Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Bohaterowie
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-04, 16:26   

Z jakiegoś, gdzie sporą rolę odgrywają jednostki niskich poziomów?
Czy o co chodzi?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-03-06, 18:00   

No, jakiegoś, którym taki noob jak ja dałby radę grać nie majac bonusowych troglo od shaka (czyli coś, co ładnie szczela w early) xD. Ot, mój brak skilla w walce bez strzelców w early :D

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-06, 18:19   

Noo, jak policzyć 14 oczu na start (3-4 w każdym bohaterze, w hota jest na to gwarancja) to coś tym już od biedy można zdziałać, wystarczy nie trafić Lorelei w karczmie:P Oczywiście jeśli gra się bez hota to taki plan o kant dupy rozbić.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-06, 19:18   

Albo szybko harpie wiedźmy robimy (nawet można w 1/1/1) i wolnych neutrali (o ile nie zmoralują) nawet jedną można brać. Bardzo przydatna sprawa, choć spore ryzyko.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-06, 20:04   

W sensie jeden większy stack harpii jako dmg dealer, a stackiem z 1 bawić się z neutralem? Średnio to widzę, ale może:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-06, 20:41   

Albo po prostu jeden stack. Popróbuję kiedyś.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2016-03-06, 20:59   

Duży rozrzut dmg ulepszonych harpii, przez co ich obrażenia bez błogosławieństwa potrafią być śmiesznie małe oraz spore zużycie czasu na taką zabawę (przy zastosowaniu zegara szachowego) skutecznie mnie zniechęcają do stosowania takiej taktyki.
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-06, 21:29   

Rozrzut dmga nie ma znaczenia, jeśli mamy ich dużo i musimy na zabicie neutrala przeznaczyć kilka ataków, znaczenie mają tylko obrażenia średnie. Rozrzut jest tu przydatny właśnie ze względu na bless, ale generalnie fakt wracania po ataku ogranicza to zagranie do bardzo niewielu przypadków, fajnie mieć wtedy jakąś długą przeszkodę na polu walki.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-06, 21:54   

Przeszkoda? Pomaga, OK. Ale przy szybkości oddziału 9, możemy i bez niej masakrować z czekania innych o prędkości 3 i 4 (czyli naprawdę sporo jednostek). Z przeszkodą oczywiście nawet wrogów o szybkości 5 czy 6. Zegar szachowy, no tak...ja zawsze używałem zwykłego limitu czasu na turę, a tam bitwy się nie wliczają...
Za to pomyślmy tak: stawiamy upg. harpie w 1/1/2, w 1/1/1 gildię. Jeśli dostaniemy haste albo slow, to przy założeniu, że mamy te (3/3 - moc/magia), możemy bić wrogów o szybkości 5. Jeśli dostaniemy blessa - też można różne ciekawe rzeczy narobić. Neutrale przecież (poza mumiami, czarnuchów i ważek nie wliczam, bo za szybcy) nie zniwelują tego.
I w ten sposób mamy od razu do czyszczenia mapy Shaktiego/Gunnara z troglo i oczkami i kogoś innego z harpiami (albo Shakti z troglo i oczkami, a Gunnar z harpiami)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-06, 22:17   

Tak, ale pamiętajmy tu o całkiem przydatnym upnięciu trogów Shaktiego i już mamy 2 dni rozbudowy miasta w plecy. Ale potestuj i powiedz jak było, a nuż się to okaże grywalne. Generalnie strategia może być sensowna, ale chyba tylko jeżeli od razu znajdziemy coś w rodzaju mnóstwa drzewców/watahy golemów etc.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-12, 23:10   

Zrobiłem test i powiem tak:
Tak jak Eovacius jest dobrym wyborem na mniejsze mapy i jego masowe klonowanie niszczy neutrale bez trudu, tak kokszenie samymi upg. harpiami nie wyszło zbyt dobrze. Najpierw pikinierzy, potem gnolle się trafiły...niby fajnie, ale wystarczy, że jeden oddział zmoraluje i nagle tracimy 3-4 jednostki z 10-15. I od razu siła ognia zmniejszona o 20%. Poza tym, nawet walcząc z ożywieńcami, którzy nie moralują, to nie jest takie różowe. CPU może jest głupi, ale rozstawiać stacki neutrali potrafi i zdarzało się tak, że mając 9 speeda, a trupy 4, nie miałem gdzie się podziać.
Pomysł z harpiami jest 4/10, wypali, jeśli masz +2 albo większe morale. Za to Eovacius,,,na razie gra się nim początek zaprawdę świetnie. Nawet przy biednej mapie. Szybko wbił wiedzę 4 i przy podstawowj inteligencji, którą ma od początku, może rzucić dwa podwójne klony w jednej walce. To 4 stacki z DMGem, czyli praktycznie wygrana.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-13, 13:51   

O, fajnie, że to zrobiłeś:D Eovaciusa na czym konkretnie testowałeś? Balance M? Build order pod piratów?

Co do harpii to niestety tego się spodziewałem. Generalnie zawsze to jakieś doświadczenie, jakbyś trafił ze 2-3 dwelle kiedyś, można wtedy do tego wrócić.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-03-13, 15:47   

Balance M. Szybko budowa upg goplan i piratów, potem pod kapitol i rekrutacja właściwie tylko tych dwóch jednostek.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-03-13, 19:34   

Przeczytałem słowo kapitol i się zdziwiłem czy moje oczy dobrze widzą :D
A harpie i pickowanie Lorelei na start sprawdziłem już z jakieś pół roku temu ale nei wrzuciłem tu tego bo uznałem że zostane wyśmiany, tym bardzeij, że efektów ten pick nie dał żadnych, niestety... Bo fajnei by było, jakby w tej grze więcej cheesy picków działało choć troszkę. Miło śłyszeć że w hota jest o jednego magika więcej sprawujacego sie dobrze na M. Chętnie zagrałbym swoja drogą taką HoTĘ typu Balance M właśnie, jako że jest po sesji już.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2016-03-13, 20:50   

Ou, to bieda musiała być na tej mapie niewąska, w sumie na M moje eko kończy się zwykle na radzie miasta. Też dzisiaj rozegrałem testowo grę Eovaciusem na jakiejś nieco bogatszej niż Balance Lce i w sumie od drugiego tygodnia armią w składzie 3x piratów, 6 nixów i parędziesiąt goplan można czyścić prawie wszystko.

@Dago W sumie zagrałbym jakoś w najbliższym czasie z kimś w miarę ogarniętym. Pewnie dostanę bęcki, ale może się przynajmniej czegoś nauczę:P Balance M brzmi dobrze, nie zajmie połowy dnia.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 30 z 36
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group