Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin Turnieju
Autor Wiadomość
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-21, 13:30   Regulamin Turnieju

Master AW ma wyłonić mistrza naszego portalu więc podam pierw podstawowe zasady jakie będa obowiązywać;

Nie wolno

1. Oszukiwać
2. Obrażać innych graczy
3. Używać programów lub edytora map do podglądania mapy
4. Odwlekanania gry przez sejw
5. Każda inna forma nieuczciwej gry dającej nam przewage nad przeciwnikiem
6. Świadomego przerywania połączenia na hamachi

Ad. 1
Za oszustwo będa wyciągniete konsekwencje od pouczenia do dyskwalifikacji z Turnieju.


Teraz już bardziej złożone zasady rozgrywki:

Gramy na/Wolno

1. Jak gracze nie ustalą inaczej to na 130%
2. Gramy na mapie ............ (tutaj proszę o dyskusje w pogaduszkach)
3. Restart wolno:
-jeśli gracze nie mogą do siebie dojść
-jeśli dostęp do: 2 zamku/drewna/kamienia jest wyraźnie utrudniony (powyżej 4 dni) lub pilnuje go jednostka od 4 do 7 lvlu, znaczna ilość jednostek powyżej 3lvl (lots), znaczna ilość jednostek 2lvl strzelających (lots), horda centaurów na upie lub horda gremlinów na upie oraz horda niziołków (gracz który posiada taką blokadę może ale nie musi prosić o restart).
- na mapie typu random ballance PC2 dostęp do 3 strefy jest zablokowany.
4. Losowi bohaterowie gdy gracze mają ten sam zamek i chcą tego samego boha.
5. Należy posiadać program hamachi z plikami. Wszystko dostępne w
Samouczku
6. Gramy na dodatku Shadow of death na wersji 3.2 (ta wersja jest w samouczku)
7. Należy robić sejwy i screeny bo tylko one mogą posłużyć jako dowód że ktoś oszukiwał


Nie wolno


1. FMG - Fight Missplaced Guards
Przymus walki ze strażnikami przejść do kolejnych stref, dostępu do resursów i artefaktów mimo iż przejście i dostęp obok jest możliwy. Na przejściu wystarczy walczyć z 1 strażnikiem. Strażnik zabity w jednym przejściu nie upoważnia do ominięcia strażnika, który strzeże przejścia do tej samej strefy w innym miejscu.
2. No first day rush
Nie wolno atakować przeciwnika 1 dnia nowego tygodnia (nowo wykupionym wojskiem), podczas gdy u przeciwnika jest jeszcze stary tydzień.
Dodatkowo zabrania się blokowania drogi przez gracza czerwonego pierwszego dnia tygodnia uniemożliwiając graczowi niebieskiemu przyłączenia wojska. Chodzi tutaj o przejścia, w których bohaterowie nie mogą się wyminąć oraz portale. Jeżeli czerwony ustał tak przez przypadek to nie może następnego dnia zaatakować niebieskiego (wojskiem z nowego tygodnia) chyba, że ten wyrazi zgodę.

3. No Hit & Run
Jeśli zaatakuje się jednostką lub czarem w aktualnej rundzie, trzeba doczekać do końca tej rundy by móc się poddać/uciec;
4. No diplomacy
Nie wolno używać dyplomacji, w celu przyłączania oddziałów neutralnych do swojej armii.
5. No Sir Mulich
Zakazane jest rozwijanie ww. bohatera jako głównego;
6. No 4-5lvl scrolls
zabrania się korzystania ze scrolli 4 i 5 poziomu, bez względu na to w jaki spsób zostały zdobyte;
7. No Fort Hill, Cartograf
Zabroniony korzystanie z Fortu na wzgórzu oraz Kartografa.
8. No grail
Nie stawiamy grala w zamku.
9. No fly, dd , tp
Zabrania się używania czarów : lot, wrota wymiarów, miejski portal.
10. No spec logistics, 3-4lvl spels
Nie wolno rozwijać jako głównego, bohaterów ze specjalnością logistyka i czarami 3 i 4 poziomu. Nie wolno używać bohaterów ze startowymi czarami 3-4lvl w walce przyciwko graczowi. Wolno uzywac bohaterow ze startowymi drugorzędnymi zdolnościami Logistyka
11. No combined artifacts & other relicts.
Zabrania się korzystania z artefaktów łączonych. Można je posiadać tylko jako rozłączone. Nie można ich łączyć w znaczeniu składać w jeden co pozwala na uzyskanie dodatkowych korzyści z posiadania kompletu. Zabrania się ponadto korzystania ze Skrzydeł Anioła oraz Czapki Maga (all 5lvl spells). Zabrania się również korzystania z zaklęć wysokich poziomów (4-5lvl) posiadanych tylko i wyłącznie z Ksiąg Magii ("Tomes" artefakty 4lvl).
12. No Dwelings
Zabrania się korzystania z siedlisk.

13. Zabrania się chowania do zamku w celu uniknięcia finałowej walki, nie dłużej niż 3 pełnych dni.

14. Zabrania się korzystania z marketów na planszy umożliwiających wymianę surowców z efektywnościa 5 marketów w zamkach.

15. Gdy trafi się plaga to nie ma loadu.

16. Jeśli na początku miesiąca jest +5 do jednostek 7 lub 6 lvl gdy któryś z graczy posiada tą jednostkę w zamku to obowiązuje load.

17. No Necropolis

18. W sytuacjach patowych jak np. bohater z 1 walking death zaatakuje 1 pixie i pixie będzie ciagle uciekac uznaje sie za obowiązek poddania bohatera z 1 pixie gdyz ta jednostka ciagle ucieka wiec bohater tez musi uciec.

Zatwierdzony Regulamin

Fragmenty Regulaminu zapożyczyłem z ligi WoH

Proszę na temat Regulaminu pisać w pogaduszkach

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Jedzio 

Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-03-22, 15:35   

12. No Dwelings
Zabrania się korzystania z siedlisk.

Wszystko jest dobrze, tylko ten tu mi nie odpowiada punkt
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-22, 21:30   

jadzio napisz w pogaduszkach zostawie to do jutra zebys mogl to zobaczyc i dokladniej co nie podoba ci sie ten punkt czy co ?

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-23, 14:09   

O co chodzi w punkcie 17?
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-23, 14:17   

paweł napisał/a:
O co chodzi w punkcie 17?
nie mozna grtac nekropolia.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-23, 18:48   

Dlaczego niemożna grać takim słabym miastem rozumiem gdyby zablokowano W.Ż albo Zamek.
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-03-23, 19:58   

Sory że się wtrącam, ale... NEKROPOLIA TO SŁABE MIASTO??!!POWALIŁO CIĘ??? PRZECIEŻ GDY KTOŚ UMIE WYKORZYSTAĆ NEKROMANCJĘ TO POTEM BĘDZIE WALCZYŁ 1000 SZKIELETÓW NA POWIEDZMY 300 HALABARDNIKÓW!!!DLATEGO JEST ZABRONIONA!!!.A co do tego że W. Ż. powinna być prędzej zabroniona- niby czemu?? To jeden ze słabszych miast!

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-23, 20:05   

Przyrost Feniksów robi swoje jak byś nie wiedział mają 4 przyrostu w tym zestawieniu kładą nawet Archanioł ze swym przyrostem 2.
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-23, 20:57   

powiedział kolo że to z innej strony jest i wszysyko do uzgodnienia a co do nekromancji to akurat dobrze że w tym zamku trzeba dużo myślenia żeby silną armię mieć


 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-23, 21:10   

nie kolo tylko ja heeh no i wlasnie male nieporozumienie bo i nekropolis i WZ zabronione nekro za nekromacje a wz z przyrost. Panowie takie sprawy naprawde prosze w pogaduszkach bo chce zeby tutaj byl tylko regulamin

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-03-23, 21:25   

A wrota wymiarów są dozwolone w Inferno?
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-03-23, 21:42   

Majer, w lidze H3 jest już plik zmniejszający przyrost Feniksów w WŻ

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-23, 23:24   

to przepraszam za moja niekompetencje hehe :) Dzieki Morgan za info akurat tego nie wiedzialem

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-03-24, 09:00   

Morgan-Ghost napisał/a:
Majer, w lidze H3 jest już plik zmniejszający przyrost Feniksów w WŻ
nie rozumie tego FENIKS JEST SLABY , i powinien miec ten przyrost 4 .Ten zamek ratuje magia + przyrost feniksa , jak wezmiecie mu przyrost to jaki jest sens?

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
mcin 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 89
Wysłany: 2008-03-24, 10:41   

ja tam nie widze sensu zabraniania użźywania konkretnych czarów, zamków, artefaktów czy bohaterów. jak ktoś słabo gra to i one go nie uratują, tylko punkty 2, 15 i 16 mają sens.

naturalnie to tylko moja opinia


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group