Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Loch (Dungeon)
Autor Wiadomość
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-09, 13:48   

Mógłby ktoś z bardziej doświadczonych graczy napisać swoją kolejność budowania? Ja w 1 dniu stawiam albo up trogli albo up harpii (fajnie się czyści mapkę).




 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-07-09, 14:05   

Up trogów, a potem zależy od tego co jest na mapie. Jak masz dwel minków/lwów to dajesz portal od 1 tyg i robisz 1-4 + stwór z dwela. Ogólnie to 1-6 cytka dobrze się sprawdza. Jeśli się da to nawet z zamkiem.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-09, 14:40   

A up harpii to zły pomysł?




 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-07-09, 14:44   

Hektor napisał/a:
A up harpii to zły pomysł?

Zależy od templa/mapy, ale z założenia kiepski. Tak jak napisał Malek - szukaj dwelli (szczególnie mile widziane smoki, lwy, minoski), stawiasz to do czego masz dwelle + portal i wymiatasz od 2 tygodnia wszystko.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 14:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-07-09, 14:48   

Dobry jak masz ich okolo 20 lub wiecej i wtedy jako startowego herosa dobrze byloby wziac boha od harpi.
Ja pokonalem 16 harpiami ok. 20 drzewcow w 1 dniu.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-09, 15:59   

Hektor napisał/a:
Mógłby ktoś z bardziej doświadczonych graczy napisać swoją kolejność budowania? Ja w 1 dniu stawiam albo up trogli albo up harpii (fajnie się czyści mapkę).

Wystarczy zerknąć 3 strony wcześniej, tam masz full opis rozbudowy lochu:
http://www.heroes3.eu/for...p?p=48819#48819

Skwer napisał/a:
Ja pokonalem 16 harpiami ok. 20 drzewcow w 1 dniu.

Bo 120 trogów tego nie zrobi...


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-07-09, 17:38   

Zrobi, ale nie bez strat i nie zawsze masz te 120 trogli (przy duzym pechu moze byc ich mniej niz 50), a o taka ilosc harpi raczej nie trudno.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-09, 17:42   

120 (a dokładnie to 119) trogli to jest mniej więcej przeciętna ilość trogli u Shaktiego w 1 tygodniu, a 20 drzewców padnie ze stratą kilku pojedynczych slotów jakiegoś mięsa.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2011-07-09, 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-10, 09:30   

Na PC2 za dużo dwelli nie znajduję. Grając wczoraj miałem dwell kociaków i postawiłem 2 portale. :mrgreen: A tak to stawiam teraz up trogli i potem 1-6 z zamkiem.




 
 
PeGie 

Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-12-15, 12:42   

Co myślicie o mojej taktyce na balance L 130% bez podziemi i silnymi potworami:
wybieram gościa od deszczu meteorytów, kupuje dwa lub trzy szczury (przy farcie w tawernie trafi się bohater od trogów), przerzucam ich armie do głównego, wysyłam szczury na odkrywanie mapy/zbieranie surowców, kupuje jako pierwszy budynek gildie magów, wysyłam głównego na walkę z jakimiś jednostkami blisko zamku, wracam w tej samej turze do miasta, daje turę, kupuję wir magii (bohater ma 40 many) i ruszam na podbój kopalni/pobliskiego zamku/konserwatorium itp. Generalnie na tej taktyce dzisiaj doszedłem w drugim tygodniu do zamku, kapitolu i lokacjami od 1 do 6lv. Smoków nigdy nie zdążam kupić w 2 tygodniu razem z zamkiem a przynajmniej nie na tym templu :P Jestem średnim graczem ale ten templ jest dla mnie za mało obfity :P
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2011-12-15, 18:47   

Większość "śmietanki" opiera swoje wygrane o skuteczne "wypożyczanie" armii na różne fronty w jak najkrótszym czasie (zazwyczaj jeden dzień, dlatego często widujemy wielu bohaterów na ich save'ach) dzięki czemu rozwijają więcej a niżeli jednego bohatera i dodatkowo szybciej podbijają pobliskie tereny w swym zasięgu. Tego typu sztuczka ma też inne plusy, a im większe mamy doświadczenie przy walkach (np. wiemy jak najlepiej wykorzystać daną jednostkę, bądź jak walczyć by nie stracić nic, od biedy maksimum kilka jednostek 1 poziomu), tym lepiej idzie gra.


Co do Twojej strategii PeGie - trick ze szczurami często stosowany, a co do rozwoju to nie mogę za wiele napisać, bo zazwyczaj budowanie uzależnione jest od sytuacji ogólnej. Mimo to mogę Cię zapewnić, że strategia nie jest zła :)

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-16, 01:42   

PeGie, Twoja strategia na grę lochem na balance jest ciekawa, ale ma jedną wadę, taki Deemer potrzebuje stanowczo zbyt często odnawiać manę, a zbudowanie wiru to strata tury w 1 tygu, żeby można nim było osiągnąć chociaż część tego, co potrafi Shakti, w 2 tygu zamiast stawiać kapitol, poulepszaj sobie jednostki (lwy, minosy - w lochu można zrobić powerstacka praktycznie z każdej jednostki - szczególnie na balance, gdzie można w 1 tygu postawić dwa portale przyzwania, wszystko od dwelli zależy). Dlatego Deemera raczej zostaw w spokoju i wypróbuj Shaktiego. Kilka postów wyżej umieściłem link do posta sprzed kilku stron, gdzie w miarę dokładnie opisałem rozwój lochu na większości map.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
PeGie 

Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 6
Wysłany: 2011-12-16, 19:33   

yarzapp napisał/a:
Deemer potrzebuje stanowczo zbyt często odnawiać manę

Fakt. Taki deszcz kosztuje 16 many bez magii ziemi, więc trzeba kombinować z wracaniem do miasta na noc, lecz gdy bohater zdobędzie np. 4 pkt. wiedzy lub inteligencje (a może nawet jedno i drugie) zaczyna robić się ciekawie (co nie zmienia faktu, że gość od trogów jest dużo lepszy - sam sprawdziłem). Zacząłem stosować taktykę z Shaktim, lecz natrafiłem na posty z Confluxem i rusałkami...

Próbowałem Conlfux i rusałki - na początek niezły kopniak jak dobrze rozegra się pierwsze dni. Na jednostki podchodzące masowe spowolnienie, na strzelające taktyka na poziomie 2 lub masowe przyspieszenie. Wszystko super tylko jak grać innymi jednostkami? Nie ogarniam tego zamku, brakuje mi w nim doświadczenia. Nie wiem, czy uczyć się nim grać. Ogólnie mam go za średni zamek. Wiem, że są ludzie, którzy uważają Conflux za najsilniejszy i rzeczywiście w ich rękach pokazuje swoją moc ale mi on po prostu nie podchodzi. Zniechęcony tym zamkiem wróciłem do lochu.

Cytat:
w 2 tygu zamiast stawiać kapitol, poulepszaj sobie jednostki

Spróbuję, lecz bywało tak, że trafiłem na malutką część mapy, gdzie nie było z czego się rozwinąć i zaraz brakowało złota na wykup jednostek a przejście na pustynie było strzeżone przez silne jednostki. Oczywiście można było się trudzić ale stworzyłem nowego randoma (to był 2 tydzień więc dużo czasu nie straciłem). Ogólnie gdy dorwę dwell np. z bykami często w trzecim tygodniu brakuje na wykup jednostek ale później się to stabilizuje.

A tak całkowicie nie do tematu chciałem zapytać się czy dobrym byłoby pomysłem nagrać moją grę, wrzucić ją na youtube i dać do niej linka na forum. Dzięki temu bardziej zaawansowani gracze mogliby zwrócić uwagę na moje błędy, powytykać to i tamto, oraz dać kilka dobrych rad. Chcę się rozwijać w herosach i mam do tego chory zapał... A przynajmniej na razie :mrgreen:
 
Samurize 
The Fallen One



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 101
Wysłany: 2011-12-16, 20:13   

PeGie napisał/a:
A tak całkowicie nie do tematu chciałem zapytać się czy dobrym byłoby pomysłem nagrać moją grę, wrzucić ją na youtube i dać do niej linka na forum.
Zapewniam, że zapisy gry z każdej tury z jednej mapy wystarczą.

Hunt down the weak, Predators of the sea...
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-16, 23:20   

Czy ja wiem, ja tam wolałbym filmik, lepiej wszystko obrazuje. Tyle tylko że pewnie trochę by potrwał ;/

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 24 z 26
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group