Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki 6. poziomu

Która z poniższych jednostek jest najlepsza?
Czempion
9%
 9%  [ 32 ]
Skorpena (naga królewska)
24%
 24%  [ 85 ]
Ifryt sułtański (miryd)
4%
 4%  [ 15 ]
Jednorożec bitewny
1%
 1%  [ 7 ]
Upiorny rycerz (władca mroku)
48%
 48%  [ 170 ]
Cyklop królewski
4%
 4%  [ 15 ]
Żywiołak magii
2%
 2%  [ 10 ]
Wiwerna królewska
1%
 1%  [ 7 ]
Chimera
2%
 2%  [ 8 ]
Nie mam zdania
0%
 0%  [ 3 ]
Głosowań: 352
Wszystkich Głosów: 352

Autor Wiadomość
Ayden 
miłośnik Heroes3

Wiek: 34
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 1
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-05-13, 07:33   

Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje

"Panem jest Jezus"

Najlepszy zamek - twierdza, najlepszy bohater - kleryk Ingham
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-28, 12:22   

Skwer napisał/a:
no jasne że ma średni... i tak z rozpędu (z 9 hexów) zadaje największe uszkodzenia... jakby miał szybkości 12 to walił by jak "głupi"

Gdy kawaleria jest na spowolnieniu to wtedy widzisz dosyć małe dmg :-D Nie zawsze będziesz miał okazję do uderzenia z 9 heksów.

Ayden napisał/a:
Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje

Czarny rycerz ma dużą rozpiętość w dmg, naprawdę rzadko siada 2x obrażenia. Wolę stałe dmg skorpeny...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zlatan 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1163
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 2008-05-28, 16:08   

Ayden napisał/a:
Ja uważam, że mocny jest Rycerz Mroku ze względu na możliwość zadania podwójnych obrażeń...Ponadto czempion (gdyby nie ten mały zasięg) dobrze się spisuje

Gdyby czempion miał większy zasięg, byłby chyba niepokonany przy swoim bonusie. :-)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Aggro 
Behemoth fan



Wiek: 32
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-05-31, 08:49   

Jak dla mnie to Upiorny Rycerz na równi z Królewską Nagą.
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-05-31, 08:52   

Dla mnie troche lepsza naga bo powstrzymuje kontratak,a u upiornego rycerza fajne jest uderzenie śmierci.
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-05-31, 11:58   

1.Skorpena
2.Władca
3.Czempion :mrgreen:
 
Borogne 
Mroczny kiciuś



Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 37
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2008-06-02, 10:01   

Skorpena rzadzi :-> A jak fajnie wygląda :-P
 
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-06-02, 17:23   

Cytat:
Tak przy okazji, takie według mnie niedopatrzenie przez ubisoft: dmg nagi ustawiłbym 10-30. Dlaczego? Taki krzyżowiec jak machnie mieczem, ma rozrzut obrażeń 7-10. I on ma jeden miecz. Dlatego w wypadku 6 mieczy ten rozrzut powinien być ogrooomny.

Zależy jakie są to miecze i jak nimi uderzasz i jak silna jest jednostka posługująca się nimi. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
shankar. 
Treser Behemotów.



Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 78
Skąd: wwa
Wysłany: 2008-06-17, 17:51   

nekropolia wyroznia sie jedna rzecza w h3^^ najlepsza jednostka 6 lvl'u.... rycerz jest naprawde kozacki :-D zadaje podwojne obrazenia, jest dosyc szybki, ma bardzo dobre staty
numer 1 bez dwoch zdan ;-)



Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko, co mu pozostało.
~shankar.
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-18, 06:21   

A ja czarnego rycerza nie lubię. Jak pisałem obok, drażni mnie losowość jego dodatkowych umiejętności. Komplikuje mi to rozgrywkę, utrudnia użycie tej jednostki. Już wolę równie dobrą, ale bardziej przewidywalną Nagę.
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-06-18, 22:41   

Naga wygra ze wszytkimi ze względu na powstrzymywanie kontry
 
shankar. 
Treser Behemotów.



Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 78
Skąd: wwa
Wysłany: 2008-06-19, 09:19   

a jesli rycerz zaatakuje pierwszy i to jeszcze z podwojnymi obrazeniami???



Nigdy nie pozbawiaj nikogo nadziei, może to wszystko, co mu pozostało.
~shankar.
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-19, 22:18   

Prezenty nie pasują do strategii. Zamiast podwójnych obrażeń wolałbym np. wiedzieć kiedy on ma zamiar tę klątwę rzucić. Wtedy potrafiłbym jednostkę lepiej użyć. Nie można tych dodatkowych umiejętności (nie tylko u tej jednostki) trenować, ćwiczyć ani kontrolować. To co to za dowództwo nad armią? To wbrew regułom dowodzenia ;-)

[ Dodano: 2008-06-19, 22:19 ]
krzemo napisał/a:
takie porównanie 1 vs 1 jest głupie.

Popieram. Już nie pierwszy raz.
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-06-20, 12:20   

Atos napisał/a:
Prezenty nie pasują do strategii. Zamiast podwójnych obrażeń wolałbym np. wiedzieć kiedy on ma zamiar tę klątwę rzucić. Wtedy potrafiłbym jednostkę lepiej użyć. Nie można tych dodatkowych umiejętności (nie tylko u tej jednostki) trenować, ćwiczyć ani kontrolować. To co to za dowództwo nad armią? To wbrew regułom dowodzenia ;-)

...wbrew pozorom prezenty pasują do strategii, jeżeli będziesz grał przeciwko Upiornym Rycerzom, to ich specjalne umiejętności musisz brać pod uwagę.. to sprawia że rozgrywka jest ciekawsza i nawet jeżeli przeciwnik ma teoretyczną przewagę, to nie poddajesz się od razu jak w szachach...

[ Dodano: 2008-06-20, 12:22 ]
..a w realnym świecie dowodzenie też raczej nie przypomina partii szachów ;-)

Fantasy.. better than life..?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-11-01, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-20, 22:23   

W WOGu można częściowo przewidzieć kiedy uderzy z premią. Jednostki dostają doświadczenie i na każdy poziom jest wyższa szansa na bonus. Jeżeli wiesz, że rycerz ma 50% szans to nie jest już tylk czysta losówka.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 46
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group