu nie wiem, zamek i trafiamy w karczmie Eovaciusa... :D

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Pablosso


Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 17
Wysłany: 2016-03-15, 16:08   

Begrezen napisał/a:
ten plik od startowych jednostek to można mieć i na zwykłym H3 Sod? bo przydałby mi się :-P


Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-15, 19:50   

Dago napisał/a:
Mnie za to ciekawi taki wariant: Bierzemy sobie na jakimś Balance M taki dla przykładu nie wiem, zamek i trafiamy w karczmie Eovaciusa... :D


Ragequit

Pablosso napisał/a:
Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?


Nie kombinuj tylko dawaj do sekty hota xD

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-15, 20:13   

Pablosso napisał/a:
Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?


Pewnie się da, ale nie pomogę. Sprawdziłem HcTraits.txt, ArTraits.txt i nie ma tam takich opcji. Obawiam się, że nie dasz rady ustawić tego inaczej niż przez Horn of the Abyss, no chyba, że zajrzysz w kod gry.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2016-03-18, 16:02   

Liczba (ale nie typ) startowych jednostek może być zmieniona w pliku HoTraits.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-18, 21:10   

W paczkce na Mastera AW 2015 tego nie było...

Ale tak na poważnie, on coś wyrównuje? Czy tylko daje możliwość prostszego modowania? Chodzi o to, czy dane w nim zawarte odpowiadają takim ilościom jednostek jak bez niego, bo nie wiem czy próbować ściągać czy nie.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2016-03-20, 11:21   

Coś tam chyba było zmienione, ale nie wiem dokładnie co. Oryginalną wersję możesz wypakować z plików gry ResEditem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 31 z 36
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group