Trafiła się wyjątkowo paskudna mapa, a poprzez 'kapitol' rozumiem głównie cytkę i zamek. W końcu chciałem mnożyć jeden oddział mass clonem, do tego potrzebuję jednego, dużego przyrostu, a nie każdego rodzaju stworzeń w ilości 1 przyrostu.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Bohaterowie nie mają stuprocentowej pewności otrzymania wszystkich początkowych stacków wojsk. Polecam ściągnąć nakładkę HoTA (razem z HD mode), tam wybalansowano armie startowe (mniej troglodytów, więcej gnolli etc.), a przy tym masz 100% szans na wszystkie stacki, czyli np Ivor będzie miał zawsze centaury + 2 stacki elfów, a Shakti 3 stacki troglodytów.
Drugie - jeśli dobrze pamiętam, to naprawia surowce otrzymane za banki nag (była siarka zamiast klejnotów)
To trochę bez sensu.. Bo ivor traci na tym jeżeli dostanie 2 elfy zamiast np 8 na początku. Nie pobieram, żadnych modów , tj dodatków, jedynie HD Mod ;)
Imo im mniej czynnika losowego na starcie tym lepiej, dlatego 100% na wszystkie stacki w startowej armii i dwell 2 lvlu w zamku mi bardzo odpowiada:P Przemyśl instalację hoty, jest naprawdę profesjonalnie zrobiona, rebalansuje i urozmaica grę.
Podbijam, czy da się to jakoś ustawić w zwykłym Sodzie?
Pewnie się da, ale nie pomogę. Sprawdziłem HcTraits.txt, ArTraits.txt i nie ma tam takich opcji. Obawiam się, że nie dasz rady ustawić tego inaczej niż przez Horn of the Abyss, no chyba, że zajrzysz w kod gry.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ale tak na poważnie, on coś wyrównuje? Czy tylko daje możliwość prostszego modowania? Chodzi o to, czy dane w nim zawarte odpowiadają takim ilościom jednostek jak bez niego, bo nie wiem czy próbować ściągać czy nie.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum