Wiek: 34 Dołączył: 12 Maj 2008 Posty: 1 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-05-13, 07:33
Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje
"Panem jest Jezus"
Najlepszy zamek - twierdza, najlepszy bohater - kleryk Ingham
no jasne że ma średni... i tak z rozpędu (z 9 hexów) zadaje największe uszkodzenia... jakby miał szybkości 12 to walił by jak "głupi"
Gdy kawaleria jest na spowolnieniu to wtedy widzisz dosyć małe dmg Nie zawsze będziesz miał okazję do uderzenia z 9 heksów.
Ayden napisał/a:
Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje
Czarny rycerz ma dużą rozpiętość w dmg, naprawdę rzadko siada 2x obrażenia. Wolę stałe dmg skorpeny...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:00, w całości zmieniany 2 razy
Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje
Gdyby czempion miał większy zasięg, byłby chyba niepokonany przy swoim bonusie.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Tak przy okazji, takie według mnie niedopatrzenie przez ubisoft: dmg nagi ustawiłbym 10-30. Dlaczego? Taki krzyżowiec jak machnie mieczem, ma rozrzut obrażeń 7-10. I on ma jeden miecz. Dlatego w wypadku 6 mieczy ten rozrzut powinien być ogrooomny.
Zależy jakie są to miecze i jak nimi uderzasz i jak silna jest jednostka posługująca się nimi.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
nekropolia wyroznia sie jedna rzecza w h3^^ najlepsza jednostka 6 lvl'u.... rycerz jest naprawde kozacki zadaje podwojne obrazenia, jest dosyc szybki, ma bardzo dobre staty
numer 1 bez dwoch zdan
Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko, co mu pozostało.
~shankar.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-18, 06:21
A ja czarnego rycerza nie lubię. Jak pisałem obok, drażni mnie losowość jego dodatkowych umiejętności. Komplikuje mi to rozgrywkę, utrudnia użycie tej jednostki. Już wolę równie dobrą, ale bardziej przewidywalną Nagę.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-19, 22:18
Prezenty nie pasują do strategii. Zamiast podwójnych obrażeń wolałbym np. wiedzieć kiedy on ma zamiar tę klątwę rzucić. Wtedy potrafiłbym jednostkę lepiej użyć. Nie można tych dodatkowych umiejętności (nie tylko u tej jednostki) trenować, ćwiczyć ani kontrolować. To co to za dowództwo nad armią? To wbrew regułom dowodzenia
Prezenty nie pasują do strategii. Zamiast podwójnych obrażeń wolałbym np. wiedzieć kiedy on ma zamiar tę klątwę rzucić. Wtedy potrafiłbym jednostkę lepiej użyć. Nie można tych dodatkowych umiejętności (nie tylko u tej jednostki) trenować, ćwiczyć ani kontrolować. To co to za dowództwo nad armią? To wbrew regułom dowodzenia
...wbrew pozorom prezenty pasują do strategii, jeżeli będziesz grał przeciwko Upiornym Rycerzom, to ich specjalne umiejętności musisz brać pod uwagę.. to sprawia że rozgrywka jest ciekawsza i nawet jeżeli przeciwnik ma teoretyczną przewagę, to nie poddajesz się od razu jak w szachach...
[ Dodano: 2008-06-20, 12:22 ]
..a w realnym świecie dowodzenie też raczej nie przypomina partii szachów
Fantasy.. better than life..?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-20, 22:23
W WOGu można częściowo przewidzieć kiedy uderzy z premią. Jednostki dostają doświadczenie i na każdy poziom jest wyższa szansa na bonus. Jeżeli wiesz, że rycerz ma 50% szans to nie jest już tylk czysta losówka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum