Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Forteca (Tower)
Autor Wiadomość
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2017-08-31, 11:57   

Jeżeli od pierwszego dnia zapewnią tobie taką siłę ogniową jak gremy to możesz się spierać :lol:
 
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-31, 12:16   

Xeno napisał/a:
Jeżeli od pierwszego dnia zapewnią tobie taką siłę ogniową jak gremy to możesz się spierać :lol:

Możemy bo reptilioni ją zapewnią i w sod masz ich 2 dnia a w hota masz już zbudowane siedlisko!
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-08-31, 13:18   

Po upgradzie zapewnią, ale bez niego gremliny zdziałają dużo więcej. Także dzień na upgrade i tak idzie:P

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-31, 14:51   

hrabo napisał/a:
Po upgradzie zapewnią, ale bez niego gremliny zdziałają dużo więcej. Także dzień na upgrade i tak idzie:P

Ale to zawsze 2lvl nie pierwszy!
Gremliny- na początku jak są nie ulepszone to nie grają.A jak są ulepszone to troche pograją ale tylko do momentu trafieni na wrogiego herosa który zawsze będzi bił w gremly.
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-08-31, 17:24   

Tylko widzisz. Granie fortecą polega na tym, że pierwszego dnia ulepszasz siedlisko gremlinów, bierzesz drugiego boha z karczmy (który na 99% ma ok. 40 gremów) i przerzucasz main'owi gremliny. I na start masz nawet 90-110 up.gremlinów. To plus koło 9-15 gargulców i czyszczenie mapy to przyjemność.
Wybór bohaterów alchemików jest zerowy. Nela albo nikt inny. Za to w czarodziejach już można przebierać. Solmyr (nie jest taki kiepski za jakiego go uważasz), Cyra (dyplomacja na start plus czar przyspieszenie), ew. Theodorus. Aine jako poboczny (+350 golda i fajna umiejki jak na poboczną) i można grać.
Wojsko nie jest takie tragiczne, tylko trzeba umieć nim grać (wskazana umiejka z łucznictwa (celowo żaden z bohów nie ma jej na start, bo byłby zbyt mocny) plus artefakty do speed'a jednostek).
Dodatkowo jest sprzedawca artefaków. Ścianę wiedzy i bibliotekę można dostawić później (nieulepszeni magowie też obniżają koszty zaklęć).
Nie jest to może najlepsze miasto, ale też nie zgodzę się, że jest najgorsze w całym HoM&M3. Środek stawki ;-)
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-31, 18:43   

heroes3 napisał/a:
Nela albo nikt inny. Za to w czarodziejach już można przebierać. Solmyr (nie jest taki kiepski za jakiego go uważasz), Cyra (dyplomacja na start plus czar przyspieszenie), ew. Theodorus. Aine jako poboczny (+350 golda i fajna umiejki jak na poboczną) i można grać.

Cyra jest ok ale jeśli nie gramy na dyplo to odpada.Solmyr gówno zmarnowany slot+łańcuch który na początku raz rzucimy a potem mamy brak many!Theo...... syf
Aine jest ok ale tylko jeśli w karczmie taki orin lub ktoś na jego miare siedzi.A neela jest bardzo dobra już nauke czarów przeboleje
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-09-01, 13:27   

Syfem, to ja bym nazwał Iona. Tak bardzo potrzebne bonusy dla dżinów, a tak kiepskie umiejki. Thane odrobinę lepszy, bo tylko jeden slot zajęty, ale i tak szału nie ma. Theodorusowi przynajmniej są szanse, że wejdą jakieś lepsze umiejki. A balistyka jest na podobnym poziomie co nauka czarów... jeden lubi, drugi nie ;-)
Co do samej fortecy podpowiem Ci jeszcze jeden pro-tip (o którym duża część grających zapomina). Jak masz wolne sloty w armii, podziel dżiny na 3. 3x możesz rzucić jakiś czar w tej samej turze. Oczywiście ma to wady, w stylu nie można wziąć innego wojska (ale mało kto ciąga za sobą golemy, więc slot się zwalnia), no i jeden dżin szybko padnie jak dostanie po łbie, no ale mimo wszystko warto spróbować ;-)
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2018-01-09, 04:54   

Zacząłem sobie klikać fortecą, widzę tu popularność tego zameczku słabiutka. Jak ktoś już pisze to raczej twierdzi, że to zamek dość słaby lub max średni. A czemu tak ludzie uważają? :DD
Wiadome jest to, że początek forteca ma jeden z lepszych bo gremliny a po zmianach w hota można bez więkzego problemu zbudować tytanów w 1 tyg + zamek, bo to najtańsze siedlisko, i nawet przy gorszej mapie nie jest trudno ich zbudować tego 5 dnia i już elegancko latać i wszystko miotać.
Gigant jest lepszy od beha, i łątwiejszy do zbudowania, a to twierdze ludzie wyżej stawiają :D

DO bohaterów się niektórzy mogą przyczepić, ale ja tam uważam że neela to super boh, jak zacznie się nią grać, mozna zdac sobie sprawe, ze nauka czarów jest spoko i w sumie nie potrzebujemy 8 super slotów w bohaterze, ten zaoszczędza czas. Wiadomo jak by miała logistyke gorzej by nie było ;DD
Jak dla mnie to boh może mieć nawet 2 byle jakie sloty licz sie zeby miec atak obrone madrosc logistyke i 2 magie wedle uznania. No i w fortecy przydaje się takyka, ale to tylko jesli trafi sie w 1/2 tygodniu, chyba, że mamy na widoku artefakt do speeda to lepiej co innego :D

Co do samych jednsotek to niby lvle 1-3 sa dosc slabe do pvp a dżin to lepiej żeby nie był main jednostka z dweellami bo wtedy to już bieda. Ale jak trafimy dweela do nag/tytanow to już wiemy że możemy ta gre wygrać. bo to wg mnie dwie najlepsze jednostki na swoim poziomie, co prawda dopiero ulepszone.
Do fb zawsze warto kupić golemki jak nie nafarmiliśmy jakiś tam jednostek. gargulce raczej bez obaw idą na przemiał.

Minusem miasta jest wg mnie brak zwiększenia przyrostu jakiejś kluczowej jednsotki, no nawet tego golema a nie gargulca i chore koszta nag.
Jednak w hocie teraz zdobili up tytków za 20k, co sprawia ze cały budynek z upem kosztuje 25k, czyli tyle co ten do koscianych smoków, hydr, behow czy feniksow, a tytani sa z nich wg mnie najpraktyczniejsi i skuteczni przeciwko kazdemu. Dodatkowo w 1/4 gier idzie znaleźć luk co daje strzelać jak ktoś przy nas stoi, wtedy tytan jest bez dwoch zdań najlepszą jednsotka w grze.

KOlejny minus to wielkie uzależnienie od wystąpienia magii ziemi, jak sie szybko trafi gra jest latwa, jak nie to robi sie slabo. jak mamy duzo strzelakow w okolicy to znow bez powietrza sobie nie poradzimy skutecznie.

Miasto niby ma wady i nie jest tak uniwersalne jak castle, ale jakoś poczułęm w nim moc i zaczelo mi się nim grać bardzo fajnie.
hota bardzo pomogła fortecy, w podstawce w sumie gra nią nie miała większego sensu ale tu już można podziałać, szkoda tylko w sumie, że do gigantów nie są potrzebni magowie a są potrzebne dżinki pizdeczki :D Może i hociarze chcieli to zrobić, ale pozostał by mankament, bo by nie dalo rady zrobic 7 lvl i castle ;/

Polecam pograć fortecą, bohater only neela chyba że M'ka to można wybierać jeszcze solmyra, choć ja przez solmyra się zniechęciłem do fortecy, niby jest spoko ale w późniejszej fazie przeciwnik raczej też ma czar ofensywny, a staty bohatera są tak gołę, na początku się ciężko farmi bo solmyr ma 0 ataku do 10 lvla zazwyczaj (bazowego) a często łańcucha nie można uzyć z różnych powodów, a magiczna strzałe to i neela może rzucać. SOlmyr to chyba tylko jedynie jako kontra jak ktoś pierwszy picknie tazara, czy innego tankiera na M, nigdy na L +. Pozostali bohaterowie ssą i tyle temacie. Można gadać o jakiś smiesznych bohaterach od dżinów czy nag, czy może torosar co się pojawiał? xDD
Ja rozumiem niektórzy grają pod to, żeby jak najwięcej zrobić skillowo że tankowanie balistą, ale on sie na maina nie nadaje i jak sie nam trafi to mozna balistą się pobawić :D

Neele warto wymienić jak w karczmie trafią się:
top1 orrin, wiadomo jak jeszcze trafimy arty od lucznicta dzieją się dziwne rzeczy, których orrin w castle zaprezentować nie może.
dalsi bohaterowie to logistycy i lepsi płatnerze czyli tazar, mephala. Żadnego craga tu nie opłaca się brać, a w fortecy dużo pakować w defa, bo raczej pierwszego ruchu nie będziemy mieli, ja biorę każdy punkt do wyboru w obronę, chyba, że gramy na maga wtedy atak. zazwyczaj wychodzi tak, że obrony jest z 10/15 pkt więcej niż ataku i to w tym zamku działa, nagi i tytania dzięki olbrzymiej ilości hp i obrony są nie do zdeptania.
 
kr1zis89



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 50
Wysłany: 2018-01-09, 13:22   

Moje ulubione miasto na mapach extreme powyzej 5 miesiecy.
Najwiekszy minus to lipni bohaterowie i az dwie bardzo slabe jednostki (dzin i gargulec) Wolalbym nage troche slabsza na 5th levelu a dzina o statach ifrita na 6th:)
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2018-01-09, 14:20   

zrealowanydawid napisał/a:
Jak ktoś już pisze to raczej twierdzi, że to zamek dość słaby lub max średni. A czemu tak ludzie uważają?

Mnie do tej grupy nie zaliczaj ;-) Ja tam Towera lubię, choć ma dużo wad i nie jest taki prosty do grania jak inne zamki.

zrealowanydawid napisał/a:
Gigant jest lepszy od beha, i łątwiejszy do zbudowania

Zastanawiałbym się. Giganta lubię, ale czy jest lepszy 1na1 od behemotka? No nie jestem taki do końca pewien. :roll:

zrealowanydawid napisał/a:
DO bohaterów się niektórzy mogą przyczepić, ale ja tam uważam że neela to super boh, jak zacznie się nią grać, mozna zdac sobie sprawe, ze nauka czarów jest spoko

Ja się do bohaterów będę czepiał. Tak jak pisałem nieco powyżej:
heroes3 napisał/a:
Wybór bohaterów alchemików jest zerowy. Nela albo nikt inny.

Ale nawet co do tej Neli nie jestem pewien. U main'a wolę cokolwiek innego poza nauką czarów. Może już być nawet balistyka czy atak (który twierdzisz, że jest słabym wyborem w przypadku towera, ale imho i tak lepszym niż nauka czarów dla main'a).

zrealowanydawid napisał/a:
w sumie nie potrzebujemy 8 super slotów w bohaterze

Zgadzam się. Na CPU wystarczy swobodnie 5-6 dobrych umiejek.

zrealowanydawid napisał/a:
KOlejny minus to wielkie uzależnienie od wystąpienia magii ziemi, jak sie szybko trafi gra jest latwa, jak nie to robi sie slabo. jak mamy duzo strzelakow w okolicy to znow bez powietrza sobie nie poradzimy skutecznie.

W sumie to o każdym mieście mógłbyś napisać, że jest uzależnione od magii ziemi. Nie jestem też tak przekonany, że magia powietrza jest tu niezbędna. Brać ją dla dla tarczy powietrza i to przy założeniu, że neutrale to w większości strzelaki. No nie przekonujesz mnie.

zrealowanydawid napisał/a:
Neele warto wymienić jak w karczmie trafią się:
top1 orrin, wiadomo jak jeszcze trafimy arty od lucznicta dzieją się dziwne rzeczy, których orrin w castle zaprezentować nie może.
dalsi bohaterowie to logistycy i lepsi płatnerze czyli tazar, mephala.

Orin tak, Tazara nigdy nie próbowałem. Często podmieniam boha na tego spoza towera, chyba że gram Cyrą.

kr1zis89 napisał/a:
Moje ulubione miasto na mapach extreme powyzej 5 miesiecy.
Najwiekszy minus to lipni bohaterowie i az dwie bardzo slabe jednostki (dzin i gargulec) Wolalbym nage troche slabsza na 5th levelu a dzina o statach ifrita na 6th:)

Wolę nagę ze swoimi statami, a dżina do rzucania czarów, niż to co zaproponowałeś. Chociaż masz rację, gargulce i dżiny są mankamentem fortecy i trzeba się liczyć z tym, że padają. A od 5levelowej jednostki można by oczekiwać jednak więcej, niż tylko rzucenia jakiegoś czaru wspomagającego.
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2018-01-09, 16:56   

heroes3 napisał/a:
A od 5levelowej jednostki można by oczekiwać jednak więcej, niż tylko rzucenia jakiegoś czaru wspomagającego.

I tak lepsze od mnichów są :)
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-01-09, 18:08   

Dżinny to dobra jednostka, wystarczy nią umieć grać ;]
Ziemia i tarcza powietrza?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-09, 19:19   

Tak tylko dziny i mnichy są słabe ,ale w praktyce zawsze są użyteczne nie to co enty czy żywiołaki ziemi ktorych się często pozbywa ze względu na szybkość.
A dżiny dodatkowo na multi możesz zbudowac giganty i bustować je 6 grupami dzinuw na up-ie.
A mnisi jak to mnisi strzelają ,i dodatkowo mają brak ograniczeń w walce wręcz!
 
kr1zis89



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 50
Wysłany: 2018-01-09, 19:47   

Faktycznie.
Mnisi sa mniej uzyteczni od dzinow.
BTW.
Pamietam, ze na plycie pierwszej edycji hiii byl wlasnie dzin i to calkiem na wypasie.
Dostalem od ojca miesiac po premierze.
Niestety mialem cos schrzanione w sytemie i mimo prob andrzejow informatykow z osiedla nie byli wstanie zainstalowac.
Pol roku lazilem do kumpla grac (mialem farta, ze mu takze przypadla do gustu), a w domu nadal czytalem ksiazke z opisem gry i gralem w demo- 2 tygodnie limitu czasu zamkiem vs nekro i lochy.
Dopiero po wymianie procka z amd k6 (chyba) na celerona moglem grac.
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 39
Wysłany: 2018-01-09, 20:36   

heroes3 napisał/a:
Zastanawiałbym się. Giganta lubię, ale czy jest lepszy 1na1 od behemotka? No nie jestem taki do końca pewien.


W sumie racja, instynkt mówił mi, że beszki są strasznie słabe, ale jednak są sporo twardsze i tańsze.
W obrażeniach pewnie jest podobnie. Zależy ile obrony ma cel. Ale na korzyść giganta działa jednak siedlisko za 5k, przez co uważam go ogólnie za super jednostkę. Idealnie współpracuje z nagą na neutrale, ona osłabia a on dobija. Z neela też nieźle tankuje, ale statystyki mówią wszystko. beh jest lepszy i tańszy, aczkolwiek gigant ma jeszcze jeden ruch więcej. Dyskusji o ulepszonych wersjach chyba nie ma sensu rozpatrywać, beszki to jedyne jednostki które są tak tanie i solują każdego 1v1 xD

heroes3 napisał/a:
Ale nawet co do tej Neli nie jestem pewien. U main'a wolę cokolwiek innego poza nauką czarów. Może już być nawet balistyka czy atak (który twierdzisz, że jest słabym wyborem w przypadku towera, ale imho i tak lepszym niż nauka czarów dla main'a).


twierdzę, że atak jako specka boha dla jednsotek fortecy jest słabsza niż łucznictwo, logistyka czy płatnerz. Ale wiadomo, że jako umiejętność drugorzędna jest to najlepsza umiejętność, nawet dla fortecy. WIadomo, w każdej wyrównanej walce przyjdzie tytanowi walić z łapy, naga, dżin golemek + 30% nie mało. Co do nauki czarów, wiesz co grałem niedawno i stanąłem przed wyborem finanse/artyleria, miałem finanse i jakoś to sobie szło, a grę wygrałem bo na 25 lvlu jak się spotkałęm z logistykiem to i tak specka neli daje więcej niż jedna jakakolwiek drugorzędna umiejętność 7/8 wyboru, bo czym byś ją zastąpił? Załóżmy jak miałbym sobie stworzyć bohatera optymalnego dla fortecy dla mojego stylu gry to wybrał bym specke płatnerza lub łucznika w zależności na kogo bym grał ale raczej płatnerz, bo jest uniwersalny i chroni nas przed rushem z haste, który przecież jest podstawową opcją przeciwko fortecy.
Drugorzędne:
logistyka
atak, obrona, lucznictwo
mądrość,2 magie, ja preferuje ziemie i wode w fortecy ale jak nie wejdzie jedna z nich to mozna brac smialo powietrze i też jakoś to będzie, zawsze haste,precyzja,czy to obniżenie obrony może się przydać.
To jest core i to daje 7 slotów. Teraz mozesz wziąć taktykę którą przeciwnik zapewne przeciwko fortecy będzie miał bo zechce rushować, więc się i tak nie załączy. Można wziąć też odporność. Czasem jednak nauke czarów można wykorzystać sytuacyjnie i kupić boha ze wskrzeszeniem, łancuchem, czy modlitwą żeby się czaru nauczyć, nie kupując gildii, co często jest niemozliwe bo chcemy ulepszyć tytanki. Z jakiegoś powodu zwalili bohaterów fortecy, ale z drugiej strony jak by tu wsadzili tazara, czy orrina, to czy jakiś zamek miałby polot do fortecy? Jak by dali klase bohaterów optymalnych dla tych jednostek, np taką jak rycerze, tylko żeby umiejętnością klasową było łucznictwo a nie dowodzenie. DO tego wysoki współczynnik klasowy na magie ziemi, łucznictwo i logistyke. Zobaczcie, najlepszych bohaterów mają miasta które mają teoretycznie słabsze jednostki (cytka/twierdza/bastion), w tych zamkach jest w czym przebierać. A zamki które mają duży potencjał (zamek, inferno, nekro) w jednostkach mają już bohaterów słabszych. Za najlepszych uważam bohaterów od ataku i obrony. Logistycy są spoko, ale cenię ich nieco niżej ww.
I zobaczcie, czym byłaby twierdza jak by miała alchemików ? :D
Albo cytadela? Byli by gorsi niż żywiołaki obecnie w hocie. Bastion może nie ma słabych jednostek, ale ma ciężko zbudować smoki, najtrudniejsza 7-ka, z powodu kryształu. A teraz te lepsze zamki: zamek, ma orrina który jest niezły i nic specjalnego poza nim, można pisać o adelach i valsekach ale i tak orrin wypada najlpiej patrząc perspektywicznie. Jednak nie jest bohaterem z topu. Inferno też nie ma żadnego bohatera, jedynie marius jest senowna, ale to klasa bohatera orrina, niezły ale na pewno nie top. Dalej, nekro, to jest w sumie co innego, ale też lepiej wyszły by te jednostki na tym jak by mieli specjalne atak, lub płatnerz niż specka do nekromancji. Tak to już jest. Taki cove ma lekko lepsze jednsotki niż twierdza to i corkes minimalnie słabszy :D
Im dłużej gram w heroes 3 tym bardziej dochodzę do wniosku geniuszu twórców. Fakt hota sporo zmieniła, i zbalansowała.
Chcąc grać fortecą trzeba brać neele, jak trafi się lepszy można brać.
Nie zgadzam się z niektórymi opinniami, co pojawiały się sporo wcześniej, że lepszy byle jaki suweren, czy demon od alchemika, no na pewno nie od neeli.

Średnie drzewko, średni rozkład, ale to przecież tylko do 10 lvla, każdy potem ma taki sam (mag i wojownik :D) , czyli na rozkładzie tracimy załóżmy do tazara z 6 obrony, a zyskujemy 3 mocy i wiedzy. Czy to źle? Na pewno na początku gry dzięki 2 mocy i wiedzy mamy mane, nauke czarów i książkę, tym zestam jesteśmy w stanie z kapliczki czy od jakiegoś bohatera nauczyć się lodowego pocisku albo błyskawicy i tym walnąć. Gildie magów budować nie będziemy w 1 tyg, więc bez nauki czarów prawdopodobnie żadnego czaru byśmy nie mieli, a tak jest szana na dobry czar.

Stawianie na to, że trafimy pobocznego z nauką czarów nieco zmusza nas do lepszego planowania jego trasy, musi tylko latać do kapliczek i zamków. Nie twierdzę, że jest to jakiś spory problem, ale jakie mamy szanse na trafienie boha z nauką czarów lub trafienie chatki z nauką czarów? Bohaterów jest na oko max 10 na 160 sztuk = 6%? Dodatkowo wróg takich bohaterów sam też chętnie wykupi i nam nie da jeśli będzie miał okazje. Szanse na złapanie tej umiejki z chaty to też pewnie coś koło tego i dodatkowe szanse z lvl upów pobocznych(czarodziej ma 50% zlapie nauke czarów do 10 lvla). Czyli streszczjąc to myślę, że co najwyżej w co drugiej grze mamy takiego gościa co ma nauke czarów na podobcznym, czyli w połowie gier musimy lecieć z buta, co w całkowitym rozrachunku może wynieść nawet 2-3 tury straty.

heroes3 napisał/a:
W sumie to o każdym mieście mógłbyś napisać, że jest uzależnione od magii ziemi. Nie jestem też tak przekonany, że magia powietrza jest tu niezbędna. Brać ją dla dla tarczy powietrza i to przy założeniu, że neutrale to w większości strzelaki. No nie przekonujesz mnie.


Gdzie napisałem tarcza powietrza? :D
Dla przyspieszenia, żeby gargulcem blokować, lub nagą/gigantem bić w pierwszej turze strzelaka xDDD
W fortecy jak masz więcej strzelaków a mniej melaków, to siłą rzeczy ma to większy wpływ niż w miastach z 1/2 strzelakami. Niby można okładać jednsotki jeszcze umiejętnością bez kontry, ale tu forteca ma przecież nage, więc ma 4 free ataki, jaki zamek ma tyle? :D A strzelanie to strzelanie, lepsze niż mele, bo nie trzeba odskakiwać, właśnie jak się ma tego slowa :DD

heroes3 napisał/a:
Orin tak, Tazara nigdy nie próbowałem. Często podmieniam boha na tego spoza towera, chyba że gram Cyrą.
Ale dyplo na hocie strasznie słabo działa, chyba, że mapa jest wielka i możemy spokojnie już wielką armią zbierać te jednostki, myślę co najmniej L + U, ale nie mam doświadczenia w graniu pod dyplo. Nigdy mnie nawet nie kręciło, żeby spróbować.

heroes3 napisał/a:
Zgadzam się. Na CPU wystarczy swobodnie 5-6 dobrych umiejek.

No prosze jaki cwaniak :D
I jeszcze z jednego randoma zrobił 2-3 xD
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 21 z 22
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group