Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zagadki
Autor Wiadomość
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-03-21, 00:38   

@Restling blisko ale nie :P
@Uhm w polskiej SOD
Podpowiedź jest w edytorze map :)
 
Uhm 
Uhm



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 32
Wysłany: 2017-03-21, 01:12   

W RoE 1.0 mam tak (czyli chyba najwcześniej jak się da?):
Poziom 1
Poziom 2
Poziom 3
W Heroes Chronicles:
Podstawowy
Zaawansowany
Ekspert
Na weekend wrócę na chatę, to jeszcze sprawdzę AB 2.0 i SoD 3.0 :P

No dobra, w puszce Pandory w Złotej Edycji jest:
Adept
Mistrz
Ekspert

Tylko skąd wiadomo, że ta wersja była pierwsza? Wystarczy że pliki tekstowe tłumaczyło kilka osób i nie skontrolowały swoich zmian.
 
Michael 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 247
Wysłany: 2017-03-21, 08:22   

Tak dokładnie o to chodziło - Adept, Mistrz, Ekspert :)
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-03-21, 23:02   

A pierwotne nazwy określeń liczby stworów kto pamięta? :D
(zamiast mało, parę, grupa itp.)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-03-22, 00:14   

W chroniclesach były jakieś patrole, sporo i takie tam.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-03-23, 18:59   

Sporo = mnóstwo, jeśli dobrze pamiętam, ktoś zna resztę? ;]

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-03-23, 19:43   

z "obcych" nazw była jeszcze drużyna i chorągiew :-)

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Uhm 
Uhm



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 32
Wysłany: 2017-03-23, 21:17   

W kronikach można się było natknąć właśnie na takie kwiatki jak "Kochorta (sic!) Alpów" czy "Drużyna Drakoliczy" :P



I było jeszcze takie coś, znalazłem w RoE:
Niedużo
Kilka
Grupa
Sporo
Horda
Wataha
Banda
Setki
Legion

Na razie jeszcze nie dam odpowiedzi na pytanie o największą możliwą liczbę jednostek podczas jednej bitwy, może ktoś się jeszcze pokusi o jej rozwiązanie. Mam za to następną zagadkę: jak doprowadzić do bitwy dwóch identycznych bohaterów? Mam na myśli braci bliźniaków, tj. identyczne mają być ich specjalizacje, stwory, umiejętności, oraz portret i imię. Żeby nie było za łatwo, podajcie 2 różne metody ;)
 
Maxin17


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 64
Wysłany: 2017-03-23, 21:31   

1) Tworzymy własną mapę
2) Wstawiamy bohaterów z identyczną specjalizacją np. Dessa i Kyrre
3) Ustawiamy całą resztę

Różnica będzie tylko jedna.

4) odblokować w edytorze bohaterów z kampanii np. Boragusa i wstawić Kerlliona, następnie zrobić jak wyżej napisałem, wtedy i postać na mapie przygody będzie ta sama.
Ostatnio zmieniony przez Maxin17 2017-03-23, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 871
Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-03-23, 21:43   

można zwyczajnie wybrać w karczmie bohaterów tej samej klasy i płci, z taką samą specką i liczyć na to, że wylosuje im się taka sama liczba jednostek :P
co do maksymalnej liczby jednostek podczas bitwy, już padła wcześniej odpowiedź w innym temacie

[ Dodano: 2017-03-23, 21:49 ]
coś ode mnie:
co się stanie gdy jeden bohater z ostrzem armagedonu zaatakuje drugiego bohatera z ostrzem armagedonu i w czasie bitwy ktoś z nich rzuci ten czar? xD

Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
 
Uhm 
Uhm



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2017
Posty: 32
Wysłany: 2017-03-24, 00:56   

Dobrze, Maxin! Ale została jeszcze jedna metoda. Podpowiem, że wymaga ona użycia lotu ;)

@Begrezen Bohaterowie wylosowani w karczmie będą mieli inne portrety. Także to nie to.

Hmm, to może chociaż będę pierwszym, który wrzuci zdjęcie bojujących legionów?



Liczba smoków wynosi 999999999 zamiast 2147483647, bo więsza liczba i tak nie zmieściłaby się w okienku :P

Czyli jeśli policzyłem prawidłowo to będzie: 2147483647*28 + 396*12= 60129542116 + 4752 = 60129546868 :P

Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś inny pomysł?
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-03-24, 10:56   

O właśnie, tę bandę zamiast mrowia też kojarzę. Jeszcze był "tłum" bodajże.

Co do bitwy kopii bohatera, przelatując nad wrogim/neutralnym zamkiem można go odwiedzić naciskając spację. Jeśli nie ma w nim innego bohatera, atakujący będzie się bił sam ze sobą, armie będą identyczne, a na puste sloty wejdą najsilniejsze oddziały z garnizonu. Co ciekawe, w wypadku poddania się jednostki z garnizonu znikają, a nasz bohater pojawia się w karczmie wraz z nimi, czyli przeprowadzenie takiej akcji przy użyciu ghost hero pozwala ukraść wszystko, co było w zamku:P

Tego buga już naprawiono w HotA, jeśli dobrze pamiętam.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-03-24, 11:17   

Uhm napisał/a:
Liczba smoków wynosi 999999999 zamiast 2147483647, bo więsza liczba i tak nie zmieściłaby się w okienku :P

Nie zmieści się w okienku, to nie znaczy że nie może być więcej.
Podobna sytuacja jest z zasobami złota. Tylko teraz zastrzelcie mnie co do ilości miejsc w okienkach, ale pamiętam, że na mapie przygody/targowisku jest o jedno miejsce mniej na cyferkę (w jednym chyba 7 miejsc, w drugim 8) i dlatego jedno podaje nieco przekłamaną liczbę ;-) co nie znaczy, że moje zasoby złota są tak małe :-P
Sprawdzę to na jakiejś mapie, jak dobiję 8 cyfrowej wartości złota i dam znać, gdzie jest jak.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2017-03-24, 18:54   

Co do "bandy, niedużo" itp. - brawo.
Co do największej ilości jednostek na polu bitwy - da się mieć więcej :P
Co do walki z samym sobą - tak było m.in. w turnieju offline Jaskini Behemota, w zapisach Razera z mapy #5, wtedy się sporo ludzi dowiedziało o tym bugu :P. Co więcej, jeśli uciekniemy za pieniądze w tej walce, to teoretycznie zapłaciliśmy sami sobie - powinniśmy być na 0, a jeśli dobrze pamiętam, to zyskujemy golda. No i czarna flaga bohatera wygląda ciekawie ;]
A co do ilości złota, to grając kiedyś w Unleashing the Bloodthirsty pamiętam sytuację, kiedy całe złoto ponoć mi zniknęło, gdy już od dawna nie mieściło się w rubryczce. Wczytałem wtedy autosejw i wydałem kasę, ale teraz zastanawiam się,czy faktycznie zniknęło czy nie, bo wtedy tego nie sprawdzałem, po prostu load i już. Czekam na wyniki Twoich testów, heroes3 :D

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2017-03-24, 19:35   

Złoto może znikać przy dużych ilościach ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 87 z 91
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group