Podstawowa długość trwania oślepienia - 1 tura (dla 1 mocy)
Dla 99 mocy - 99 tur
Pierścień Maga - +50 tur
Zaklęty pierścień - +2 tury (bo mamy dwa sloty na pierścień)
To nam daje 151 tur trwania pojedynczego oślepienia.
Koszt many oślepienia posiadając ekspercką magię ognia oraz maga/arcymaga w armii - 6 pkt many
Posiadana mana mając 99 wiedzy, ekspercką inteligencję i po odwiedzeniu wiru many - 3960
Szybka matematyka 3960/6 daje nam równe 660 użyć oślepienia. To nam daje dokładnie 99660 tur trwania oślepienia. Do tego doliczamy cztery tury wynikające z waitów + morale i mamy wynik - 99664 tury ruchu.
Sprawdziłem to, efekty dwóch pierścieni się nie skumulują, ALE efekty składowych artefaktu razem ze złożonym artefaktem - tak. Czyli posiadanie Pierścienia Maga daje łącznie +56 tur, co daje nam 102300 tury oślepienia plus 4 tury triku.
Co do specki z inteligencją, to akurat nie znam wzoru (a aż tak mi się nie chce tego sprawdzać żeby przekopywać forum), a w edytorze nie da się niestety ręcznie wrzucić tak wysokiego levela, trzeba by było ustawić maksymalną liczbę drzewek, puszek pandory albo jakieś kosmiczne legiony błękitnych smoków, co prędzej doprowadzi do crasha niż zdobycia tego 800+ poziomu :P
W ramach ciekawostki - Elesshar (specka inteligencji) na 70 poziomie, wiedzą 99 i ekspercką inteligencją ma 10890 many, co w tym przypadku daje 1815 oślepień, czyli 281325 tur oślepienia + 4 tury triku.
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-12-12, 16:23
Moja wpadka wzięła isę stąd, że jako zawziety fan hoty NIENAWIDZĘ wprost cove. Podoba mi się (poza ohydnym fangarmem, który ma być ohydny, ale nie znoszę tego typu klimatu) wszystko w tej grze... Tylko to Cove jakoś mnie nie ujęło. Ot, drugi strong (czyt. zamek dla tych samych ludzi, którzy grając w lola mainują riven). Nie bardzo coś :D dla mnie to.
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Nie rozumiem tych namiętnych porównań do stronga, chyba tylko ze względu na Corkesa i stosunkową papierowość większości jednostek. Przecież tym zamkiem gra się inaczej. Na początku zwykle skupiasz się na strzelcach (bardziej jak bastion/forteca) albo na armacie (Jak często gra się tym Gurnissonem?). Druga opcja startowa to nixy, ale tu też trudno porównywać to do ptaków/beszków, już chyba raczej piraci + nixy =~ kusze + konie. Lategame może przypomina kompozycję armii ze stronga, ale też bez przesady, równie często co masowy rush widywałem defensywne formacje z nixami i lewiatanami jako tankami i strzelcami robiącymi dmg.
Żeby nie offtopić zbytnio, prosta zagadka: na co nie można rzucić implozji (pomijam sytuacje z czarną kulką)?
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2016-12-21, 19:32
Zagadka na poziomieeee, że ja pier.... No naprawdę. Nie ma już żadnych doberych zagadek do zadania? To trzeba zamknąć temat. A nie zadawać gówniane. Albo ruszyć du[psko i wymyślić coś, co naprawdę będzie gniotło dupska. Sma też jestem temu winien, rzecz jasna, ob moje zagadki też bywają mocno rzadne, ale no... AŻ TAK?
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum