Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-23, 11:35
Ja tylko próbuję Ci wytłumaczyć, że Twoja wypowiedź ze strzelcami była bzdurna, ale masz problem z przyjęciem tego do wiadomości.
Nie mówię, że drzewa są bezużyteczne, bo w niektórych sytuacjach da się je fajnie wykorzystać.
Palnąłeś głupotę i tyle.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nie mówię, że drzewa są bezużyteczne, bo w niektórych sytuacjach da się je fajnie wykorzystać.
yarzapp napisał/a:
A ent to gówno
Lekki brak konsekwencji w Twoich postach. Ja Tobie chciałem wytłumaczyć, że Enty są dobrą jednostką, którą jak sam przyznałeś można fajnie wykorzystać. Pisząc, że drzewa się wystrzela trzeba założyć, iż jest to pojedynek 1v1, wtedy przyznaje są one bez szans.
W bitwie finałowej jest możliwość, że na koniec zostanie prawie nienaruszony oddział Entów, bo nikt nie skupia się na eliminowaniu jednostki, która nie jest mobilna i nie ma wpływu na przebieg bitwy, bo jest mało zwrotna. Czasami tych Drzew na koniec nie ma już czym zabić. Według mnie to nie świadczy o sile i przydatności Enta tylko o tym, że jednostka biernie uczestniczy w bitwie.
Tylko do osłony strzelca i przytrzymaniu korzeniami silnego oddziału przeciwnika w odległości pozwalającej oddać w pełni skuteczny strzał Elfowi.
Najlepsze są jako neutral. Ze 40 Niebieskich i 1 Gargulec + wózek i jedziemy to od samego początku w dużych ilościach, a ile doświadczenia.
Ciezki wybor.
Najbardziej przydatne(najczescie uzywane) patrzac na cala rozgrywke sa ptaki gromu(szybkosc+optymalna reszta), minotaury(optymalna szybkosc+dobre staty+morale) i jednostki strzelajace. Ale przy bitwach epickich(czyt. wygrana z duzymi stratami) wybieram gorgony. Najlepszy stosunek statow ofenywnych/defensywnych.
Enty sa zaraz za nimi, ale pomyslcie- jak czesto ich uzywacie przy zdobywaniu siedlisk. Przydatne sa tylko do obrony i w koncowych bitwach z mocną armia ai lub czlowiekiem.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-03, 09:03
A o czartach, ktorych skill jest absolutnym priorytetem przy grze infernem, w dodatku sa calkiem mobilne i dysponuja srogim pieprznieciem, to juz zapomniales wspomniec :)
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
1.Gorgona-Tak jak alpy,bezkonkurencyjne
2.Minotaur,Czarci Lord-typowe kosy jak krzyzowiec
4.Ptaki Gromu-Strasznie dobre i denerwujące,bardzo ważne w swoim zamku
5.Arcylisz-strzelają obszarowo + nekro na duzych mapach
6.Ent-jak krasnolud
7.Kapłan-strzela ale nie zbyt mocno i mało wytrzymałosci
8.Dżin-słaby
9.Żywiołak magmy-słaby
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-06-18, 19:48
Begrezen napisał/a:
Zdecydowanie Gorgona rządzi!!
2. Ent
3. Minotaur
4. Ptasio Gromu
5. Arcylisz
6. Mnich
7. Czarci lord
8. Dżin
9. Żywiołak magmy
Ha ha ha, no czego się było spodziewać, po kimś kto ma gorgonę w avatarze
Dziwnie nisko dla mnie uplasowałeś czarciego lorda i dżina! Jak dla mnie biją na głowę mnicha i lisza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum