Po Bastionie i Nekropolii jedynym zamkiem, którym chętnie gram jest właśnie Forteca. Miasto od środka wygląda bardzo ładnie i ma najlepszą muzyczkę z tych trzech wymienionych. Niestety jednostki są bardzo drogie w złocie i miewam problemy z wykupowaniem wojska.
Mogę liczyć na jakieś porady? Jestem graczem słabym, ale nie beznadziejnym. Pogrywam na mapach M (bywają eLki), poziom 130% (wiem, większość osób udzielających się tu pogrywa na 200%, więc w ich opinii jestem nadal beznadziejny ). W pierwszym tygodniu wykupuję następujące budowle:
Pod koniec tygodnia, kupuję ulepszenie do Dżinów, biorę dwóch, trochę Golemów i lecę na mocniejsze jednostki, rzucam czary na Gremliny i wystrzeliwuję zagrożenie. W 3 tygodniu staram się wykupić budynek Tytanów, ale od tego momentu już zaczyna się problem z kasą/klejnotami. Musiałbym czekać na Ratusz, ale wtedy nie mam środków na uzupełnianie armii bohaterów, tak więc myślę czy nie lepiej olać Tytanów w 3 tygodniu i zainwestować w Ratusz.
Co do bohaterów to wybieram spośród 4: Fafner, Josephine (ze względu na Mistycyzm, grając Fortecą dużo spamuję magią), Neela i Solmyr (jego wolę jako drugiego hirka).
Nie ulepszaj dżinów przed Nagami. Ulepszone Nagi to najlepsza jednostka poza siódemkami do czyszczenia dwelli i skarbców(poza alpem obv.), o ile poparta jest np. Stone Skinem czy Haste'em - nie marnuje się tego potencjału. Gremliny uleosza się w drugim dniu, w pierwszym robi się gildię. Ominąłbym golemy w 1 tygodniu i trzaskał zamek. W drugim tygodniu, jak już mówilem, ulepsz Nagi i powoli zabieraj się za Tytanów.
Z herosów najlepsza na mapy L jest Neela, na mniejsze siekę robi Solmyr, a na XL - Cyra.
Jeśli grasz na Jebusie i na 130%, to raczej nie powinieneś mieć problemu z tytanami w 3 tygodniu. Ja gram na 160% i zdarzało mi się mieć ich w drugim. Jak bardziej ogram niektóre zamki to przerzucę się na 200%.
To akurat zależy od liczby gremlinów i sytuacji na mapie. Jeśli jest dużo niezbyt szybkich chodzących guardów, to ulepszenie dżinów jest często lepszym rozwiązaniem. 200 gremów z czarami dżinów potrafi przywalić za sporo ponad 1k obrażeń, a taką ich liczbę można spokojnie zebrać do 1-2-1.
W sumie zależy od liczby dwelli, ale jak ostatnio na Jebusie kolega mi w 3 tygodniu wjechał Tazarem z Dimension Doora, mając 400 ulepszonych gnolli i chyba coś koło 10 hydr... to chyba faktycznie dżiny będą lepsze, bo gremliny jednak strzelają.
Tak w ogóle, to czy mi się wydaje, czy Gremliny strasznie tracą swoją przydatność wraz z postępem gry? W 2 miesiącu dobry bohater może zabijać po kilkadziesiąt jedną Magiczną Strzałą, a co dopiero innym spellem. Zwykle zaczynały mi ginąć na potęgę mniej więcej od 3 tygodnia.
No tak, gremle są tylko na początek przydatne W 111 albo upg gremli albo szkółka magii, ja zwykle idę w gremle upg. Rozwalasz słabych neutrali jak na pierwsze dni przystało a potem się je wywala albo poświęca bo nic nie wnoszą, chyba że masz miliard dwelli
Wdg mnie najgorsze miasto w heroes3!
jednostki:
gremliny-niby ok ulepszone strzelają ale w późniejszym etapie gry i tak ich nie mamy.
gargulce-bardzo słaba jednostka jedyny jej atut to szybkość,ani jej nie wskrzesimy ani nic nie zrobimy podczas oblężenia nadaje się tylko do dawania szczurkom by szybciej po mapie śmiagali.
Golemy-bardzo wytrzymałe ale są też wolne mogą służyć do zasłony tytana/maga
arcymag-dobra jednostka ,zmniejsza koszt zaklęć o 1 i strzela
dżin-szybki ale kruchy ,jego zdolność może się przydać raz gdy walczyłem na magicznej ziemi dżin rzucił modlitwe!
naga-bardzo dobra jednostka ale też i droga ,powstrzymanie kontry jest bardzo dobre ale co nam z tego jak kasy na nie zabraknie.Nieulepszone nagi są bardzo słabe.
tytan-najlepsza jednostka strzelająca!ma aż 300hp! bardzo dobra ale jak się jej nie ulepszy to słabo bo gigant powolny jest.
Miasto drogie słabo im gram jedynymi zaletami są:
-biblioteka
-tytani
-zdolność arcymaga jest bardzo dobra w kampani Pogromca smoków zostawianie jednego arcymaga przez całą4 misje zaoszczędziło mi tyle many że na fb mogłem jeszcze się powskrzeszac(na mapie nie było studni)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-08-30, 14:44
Homm3 napisał/a:
-biblioteka
Koszt nieadekwatny do jakości. Jeden czar na każdy poziom to naprawdę nie jest nic specjalnego, a do tego ten budynek jest jeszcze potrzebny do ulepszenia magów.
Ja do plusów zaliczyłbym bym bardzo niski koszt świątyni obłoków. Dzięki temu możemy mieć później więcej tytanów.
Koszt nieadekwatny do jakości. Jeden czar na każdy poziom to naprawdę nie jest nic specjalnego, a do tego ten budynek jest jeszcze potrzebny do ulepszenia magów.
Masz racje ale ten jeden czar to nie raz był twn portal jak grałem.Na jednej mapie w żadnym zamku go nie trafiłem dopiero w ostatniej fortecy po zbudowaniu biblioteki się ukazał :)
Nie przepadam za fortecą. Jedyne co mi się w niej podoba to nagi. Reszta unitów to szrot ze słabym dmg. Bohaterowie w większości beznadziejni (poza Fafnerem i Solmyrem)
Nie przepadam za fortecą. Jedyne co mi się w niej podoba to nagi. Reszta unitów to szrot ze słabym dmg. Bohaterowie w większości beznadziejni (poza Fafnerem i Solmyrem)
Solmyr ?Przecież on nam na dłuższą metę nic nie da.A na początku po 1 walce już many brak.
A fafner jest beznadziejny .Ja biorę neele ona jest dosyć dobra tylko jeden slot zepsuty a dodatkowo ma dobrą specjalizacje.
Nagi są dobre ale np: 2 razy droższe od jednorogów! A przecież w fortecy i tak mamy problem z kasą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum