Z kolei jeśli umieścimy w edytorze losowe stworzenia poziomu 3 i 6, czeka nas taka oto niespodzianka (w sumie to Begrezen rozgryzł to przede mną... ;P ):
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2017-03-12, 07:40
To nie jest żadne wielkie odkrycie, tylko głupi i wkurzający bug, z którym nie da sie nic zrobić :< masz sobie 3 poziomowego strażnika pod tartakiem a tu bach! żywiołak magmy sie wylosował może nie jest jakiś nadzwyczajnie silny, ale bardziej by pasował na 4 poziomową jednostkę xD
btw z tymi żywiołakami jest nawet namieszane w edytorze przy zdarzeniu czasowym w mieście
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Tak Begrezen dokładnie o te zdarzenia czasowe chodziło + przy wstawianiu stworów z edytora kolejność jest też taka jak na zdjęciu, które zamieściłeś :)
Jako że mija już tydzień, pozwolę sobie odpowiedzieć na moją zagadkę:
"Jakie były pierwotnie planowane kolory flag w H3?"
Jasnoniebieski
Zielony
Czerwony
Ciemnoniebieski
Brązowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Odpowiedź ukryta była w niepozornym pliku itgflags.def:
Kolejna zagadka:
Czy istnieje, a jeśli tak to ile wynosi maksymalna liczba jednostek w jednym oddziale?
Jeśli taka granica istnieje, to ile wynosi największa możliwa suma jednostek we wszystkich oddziałach na polu bitwy?
Dodam, że nie znam odpowiedzi na pierwsze pytanie. Próbowałem eksperymentalnie znaleźć górny pułap, ale poddałem się, gdy liczba moich pikinierów przekroczyła 1400k ;P.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum