Problemem są natomiast słabe statystyki Wiwerny na tle swoich rywali z 6. poziomu. 70HP przy 100 Czempiona/110 Nagi Królewskiej/120 Upiornego Rycerza.
W dodatku mają strasznie lipną umiejętność. Ta trucizna w porównaniu do powstrzymania kontry, szarży, tarczy ogniowej czy możliwości zadania podwójnych obrażeń to jest śmieszna zdolność. Do tego nie są też tanie - 1100 złota. Moim zdaniem wręcz jest to najgorsza jednostka 6. poziomu.
Co do tematu mój wybór pada na Upiornego Rycerza. Nieumarły, statystyki, możliwość podwójnych obrażeń - bomba.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-06-20, 00:21
Czy ja wiem, czy aż taka lipna umiejętność? Masz rację, że powstrzymywanie kontry albo tarcza u ifryta są super, ale tak jak mówię, jak już ta trucizna "wejdzie", to potem co kolejkę zadaje dmg, nawet jeśli wiwerna atakuje już inne jednostki.
Walcząc z neutralami, gdzie nie ma szans ściągnąć trucizny czarem, przydatna sprawa.
Ale dobrze, że mi zwróciłeś uwagę, na kwestie które pominąłem (a masz rację) HP i koszty wiwerny to porażka.
Ale nie powiedziałbym, że taka znowu najgorsza. Na pewno lepsza od chimery, cyklopa i tego wstrętnego żywiołaka magii, którego jedyną zaletą jest atak wszystkiego wkoło.
Ale nie powiedziałbym, że taka znowu najgorsza. Na pewno lepsza od chimery, cyklopa i tego wstrętnego żywiołaka magii, którego jedyną zaletą jest atak wszystkiego wkoło.
Największą wadą cyklopa jest to, że w przeciwieństwie do wiwern ciężko tą grotę czasem wykupić, także rzeczywiście kłopotliwy. Do tego rekompensuje ten fakt tylko to, że to strzelok. Chimera za to ma wg. mnie dużo lepszą zdolność przydatną w bitwie. Jej jad się mocno przydaje, taktycznie możesz kogoś mocno uziemić. Ale znowu wiwerny można dostać na mapie, są tańsze (w sensie budowy siedziska) i można je mieć szybciej, także są gdzieś na równi, chociaż w wielu mapach wiwki są lepsze.
Natomiast co do Żywiołaka Magii - absolutnie się nie zgadzam
Sukinkot jakich mało. Nie dość, że jak Hydra atakuje wszystko wokół, to tak samo jak Hydra powstrzymuje kontrę Do tego jest niewrażliwy na magię - ani to cholerstwo oślepić ani co... Trochę mało życia, jednak ciągle więcej od Wiwki, statystyki też lepsze. I co ważne - tanie jak barszcz. Za 800 golda mini hydry
tego wstrętnego żywiołaka magii, którego jedyną zaletą jest atak wszystkiego wkoło.
Co za bzdury, to akurat jedna z lepszych jednostek 6 poziomu i jedna z głównych sił WŻ.
heroes3 napisał/a:
Walcząc z neutralami, gdzie nie ma szans ściągnąć trucizny czarem, przydatna sprawa.
Walcząc z neutralami to wiwką atakuje się to, co ma paść na hita bo ich szkoda a jak dostanie z kontry to po niej przez jej żałosną ilość hp. No i ile ta trucizna zabiera? Nie róbmy jaj, nie jest to dobra umiejętność.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Trucizna byłaby doskonałą kontrą na demony inferna albo duży oddział aniołów/wiwern z banków. Ma 50% szans na aktywację i zabiera 10% hp co turę przez 3 tury, maksymalnie 50%. Co więcej - jedyny sposób na zniwelowanie jej to rzucenie uleczenia. Nawet śmierć jednostki nie usuwa tego efektu. Jest szczególnie uciążliwa dla przeciwnika, gdy jego jednostki nie są pod wpływem żadnego naszego czaru. Wtedy musi albo zmarnować kolejkę czarowania na uleczenie, albo walczyć osłabioną jednostką.
Wiek: 77 Dołączył: 14 Cze 2015 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 2015-06-20, 12:26
Jan Paweł II napisał/a:
MrFisterr napisał/a:
Moje osobiste podjum:
1.Champion/Rycerz mroku
2.Naga
3.Jednorożec ;)
A w innym temacie piszesz, że w razie wyboru czempion vs jednorożec wybrałbyś to drugie :D
Kobieta zmienną jest :) żarcik. A w tamtym temacie chodziło mi o walkę 1 vs 1, a nie ogólnie jak jednostka się spisuje w współpracy ze swoim zamkiem ;) Mam nadzieję, że rozumiesz
Hej, macie jakieś pytania na temat Heroes 3? Pytajcie śmiało, odpowiem każdemu! ;)
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-06-20, 12:46
Żywiołak magii ma mało życia, a odporność na czary działa w dwie strony, bo ani na to żadnego błogosławieństwa, modlitwy, ani ręki śmierci czy ognistej tarczy rzucić się nie da, więc ni jak nie można też wspomóc czarami. Więc jakiś super nie jest. W ogóle całe wojsko WŻ jest mocno przeciętne.
Ale też go nie oślepisz, nie spowolnisz (więc zawsze te min. 9pkt szybkości jest), nie osłabisz. Jak już dojdzie na pole walki to ciężko go zabić a w swojej armii masz tanią i praktyczną jednostkę. Przeciwnik musi też uważać i porozdzielać jednostki, żeby Magik mu nie ciachnął 2-3 jednostek na raz.
Ogólnie Wrota Żywiołów wydają się przeciętne dopóki bierze je komputer (który tym zamkiem nie potrafi robić zupełnie nic). W praktyce mamy:
- Rusałkę (ktoś tu ją ładnie opisał, latająca implozja ), która strasznie pomaga czyścić mapę, a z Blessem walnie raz i zabije (ew. odleci)
- Żyw. Burzy i Lodu - jak potraktujesz Blessem a przeciwnik nie odpowie Klątwą to też robi się słabo. Jako żywiołaki odporne na Oślepienie, Zapmnienie, Trucizna też na nie nie działa.
- Energia i Magma rzeczywiście słabe, to pierwsze przynajmniej lata, druga jednostka w przypadku nadmiaru złota zawsze może bronić strzeloków
- Żyw Magii, mini hydra, świetne uzupełnienie jednostki 7. poziomu stanowiącej potęgę WŻ, mianowicie:
- Feniksy. Szybkość, Taniość, Ognisty Oddech, podwójny przyrost, niewrażliwość na parę zaklęć (też nie Oślepisz, Klątwa czy Berserk też nie zadziała - a z drugiej strony Modlitwa czy Błogosławieństwo już tak ). I co też ważne - siedlisko Ognistych Ptaków można zrobić dosyć łatwo. W 2-3 tygodniu możemy mieć 6-10 Ognistych Ptaków (koszt jednego to tylko 1500g), z którymi da się czyścić większość mapy. Możemy wziąć tylko Ptaki, dzięki czemu bohater jest bardzo szybki i obrabia większość "banków".
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-06-20, 20:26
Xeno napisał/a:
Powstrzymywanie kontry i atak na wszystkie pola dookoła to też nic, zwykła przeciętność
To jedne z jego "niewielu" zalet
Pamiętajcie, że z tą magią, to działa w dwie strony, bo ani mu nie dasz czaru wspomagającego lub ochronnego, ani go na koniec walki wskrzesić się nie da.
Przede wszystkim jest żywiołakiem, więc i tak byś go nie wskrzesił.
Odporność na magię to duży plus, zwłaszcza, że jednostki posiadające tę właściwość są szybkie. Przeciwnik nie może efektywnie rzucić spowolnienia, bo zawsze zostanie przynajmniej jedna jednostka, która zachowa pełną szybkość.
Atak dookoła jest bardzo dobrą zdolnością, która wymusza na przeciwniku nieoptymalne ustawienie jednostek.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-10-09, 13:40
No cóż, po głębszym przemyśleniu i przyjęciu waszych argumentów, zgadzam się, że trochę przedwcześnie wyrwałem się z tą wiwerną Ale za to ifryty i nagi są w ścisłej czołówce i tu mnie już tak łatwo nie przekonacie
Za to nie mam problemu ze wskazaniem najsłabszej jednostki. Cyklop. Czy on ma jakieś zalety poza rozbijaniem murów? Bo jako strzelok to ustępuje chyba wszystkim innym jednostkom strzelającym. Słaba wytrzymałość, dość kosztowne siedlisko, czy naprawdę warto w ogóle w niego inwestować? Jak sądzicie?
Ostatnio zmieniony przez heroes3 2015-10-09, 15:50, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum